Saturday, October 3, 2015

KPN KATA "NO"..FBI KATA APA...


7 comments:

  1. Cit..
    Kapir tekan kita, susahkan kita,
    adakah semata2 nk kita tunduk dan sign tppa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak bust macam mana...Najib dah terjebak dgn perangkap USA & Yahudi bila dia gelap mata & hati menerima puak2 laknat ini sebagai penasihat & menerima dana/hutang riba duit Yahudi untuk melaksanakan transformasi Satu Malaysia ikut-ikutan One Israel.

      Delete
  2. Jibby resign, fbi dah tak boleh tekan dah..PM org lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu kalaulah si jibby tu berakal waras dan merasai kematian dah dekat.... tapi nampaknya macam jauh panggang...

      Delete
  3. Kalau fbi nak tangkap najib sape pun tak berani tahan. Cakap boleh lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam yang aku rasa jugaklah.... entah2 Najib dah janji nak sain TPPA... itu yang berani keluar negara... diberi tempat berucap lagi... diberi liputan meluas.... dan yang pelik juga, para penjilat bersorak berderai2... macam semut tak sedar air bah sedang naik.... mamphoooosss!!!

      Delete
  4. kokok berderai-derai semua...... ekor bergelumang tahi

    ReplyDelete