Saturday, October 24, 2015

Apakah Muhyiddin Juga Menghasut (?)

 Minta cai tolong gembar gemburkan @ spin kerana keterbolehan mereka dalam bab ini cukup wahid...

Buatlah cerita Muhyiddin lupa sejarah....
Korek lah berlori lori cerita lama Muhyiddin....
Persoalkanlah kesetiaannya pada parti....
Cuba cari kot kot Muhyiddin pun sekongkol dengan media asing....

Cuba cari alasan kukuh kenapa Muhyiddin tidak tolol dan bangang setia membuta tuli...
Kalau Muhyiddin enggeh...kan dah senang lenang sekarang macam Zahid, bulan jatuh ke riba...

Sehati sejiwa yek !


20 comments:

  1. Kah kah. Tak tidur malam lah mereka mereka ni. Korek, korek.

    ReplyDelete
  2. Dia bkn penghasut tapo baghal...
    Bodoh nak mampus...
    Gila kuasa ...tamak..
    Dag kata redha skrg lain pulak..
    Dok jaja aib org sanan soni...redha si baghal namanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..
      cai2 "Cash Is King" semua camtu...kan? kan?

      Delete
  3. Mohyiddin ni nampak mcm pandai tapi bodoh. Klu dia sorang je yg bersuara yg lain senyap je tandanya org lain tak setuju bukan takut. Dlm mesyuarat mana ada takut2. Segala keputusan adalah dtgnya dari suara ramai dalam mesyuarat. Nampak sangat dia ni nak tunjuk pandai dan patutlah kena buang kerja pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn tk setuju...tapi biasanya MT ni jenis anguk2 geleng2 jee..mohd najib kentot pn diorang setuju..

      Delete
  4. Itu semua kehendak Allah. Najib jadi PM pun kehendak Allah. Zahid jadi TPM pun kehendak Allah. Redhalah akan rezeki mu Muhyiddin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu jawatan. kalu berlaku salah laku dan penyelewengan nak kata kehendak tuhan juga ker. manusia nampak slap dan salah wajarlah tegur. bila dah ditegur kena buang dan yang buat salah (pegawai 1mdb) tak kena buang pelik la. pegawai yang siasat diganggu sampai rumah, pegawai yang disyaki pi luar negara tak balik2, kerja dari luar negara. apa cerita ? persepsi penyokong ikut orang yang kita suka. cuba jadi orang tengah.

      Delete
    2. kalau ada nampak penyelewengan, tengok je la...esok-esok dapat musibah dah kira subahat la gamaknye ye..jangan salaherti maksud Redha bro..

      Delete
    3. Jadi wang derma 2.6 billion pun kehendak Allah ?

      Delete
    4. Jadi wang derma 2.6 billion pun kehendak Allah ?

      Delete
  5. Jasa adun/mp yg akan sama-sama tolong singkirkan Jibby, mereka ini tak akan dilupakan oleh rakyat..biarlah selepas mengkritik mereka hilang jawatan, tapi mungkin sementara sebab lepas AhJibGor di penjara, anda-anda semua akan sama-sama kembali menerajui negara...wahai yb-yb...kami, rakyat berjanji akan menyokong anda..jawatan itu hanya la duniawi, integriti anda perlu lah menjadi contoh kepada rakyat...thanks

    ReplyDelete
  6. Sindrom takut keterlaluan yang tak bertempat.

    Apakah ia sudah berakar umbi - menjadi budaya bangsaku?.

    Hidup Melayu.

    ReplyDelete
  7. Nak jadi wakil RAKYAT, tapi bisu.. Jangan sampai malaikat tanya dalam kubor nanti pun bisu jugak..

    ReplyDelete
  8. Masalah dengan Mahyuddin ialah dia tak faham apa itu bermesyuarat atau bermusyawarah...

    Dalam mesyuarat/musyawarah, tentu ada banyak idea dan pendapat.

    Apa yg diputuskan dalam mesyuarat, kena diterima sebagai konsensus...

    Bukan luar mesyuarat bercerita yg bukan bukan....

    Siapa yg pengecut????....Orang lain semua faham....dia aje yg tak faham-faham....

    Sepatutnya dia memahamkan rakyat, tapi malangnya dia yg duduk dalam kabinet pun tak faham faham...

    Itulah sebab Najib rehatkan dia...bagi org lain yg faham.



    ReplyDelete
  9. Harap siarkan ulasan saya tadi

    ReplyDelete
  10. Salam . Sebab Mahyiddin tak mau sengkongkolan dengan 2.60 sen lah dia dikeluarkan dari kabinet. Mungkin ada hikmahnya yang Allah saja mengetahui,Heran bin ajaib ada tiga juta ahli tapi tak kuat untuk menolak satu ahli yang berjawatan presiden, kalau ada lembaga disiplin party dalam parti UMNO apakah dia hanya ditubuhkan untuk mecari kesalahan ahli yang tak payah tolak pun rebah sahaja . Ahli yang berjawatan besar lembaga disiplin tak ada atau tak ditubuhkan atau lupus , Sepatutnya lembaga disiplin ini sentiasa ada dan penuh kuasa untuk menyekat salah laku ahli termasuklah Berjawatan presiden sekali pun ...

    ReplyDelete
  11. TS M.....berehat la...awak tak pandai mana pun.....maaf ye.

    ReplyDelete
  12. Pukimak haramjaddah kau kluangman...

    Muhyiddin dah tak laku, dia bodoh banggang biol, lembap elok jaga cucu kerja yg terbaik buat muhyiddin.

    Janganlah kau kluangman bodoh banggan berterusan

    ReplyDelete
  13. adoii..kenapa ada org Melayu suka sangat sumpah seranah? Anak sape la ni..Bahasa mencerminkan bangsa bro..

    ReplyDelete