Friday, July 8, 2016

KITA TURUT SEDIH UMNO DIPERLEKEHKAN...

Walaupun secara tidak langsung ia menyentuh kepada segala bangsa dan yang berugama Islam tetapi secara direct ia dituju kepada UMNO.
Jadi biarlah parti yang hebat ini selesaikan tentang maruah mereka !!!
UMNO sedang diterajui bangsa bugis.

Mereka miliki semuanya untuk bertindak.


,,Yang ini dah selesai belum >>>>>>>

3 comments:

  1. diterajui bangsa bugis takpa, Bang. Yang amat di kejikan ia lah Bugis yang mengatakan dia "jugak pendatang".

    Bedebah mengata begitu. Itu merendahkan maruah Melayu, seolah olah mengatakan negara in bukan asal nya Melayu yang punya. Mengenepikan hakikat bahawa negara ini dinama sejaka zaman kuno sebagai Semenanjong Tanah Melayu.

    Ada banyak lagi bukti si Bugis yang ini tak pertahankan dan majukan hak dan kepentingan bangsa Melayu. Nanti lapang akan aku tulis lagi.

    Sementara waktu, sesiapa nak kongsi bukti bukti yang dia nampak, sila lah.

    ReplyDelete
  2. Yang bencikan UMNO kebanyakan nya ia lah penganut DAP. Hingga sengaja meniijak gambar Najib, menggambar dan mengeluarkan nya di alam maya.

    DAP parti anti-Melayu, anti-Islam dan cetuskan pergaduhan kaum 13 Mei 1969. Tak berterima kasih Melayu telah setujukan hak kerakyatan mereka yang nenek moyang nya dah 150 tahun di negara ini tanpa kerakyatan, stateless. MCA dan MIC sudah berterima kasih di Parlimen di tahun 1968.

    Depa tak hormatkan Perlembagaan dan selalu di suruh berhijrah ke negara yang Perlembagaan nya depa mahu hormatkan. Ramai yang dah buat demikian tapi masih ramai lagi di negara ini.

    Tapi sayang sekali ada Melayu yang tak berkeras menentukan mereka hormatkan dan patuhi Perlembagaan negara sepenuh nya. Sebalik nya, buang ISA, alat yang boleh membendong kegiatan anti-Melayu dan anti-Islam itu. Tambah pula, buat keputusan buang Akta Hasutan yang melindungi hak dan kepentingan Melayu di Perlembagaan.

    Tindakan itu semua ada lah derhaka kpd bangsa Melayu. UMNO perlu gantikan pemimpin serupa itu.

    ReplyDelete
  3. Kalau bugis macam yang sedang pegang kuasa sekarang ni, bangsa bugis merasa sangat malu untuk mengaku mereka bugis...
    Dahlah penakut, bodoh, dituduh perompak pulak tu...

    ReplyDelete