Thursday, July 28, 2016

DAP KEKAL WAYANG TONGKOL

Demi parti dan masa depan DAP itu sendiri sewajarnya lim guan eng berundur dari jawatan Ketua Menteri dan serahkan tugas kepada Timbalan Ketua Menteri 1, seorang Melayu dan Islam jika parti dan pemimpin itu tidak racist, tidak anti Islam dan tifak kafir harbi.

Jika itu pun tidak dapat dilakukan dalam apa jua kos dan harga,  DAP hanyalah wayang tongkol yang belum berubah mengikut masa.

5 comments:

  1. Oooiii vongoks.... wayang tongkol tu la yg ko sedut ari ari dng tun momok... boboi dan rakan.pluralist murtad... lgbt ... evangelist DAP lgbt dan gay.... pooooodahhhhh......!!!, ₩/&*€_%÷...puiiii

    ReplyDelete
  2. Apa yang kau boleh harap dengan dap ni, tak payah dok berangan la keluangman, simpan jer harapan tu bersama pakatan harapan yang tiada harapan.

    ReplyDelete
  3. DAP dream to own PP ... now is already under their rule since 2008 ... they will defend it at any cost ... forget it ... DAP will own it forever !!!

    ReplyDelete
  4. Selagi majority penduduk dan pengundi di P Pinang berbangsa Cina selagi itu lah Pulau Pinang akan di perintah oleh bangsa Cina, yg berbeza cuma samada Cina nationalist atau Cina communist atau Cina socialist.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada satu lagi china..china bukit..

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...