Monday, October 19, 2015

DARI SATU TONG SAMPAH KE SATU TONG SAMPAH



Tak banyak beza !




6 comments:

  1. Jangan suka mengata orang lain, takut-takut terkena diri sendiri balik..sekarang ada jawatan jangan takbur dan sombong demi nak menunjukkan akan anda bagus depan mata bos...TDM yg hebat dulu pun rakyat sendiri dah tak ada rasa hormat...maklumlah dah takde jawatan...

    ReplyDelete
  2. perlu setia dalam perjuangan bukan jjadi enis2 buta tuli bodek bodoh, tutup mulut kau nan diam2 jaga cucu lagi afdal.

    ReplyDelete
  3. Yg tukang cakap tak nak tu pun, sampah jugak.
    sampah "yes man".

    ReplyDelete
  4. Agak agaklah dia faham tak apa yang dia ungkapkan itu?

    ReplyDelete
  5. Nan ni cakap besor, dulu2 tu yg UMNO masuk PKR dan masuk balik UMNO tu apa benda tu. Ada otak seciput letak kat lutut.

    ReplyDelete
  6. Sampah sebenar dia lah ,termasuk saleh keruak ,rahman dahlan,nazri,zahid dan beberapa nama lagi termasuk raja derma sampah .Kena tendang mereka ni semua kalu umno /BN nak survive

    ReplyDelete