Tuesday, May 8, 2012

Kawan syaitan tersinggung bila dituduh bapa kapir

Bukan majlis fatwa, tapi majlis pelacuran yang lendir!



Labels: Pilihan raya
Bekas Ketua Polis Negara, Sohibus Samahah As-Syeikhul Kabir Tan Sri Rahim Noor mengeluarkan fatwa bahawa Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat adalah bapa kafir. Saya tidak perlu gatal-gatal nak bela Nik Abdul Aziz sebab saya yakin dia lebih cekap untuk membela dirinya sendiri.

nik ajih bukan sahaja cekap membela dirinya tetapi sudah terbukti cekap membela peliwat, penzina dan kaum kapir laknatullah dan cukup cekap tawarkan syurga kepada ahlinya - memang tak hairan pun


Orang-orang PAS juga tak akan duduk diam. Tentulah sakan-sakan depa bela dan pertahankan Tok Guru depa.


Dah lama dah, saya bukanlah peminat Nik Abdul Aziz. Walaupun dah lama tak minat dah, saya tertarik juga dengan pertanyaaan Timbalan Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu. Saya mendapat tahu Mat Sabu tanya, "Kalau tara Nik Aziz pun bapak kapiaq, Najib lagu mana?"

bukankah najib dah pecah perut atas doa nik ajih kawan syaitan gara2 kemaruk duit ehsan?? nik ajih tak keliru ke nape doanya tak dimakbulkan

ada ke contoh amalan nabi mendoakan keburukan sesama Islam

Dalam hati, saya kata betul juga. Kalau macam Nik Abdul Aziz pun bapak kafir, bagaimana pula dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak? Saya tak perlu ungkit-ungkit lagi kisah Najib. Buang masa ja. Semua orang dah tahu.
Itu hal Malaysia. Gambar hiasan di atas juga hal Malaysia. Cukuplah setakat itu. Kalau saya tulis banyak sangat hal tak elok dalam kerajaan Malaysia, nanti orang Umno marah pula.
Saya nak cerita kisah di sebuah negara di dunia ini pula. Diberitakan bahawa beratus ribu penduduk negara itu berhimpun menuntut pilihan raya yang tidak kotor dan tidak zalim. Diberitakan juga bahawa telah terkencing dalam seluar para pemimpin negara itu yang naik dengan pilihan raya yang kotor, zalim dan penipu.
Puak yang ber'aqidahkan kestabilan dan rezqi (sic!) yang mereka sangka diberi oleh pemimpin-pemimpin la'nat itu mengamuk sakan memukul dan membelasah rakyat yang berhimpun menentang kemungkaran pilihan raya yang kotor, zalim dan penipu. Ramailah yang cedera dipukul, ditendang terajang dan dipijak-pijak tanpa belas kasihan.
Tidak cukup dengan itu, muncul pula anjing-anjing dan syaitan-syaitan berupa manusia yang memakai nama jawatankuasa fatwa negara itu yang mendakwa rakyat yang menentang kemungkaran pilihan raya kotor, zalim dan penipu itu buat kerja haram. Mereka mengambil alih kerja Allah s.w.t. Berani sungguh mereka mengharamkan yang halal. Bila masa pula nahi munkar menjadi perbuatan haram?
Dah la tu, punya gian nak melacurkan diri, tak tunggu siasatan, sudah jatuh hukum.
Bagaimanapun, perbuatan mereka itu tidaklah mendatangkan kehairanan sebahagian penduduk negara itu. Mereka sudah lama melihat orang-orang itu sebagai tukang-tukang jual agama yang bukan sahaja melacurkan diri mereka sendiri malah agama Allah pun mereka jual dengan harga yang tersangat murah.
Kepada sebahagian penduduk negara itu, mereka tidak dilihat sebagai jawatankuasa fatwa. Mereka dilihat sebagai majlis pelacuran yang sangat hanyir dan lendir. Mereka lebih jijik dan najis dari taik babi.
http://penarikbeca.blogspot.com/2012/05/bukan-majlis-fatwa-tapi-majlis.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+penarikbeca+%28%7Epenarik+beca%29

political animal seperti nik aziz melahirkan penyokong pecacai tahap barua betul2 lebih teruk dari binatang sundal liar seperti di atas.

KUALA LUMPUR, 8 Mei: PAS akan menyaman bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Rahim Noor dan News Straits Times (NST) atas kenyataan tidak beradab dan melampau yang dikeluarkan terhadap Mursyidul Am PAS Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat.

“Tuduhan yang dikeluarkan oleh beliau sangat kurang ajar dan melampau batas. Sehubungan itu, PAS Pusat menggesa agar beliau memohon maaf secara terbuka dan menarik balik tuduhan yang dikeluarkan itu kerana ianya tidak berasas dan fitnah semata-mata.
PAS turut akan mempertimbangkan saman terhadap akhbar NST yang sanggup menyiarkan berita fitnah tersebut tanpa usul-periksa,” kata Ketua Penerangan PAS Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man (gambar) dalam satu kenyataan hari ini.
Tuan Ibrahim berkata tindakan NST yang sanggup melaporkan kenyataan Rahim Noor telah merosakkan lagi imej akhbar tersebut

akhbar harakah sahaja yang tiada fitnah, sopan dan mulia ?

yang baru-baru ini tercalar teruk kerana dibukti memutar-belitkan kata-kata Senator Australia Nick Xenophon berdasarkan kata-kata ahli parlimen yang tidak berwibawa.
“Latar belakang dan kisah silam Rahim Noor sudah diketahui umum dan sepatutnya sebagai suratkhabaryang berwibawa, penyelidikan dan semakan terhadap kata-kata beliau perlu dilakukan sebelum dipaparkan terutamanya yang berbentuk fitnah sebegini.
Jika fitnah terang-terang yang bersifat sampah sedemikian boleh dinilai sebagai berharga untuk digunakan sebagai berita utama, apakah nilai kualiti yang ada pada media milik kerajaan?” soal beliau.
Tuan Ibrahim menjelaskan bahawa menuduh seseorang individu sebagai kafir merupakan tuduhan paling berat dalam persoalan aqidah.
“Harus difahami bahawa tuduhan terhadap peribadi tidak sama dengan menuduh kumpulan. Tambahan pula kalau dalam kumpulan tersebut, memang terdapat ahlinya yang terdiri dari kalangan orang kafir.
"Maka kaedah feqah jelas menyebut sesiapa yang mengkafirkan orang mukmin, maka tuduhan kafir itu kembali kepadanya,” terang beliau.
PAS, kata Tuan Ibrahim tidak pernah membuat sebarang tuduhan kepada mana-mana individu sebagai kafir dalam mana-mana ceramah atau ucapan.

Kenapa dulu hadi awang kapirkan UMNO dalam ucapannya ustad bengong ni tak bidas hadi?
dan dulu  mahathir dicop  mahafiraun boleh pulak

“Apa yang PAS jelaskan ialah batas-batas iman dan kufur yang menjadi sebahagian daripada silibus pengajian aqidah. Oleh itu, fitnah Rahim Noor yang bersifat peribadi kepada Tuan Guru Nik Aziz sebagai seorang ulamak dan Mursyidul Am Parti merupakan tuduhan yang melampaui batas,” tegas Pesuruhjaya PAS Pahang itu.
PAS Pusat melalui Lujnah Guaman, katanya akan mengambil tindakan undang undang kepada Rahim Noor dan NST dalam masa terdekat.
“Ucapan melampau sedemikian tidak boleh disuburkan sebagai budaya di negara kita. Ahli-ahli PAS diseru fokus pada kerja pilihanraya kerana ini sebahagian mainan media untuk mengalihkan fokus utama kita, di saat menjelang PRU ke 13,” nasihat beliau - HarakahdaiDan apa komen TG Nik Aziz sendiri dalam hal ini..
Dipetik dari FB TG Nik Aziz.. "Saya ditunjukkan keratan akhbar muka enam NST hari ini. Saya tidak mahu memberikan apa-apa komen."
Hingga sekarang sudah terdapat lebih dari 3,000 komen yang ditinggalkan dalam FB TG Nik Aziz.. tengok kat ( SINI )


TS Rahim nafikan - tutup kes

cuma nak tergelak betapa kelamkabut bila batang hidung depa dijentik. Tapi kalau dap atau karpal jerkah - semua menikus.

PAS juga kesal kerana tak dapat pikat rahim untuk menyokong perjuangan pas seperti bekas2 polis dan tentera yang selalu mereka laung dan bangga2kan. silapnya pada pas sendiri, rahim tidak berminat sebab pas sekongkol dengan anwar dan dap. sorry le pas, melepas.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SPEKULASI TERKINI

Banyak sangat SPEKULASI MENJELANG keputusan mahkamah rayuan besok dan kemungkinan perubahan hukuman DIBUAT keseluruhan atau sebahagian tidak...