Friday, May 4, 2012

Najib buok lawok di Kelante....

Boleh percaya ke ? Musang tidak berbulu ayam lagi...
Siapa punya idea ni Rais Yatim ? Ahmad Maslan ?
Kombinasi Ku Li- Tok Pa-Awang Adek mampu tumbangkan Pas Kelantan

UMNO Kedah walaupun geng Mukhriz dan satu lagi geng tidak berapa sebulu tetapi untuk menumbangkan PAS mereka boleh bersatu hati,siapa jadi MB itu belakang kira nanti.
Di Kelantan. sikap 'tanpa aku' lebih baik Kelantan kekal di tangan PAS masih ujud di kalangan beberapa otai dan Ketua Bahagian menyulitkan sedikit untuk Kelantan ditawan. Masing2 tahu alangkah 'bertuah dan beruntungnya' kalau jadi MB kerana Kelantan masih belum membangun sepenuhnya.

Walaupun fanatik nik azaz masih menebal tetapi kesilapan demi kesilapan yang dilakukan oleh nik aziz kebelakangan ini termasuk isu baru mengupah pengganas bersih sedikits sebanyak memberi kesedaran kepada sebeilangan mereka.


GUA MUSANG 4 Mei - Datuk Seri Najib Tun Razak yakin Pas dapat ditumbangkan dengan kombinasi pemimpin Barisan Nasional (BN) negeri ini seperti Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed dan Timbalannya, Datuk Dr. Awang Adek Hussin serta Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah.

Perdana Menteri berkata, BN juga akan membentangkan manifesto khas Kelantan bagi membawa perubahan kepada negeri ini selepas lebih 20 tahun diperintah oleh Pas.

"Melalui perhimpunan hari ini jelas, saya yang gabungan Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah, Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed dan timbalannya Datuk Dr. Awang Adek Husin dalam barisan untuk merobohkan Pas Kelantan," katanya.

Beliau Beliau berkata demikian pada sidang akhbar selepas merasmikan Karnival Komuniti 1Malaysia peringkat negeri Kelantan di Padang Pusat Sivik di sini hari ini. - UTUSAN



No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...