Sunday, October 4, 2015

STRATEGI MAHATHIR (1)

Semangat juangnya berterusan...pelbagai idea dilemparkan....undi tidak percaya di parlimen..kalahkan Najib di Pekan...
Semuanya ke arah undur atau lebih tepat singkir Najib.

Ramai berpersepsi Najib tidak mahu undur kerana takut ditangkap...Mahathir menyebutnya dengan jelas.

Penyampaiannya di DPalma, Ampang menmbawa beberapa mesej tetsirat antaranya:

1) Strategi penyingkiran najib perlu berterusan secara kualiti dan tingkatkan kuantiti.

2) Penyingkiran secara smart dan tidak emosi..



Bersambung...


Beza Najib dan Mahathir...
Untuk mendengarnya ...kena bayar dan bukan dibayar (?)

10 comments:

  1. Assalamualaikum KD

    Apa khabar?
    Lama tak sembang....

    KD tahniah kerana masih meneruskan perjuangan melalui tulisan walaupun nampak semakin kelam...

    Tun M sudah tidak berbisa KD...Memang pd mulanya Tun M nampak seperti menjaga rakyat tetapi semakin lama semakin kelam..

    Ingat lagi tak isu 42B lesap..Ditakut2kan rakyat bahawa ekonomi bakal musnah dan Najib bodoh urus ekonomi negara...Pd masa itu tak timbul isu Najib perlu letak jawatan cuma nak bertanya...Itu la isu nya sekadar nak bertanya...

    Jatuhnya ringgit memang menjadi sorakan gerak gempita geng engkorang tetapi dunia sudah buktikan kebijaksanaan Najib mengurus ekonomi..Lepak dan rileks..Kalau zaman Tun M bermacam2 sorakan dibuatnya sedangkan hakikatnya duit kat Bank negara hanya 3 bulan shj sbm bungkus...

    Najib jumpa perniaga sembang rileks je..hanya bising2 dalam tong je takda apa2..pergh haibat la...Najib seperti biasa habaq kat pakar2 perniaga antarabangsa saya akan jadi PM sampai tamat tempoh...wah betul2 bergaya la..

    Isu 1mDB yg dikatakan bakal membawa kemusnahan BN hanya sekadar cakap2 pembangkang je..itulah hakikatnya..Bila PRU terutama di kawasan luar bandar yg majoriti tinggi penyokong BN tetap menang bergaya....

    Janji Najib bkn sembang Tun M. Najib sudah berjanji bulan disember akan nampak perubahannya 1MDB...Walaupun macam2 geng engkorang kutuk hakikatnya fitnah 1MDB bakal berakhir..KD berita baik..kalau 1MDB antara projek rakyatnya klinik 1 malaysia dan menghantar jemaah menunaikan Haji..ada satu lagi KD..aku tak boleh bgtahu...yg pastinya rakyat bakal menyokong BN..agak2 kau apa KD?

    KD banyak nak sembang tapi cukuplah...sebaik2nya bercuti dari menulis...ambil cuit rehat 1 bulan....
    Najib sudah semakin kuat didalm UMNO...malah didalam BN..MCA pun dah kecut peruttk berani ersuara...Isu gulingkan kerajaan tiada lagi adun berani nak melompat..semuanya sudah berakhir...

    Najib alhamdulillah sudah menguasai permainan ini....Kepada sahabat2 sekalian hakikattetap hakikat bkn persepsi..Yg pasti persepsi bakal berakhir....

    Persepsi 1MDB lesap 42B sudah lama berakhir ...yg tinggal hanya beberapa kerat manusia tegar pakatan yg jenis baca media pakatan shj..rakyat yg mulanya pening2 lalat alhamdulillah dah mula faham apa itu fitnah dan fakta...

    Isu 1MDB yg tinggal hanya sekadar 2.6 B itu aje..itu pun rakyat sudah semakin bosan..Ingat ya rakyat atas pagar dan penyokong BN...bkn rakyat pembangkang...



    ReplyDelete
    Replies
    1. komentar awak hanya berpaksikan berita tv3 kot? atau pun awak baru keluar dari gua tak??... kalau betullah cakap awak, minta bos awak tu (PM kesayangan awak) supaya buat pemilihan parti secepat mungkin , usah tangguh hingga 2018 atau pun buat PRU segera... baru tahu langit tu tinggi ke rendah... jangan duk syok sendiri dan perasan ja...

      Delete
  2. Yang bayar tu orang2 bodoh.

    ReplyDelete
  3. Aku ada nonton cerita epik berkenaan pahlawan dahulukala.depa ni mengetuai angkatan perang dn berada di barisan hadapan tapi yg aku peliknya dgn tun m ni cakap dia pejuang rakyat didalam memerangi penyelewengan oleh najib.Tun m menggunakan macai2nya membuat report polis diatas penyelewengan itu.yg jadi persoalanya kenapa tun m tidak mengambil tanggungjawab dgn sendiri membuat report diatas penyelewengan oleh najib.inikah yg dikatakan pembela rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai-macai Tun yang buat report - dibayar atau tidak (?)
      Maca-macai Najib yang tolong jawab - dibayar atau tidak (?) Berapa Shahrir dan Matmaselan dapat (?)

      Delete
    2. Mana lebih berani memberi ucapan secara langsung dgn rakyat Dan mediamasa atau hanya membuat laporan polis...

      Delete
    3. Kesian... macai ni, ingatkan alasannya tu tip top lah, tak ada org boleh jawab... betullah, memberi ucapan dan berdepan dgn Najib dengan membuat laporan standard Ayahanda Kipidap... mana lebih berani???
      Hadoiii... ,cm tu pun tak boleh nak fikir.... patutpun berdaftar sebagai macai Najib... bengong!!!

      Delete
  4. Tppa dh najib sign..
    korang cai najib dapatlah gelak sakan..
    gelaklah lagi.gelaklah.
    najib kn pandai bab ekonomi uruskan negara..
    kita tunggu dn lehat..
    tak susah..bnda dpn mata dh..
    Opppss..satu lg...tahun dpn najib nk ambik rakyat syiria plk bwk masuk malaysia..nnt bolehlah kita upgradekan nama malaysia kp malaysial.
    cai najib...anda tunggu..ianya semua mengembirakan anda..

    ReplyDelete
  5. Dengan pendedahan ini faham lah kami kedudukan yang sebenar. Kami sekeluarga dan beberapa keluarga jiran yang pelbagai kaum dengan ini menolak pemimpin yang zalim dan kejam. Hanya menunggu pru akan datang.

    ReplyDelete
  6. Fitnah adalah strategi yang paling ampuh kehkehkeh

    #orangmudatolakfitnah

    ReplyDelete