Wednesday, May 2, 2012

Sorok sampai ke lubang jamban...

Kepada pendemo yang gila babi mengamuk di BERSHIIT yang sanggup jadi anjing pemimpin pembangkang yang sekarang sedang diburu oleh polis eloklah tampilkan diri dengan megah dan bangga. Tunjukkan 'kemaluan' sebenar untuk menghadapi kenyataan, tak perlu menyorok sampai ke lubang jamban untuk dikutip polis.

Tak perlulah bimbang kalau dah suka jadi anjing pembangkang, pasti tuan mereka dah sediakan barisan lawyer yang handal2, lawyer2 yang tak hormati undang2, barisan lawyer yang putar alam, manipulasi dan tafsir undang2 ikut suka mak bapak mereka.

Bar council pun dah mengalahkan parti politik, lebih mendahului dan lantang, malah lebih mahkamah dari hakim, mereka dah jatuhkan hukum 'polis bersalah' sebelum dibicarakan. Bar council sepatutnya bila bercakap hal berkaitan undang2 biarlah nampak pro, jangan buka mulut macam longkang busuk.  Bar Council sedia jadi pelindung pengganas dan penjenayah?! Tugas sebenar apa?

Apapula pandangan Persatuan Peguam2 Islam? - Tak perlulah menyebelahi mana2 pihak, memadai satu pandangan yang matang dan adil.

Cuma aku bersimpati kepada anggota polis yang terpaksa melakukan sedikit kekerasan kepada pendemo haram jadah tu...mereka pasti dikenakan tataertib dan sebagainya. Rezeki mereka dirampuk oleh pembangkang.

Ada sesiapa tahu 'statement' Karpal Pengerusi DAP? Kot2 lebih bernas dari timbalannya..



Seperkata lagi tentang bershiit 3.0. memang ada lakonan2 yang hebat kepada majoriti pendemo terutama yang tidak berdekatan dengan Dataran Merdeka. Mereka dilakonkan oleh pemimpin bahawa demo itu memang bersih dan aman, mereka di suruh bersurai untuk menggambarkan 'keamanan' tetapi dalam masa yang sama, berdekatan Dataran Merdeka, pendemo upahan dan tegar buat provoke ikut skrip terancang pembangkang.

Hasilnya, pendemo yang jauh dari Dataran Merdeka, mereka yang disuaraikan dengan aman terpinga pinga apabila mendapat tahu telah berlaku keganasan, sudah tentu sangkaan mereka, polis yang mulakan.

Hebat betul perancangan pembangkang.

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...