Saturday, May 5, 2012

Tulisan longkang pecacai pembangkang...

Bodoh sangat ke UMNO nak angkut semua orang luar Kelantan untuk hadir dalam lawatan Najib ke Kelantan... Najib datang ke Kelantan selain sokongan moral kepada UMNO Kelantan memang nak tengok sendiri realiti sambutan rakyat Kelantan sendiri..Kalau benar rakyat tolak Najib dan UMNO, Najib tak kelapaq nak hulur pelbagai bantuan..

Paling malang, program PAS di Kelantan sendiri pun dah kurang sambutan, itupun PAS perlu tapis mana2 pemimpin yang boleh datang dan tidak boleh datang..Boleh ke Azmin berceramah di Kelantan? PKR Kelantan sendiri menolak Azmin, apalagi PAS?

Di Johor Baharu perhimpunan dibuat di perkarangan Pusat Membeli Belah Angsana, satu tempat tumpuan umum pada hujung minggu digemburkan pembangkang mendapat sambutan hebat. Orang singapura yang datang shopping pun dikatakan sokong pembangkang...kemaruk betul. Memanglah ramai yang berkerumun nak tengok 'sekor dua beruk pegang microphone terjerit-jerit' di tempat parking.



Patutlah Program Najib Di Kelantan Di Hadiri 70 Ribu Orang.. Ini Sebabnya


Posted by Addin at 5/05/2012

Najib beranggapan atau syok sendiri apabila mengatakan rakyat kembali menyokongnnya dan United Malays National Organisation (Umno). Tapi Addin tak percaya kerana dari dulu, kini dan selamanya United Malays National Organisation (Umno) nih kerana mereka selalunya menggunakan taktik memancing orang supaya datang ke programnya. Mereka tabur wang ringgit dan pelbagai insentif lagi untuk menarik rakyat untuk hadir ke program mereka nih.
Statement lucu Najib mengatakan perhimpunan nih lebih ramai dari Bersih 3.0. Najib betul-betul membodohkan dirinya sendiri. Ini terbukti apabila pendedahan yang di lakukan oleh Topeng Perak berkenaan program Najib di Kelantan semalam..

Program Najib di TEMAN, Wakaf Che' Yeh Dapat Sambutan 1Malaysia..!

Gua tak dapat sampai ke lokasi Program Pelancaran TEMAN oleh PM Najib sebab jalan terlalu sesak & gua pulak cuba nak tunjuk hebat pergi dengan kereta. Hahaha... Akhirnya gua terjelepok di tengah bendang Baruh Tunjung tempat Tapak Projek Padi Organik Kerajaan Negeri Kelantan. Dekat sana gua jumpa 2 orang brader yang datang jauh dari Pendang, Kedah. Masa gua sembang dengan brader tu gua dapat cerita bagus.

Brader tu datang dari Pendang, Kedah dengan rombongan 32 bijik bas yang DITAJA SEPENUHNYA oleh MADA untuk hadir ke program TEMAN di Kelantan.

Setiap peserta yang ikut rombongan tersebut dibayar sebanyak RM100.00 setiap seorang. Katanya mari dari MADA je 32 bijik bas, dari Jabatan lain termasuk LPP pun ada jugak tapi x tau jumlahnya berapa bijik bas. Semuanya FULLY SPONSORED by UMNO/BN.

Pengunjung program TEMAN dikerah dari serata Negara Malaysia hingga ke Johor. Target pengunjung program TEMAN ialah sebanyak 70.000 hadirin, penganjur langsung tak harap orang Kelantan akan hadir ke program tu jadi di kerah rakyat dari seluruh Negara di bawah sponsorship UMNO/BN supaya target 70.000 hadirin tercapai.

Best kan..? Akhirnya UMNO/BN Kelantan sendiri sedar bahawa orang Kelantan sendiri tolak UMNO/BN & mereka terpaksa kerah rakyat Negeri luar yang DIBIAYAI & DIBAYAR kehadirannya supaya Program yang dihadiri oleh PM Najib dilihat berjaya. ~topengperak



No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...