Friday, May 11, 2012

Puak PAS intai..berbulu pun ada


Tuai padi antara masak
esok jangan layu-layuan
intai kami antara nampak
esok jangan rindu-rinduan

Puak PAS memang boikot Utusan, memang benci UMNO, dimulut memang macam tu..tapi di hati lain pula.
Masih terjenguk, mengintai, masih nak ambik tahu, benci tapi mahu..

Kalau tanya pada anwar dan assimin mereka sebenarnya pun rindu suasana itu...

Jom tengok gambar-gambar ni, jangan malu-malu...
dah tengok memang le geram ada, berbulu pun ada, gerun pun ada, tumpang bangga pun ada... kan bagus macam tu sebab kita masih bersaudara, itu yang disebut dalam AlQuran dan hadith, tak gitu poknik !... lantaklah kalau poknik tak setuju




( cukuplah sekeping dua, layari lain2 blog yang lebih hebat liputan mereka )

Untuk makluman puak PAS, yang datang ni memanglah majoriti di angkut dengan bas dan kapalterbang dari seluruh negeri negeri termasuk sabah sarawak dan antarabangsa.

UMNO bagu duit saku, pelbagai kememudahan lain termasuk penginapan makan minum dan sebagainya.

Mereka diberi duit saku untuk datang berhimpun secara aman dan patuhi undang2, hormati fatwa.
Pasti mereka jadi ibu bapa yang bertanggungjawab, tidak pikul anak2 kecil untuk jadi perisai, paling pasti mereka tidak terajang polis atau melompat atas kereta polis dan merosakkan harta awam lain.

    

No comments:

Post a Comment

ZAHID BAKAL TERKONTENG KONTENG

Sembang dah sembang, cakap dah tinggi.... Jangan lepas ni jadi sekadar sembang kosong syok sendiri .. Ada baik letak jawatan, kurang kan kon...