Thursday, May 3, 2012

Sarjan Mejar keluar arahan baru...General tak kata apa pun...

Pening sungguh dengan arahan terbaru Sarjan Mejar lebih2 lagi menjelang PRU13...keputusan bukan dari kabinet, bukan dari BN...General takkan tak sokong pula...
Isteri wakil rakyat tidaklah perlu secara rasmi atau formal kerana sebelum ini bersandarkan keperluan dan keadaan mereka turut terlibat tetapi campurtangan dan pendedahan berlebihan hanya membawa lebih keburukan lebih2 lagi kalau mereka mahu dilayan Kelas 1 macam Sarjan Mejar sendiri !!!!

Rakyat nak jumpa wakil rakyat dan bukan isteri mereka yang berbaju lip lap atau gelang emas penuh tangan dan berlian yang berkilauan. Juga bukan pertunjukkan fesyen...

Puak UMNO - pandai2lah hampa jawab.

Published On: Thu, May 3rd, 2012 Nasional

By Sharifah Adelia Isteri Wakil Rakyat Perlu Rajin Turun Padang Ikut Suami Jumpa Rakyat – Rosmah Mansor

Share This

Tags KUANTAN, 3 Mei (Bernama) — Isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor mahu isteri wakil rakyat Barisan Nasional (BN) supaya turut mengikut suami melawat kawasan bagi bertemu dan memupuk hubungan yang erat dengan rakyat.

Beliau berkata isteri wakil-wakil rakyat perlu bijak memainkan peranan dalam melipatgandakan usaha memenangi hati rakyat untuk kembali menyokong BN menjelang pilihan raya umum (PRU) ke-13 nanti.

“Pupuklah hubungan yang baik di antara isteri pemimpin dan masyarakat dengan memperhebatkan program-program turun padan dan semarakkan gelombang biru bersama masyarakat.

“Dalam menghadapi PRU-13 ini saya ingin melihat isteri wakil-wakil rakyat juga memperluaskan peranannya dengan menyalurkan maklumat mengenai usaha dan pencapaian kerajaan dalam pelbagai lapangan demi untuk meringankan beban rakyat seperti Bantuan Rakyat 1Malaysia, Kedai Rakyat 1Malaysia, Klinik 1Malaysia, Skim Amanah Rakyat 1Malaysia dan pelbagai lagi,” katanya.

Rosmah berucap pada majlis perasmian Program Tahunan Isteri Wakil-Wakil Rakyat Barisan Nasional 2012 di Dewan Kompleks Sukan Universiti Malaysia Pahang, di sini, pada Khamis.



– BERNAMA



No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...