Thursday, October 1, 2015

Elok dah kot kita berPM wanita..

Oleh kerana wanita sedang mendahului lelaki dalam menyatakan kebenaran atau mempertahan kebenaran..
Elok untuk kali ini kita perlu bersedia berdepan berPMkan wanita.

Calon yang paling tepat, yang boleh bermula mulai sekarang ialah isteri PM sendiri iaitu DS Rosmah Mansor yang berpendidikan tinggi, luas pengalaman dan berpengaruh, 
Faktor berani 
mungkin Ummi Hafilda juga calon yang sesuai.



# Tulisan taraf lembu tidak dibenarkan merayau di sini.

16 comments:

  1. Syabas DS Rosmah kerana kamu berjaya menyebabkan macai(s) mamak n PR meroyan lagiii...
    sblh2 kamu tu isteri2 Presiden dan PM negara2 asing berucap..tp mereka xde macai(s) hebat mcm di Malaya ini..itu pasal xde noises...

    kah..kah..kah... dgr kata mamak kurang sihat..??? is that true macai(s)??

    siannn..doa byk2 la bg dia sempat TAUBAT!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 50 tahun lalu ketika menduduki peperiksaan Senior Cambridge, salah satu mata pelajaran adalah literature. Ianya mengingatkan saya watak Lady Macbeth yg amat seiras dgn Rosmah Mansor di mana suami ikut telunjuk nafsu isteri hingga menjadi pemerintah yg amat kejam & zalim.

      Orang ramai di Malaysia jarang diberitahu bahawa Najib telah menebus talak untuk berkahwin dgn isteri orang yang bernama Rosmah Mansor pada tahun 1987. Ketika itu bekas isteri orang ini telah berumur 36 tahun, 2 tahun lebih tua dari Najib.

      Umur 36 tahun ertinya dalam masa 4 tahun akan sampai menopaus. Media milik United Malays National Organisation menggambarkan Najib bukan duda dan Rosmah masih anak dara dan bukan bekas isteri orang ketika mereka berkahwin.

      Delete
    2. Saudara Othman...
      Terima kasih kerana setiap kali menulis, majoritinya penyokong kebenaran menulis dengan fakta dan sopan.
      Apakah mereka boleh faham dan memahaminya kerana mereka hanya membalas dengan hujah kosong, makian dan tuduhan tanpa asas.

      Delete
    3. Kata2 sdra admin memberi pendorong semangat buat saya & teman2 lain yg seperjuangan. Kami berjuang demi kebenaran until agama, bangsa & tanah air.
      Salam Perjuangam

      Delete
  2. BN perlu rasa kalah sekali dalam PRU baru la nak sedar dari tidur..lepas tu jangan nak mimpi boleh dapat balik kuasa..nak tau BN boleh bangun atau tak, Selangor jadi penentu, pembangkang kucar kacir pun BN tak boleh menang. Tak ingat la sape yg jadi penyelaras Selangor masa PRU13 hari tu..? Jibby kot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madey punya agenda ialah buat perang saraf.. Najib mesti jatuh kalau tak BN kalah.. sbb itu dia join BERSHIT... org tua nyanyok berkelakuan pelik.. BN boleh menang ke dgn Madey join PR?

      atau ini lah pengkhianat2 belaan Madeyy utk jatuhkan BN..then sabitkan nama Najib..

      kah..kah...kah.. aku rase cucu madey yg bongsu tu pun xpercaye teori korang.. auta mamak..

      Delete
  3. kah..kah kah.. kau yg post kau yng jilat... tak malu ke weeiii?

    lagi satu ko ingat sistem pentadbiran awam negara ini mcm koboi je ke? sebut je PM semua hal PM boleh arahkan? Aku rasa itu zaman Madey sbb itu dia boleh jd chipsmore biskut mase kes memali.. bagi arahan 'gelap' ..licence to kill Memali?

    so cuba macai(s) buktikan secara berhemah.. satu contoh kaedah Rosmah (character assignation by Madey& PRs) mengatur negara? kalau boleh tunjukkan sikit methodology spt mana Mahadeyy memaksa Najib ikut telunjuk kakinya .??

    Kahwin khuluk itu dose ke? haram ke macai(s) kalau betul Najib buat?
    keduanya..lu tau tak apa sakit bini Najib yg lama tu?
    alaaa takkan nak jatuhkan PM main isu kawen2?

    Marina masuk Gereja support agenda Kristian besar punya rosak.. takmau cakap ke? dia ada kawen ikut Islam ke?

    Rosmah suruh Najib cuci pinggan ke? atau suruh bina monumen besar di Langkawi?
    cer citer macai(s)?


    kah..kah..kah.. puak haramjadah macai(s) KD keling brpura2 lakonan baek...kah.kah.. belakang kalu..ada tikam ...kah..kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai yang tidak mengetahui kisah sebenarnya bagaimana Rosmah Mansor berjaya mendapatkan Najib dari bekas isterinya, Tengku Puteri Zainah iaitu seorang kerabat raja. Ketika itu Najib adalah MB Pahang pada usia yang terlalu muda. Menurut maklumat, Rosmah Mansor senantiasa berkunjung ke pejabat MB Pahang untuk bertemu PM Najib. Beliau dibawa oleh rakan karibnya iaitu Datuk Maznah Mazlan.

      Khabarnya, boleh dikatakan setiap hari ketika itu Rosmah Mansor akan mengadap Najib, dan setiap kali itul jugaklah hanya Rosmah yang dibenarkan naik ke Pejabat MB Pahang, lain-lain orang tidak dibenarkan masuk. Itulah bermulanya skandal antara mereka berdua dan ianya berlaku agak lama, hinggakan Najib ketika itu terpaksa mengarahkan pihak-pihak tertentu untuk mengalihkan kenderaan rasmi MB untuk membuktikan bahawa beliau tiada di pejabat setiap kali Rosmah Mansor datang.

      Hubungan pelik Rosmah Mansor yang datang ke pejabat ini berlarutan agak lama, hinggalah ditemui isteri pertama Najib dikatakan terkena penyakit misteri yang sukar diubati. Maka dengan alasan itu akhirnya, Najib menceraikan isterinya dan sanggup berkahwin dengan Rosmah Mansor setelah menebus talak membayar sekian harga kepada suami Rosmah Mansor yang sah ketika itu. Kisah ini Rosmah sendiri dedahkan kepada rakan-rakan rapatnya termasuk Datuk Maznah Mazlan. Berbanggalah Rosmah Mansor kerana memiliki lelaki seperti Najib Razak, seorang anak bekas Perdana Menteri yang amat disayangi rakyat satu ketika dulu.

      Hasratnya untuk menjadi wanita nombor satu tercapai seketika tatkala isteri bekas Perdana Menteri Pak Lah, iaitu Hindon meninggal dunia akibat penyakit barahnya. Namun, perjalanan Rosmah Mansor sedikit terhalang selepas Pak Lah berkahwin kali kedua dengan Jeane Abdullah. Akhirnya hajat itu terbantut, namun usahanya tetap berjalan.

      Rosmah Mansor terus melangkah dan melangkah, segala yang menghalang langkah Najib pasti akan diketepikan. Maka wujudlah berbagai skandal yang mengaitkan namanya seperti kes Altantunya, isu pembelian kapal selam dan jet sukhoi, isu pakaian seragam pelatih PLKN dan banyak lagi. Perjalanan Rosmah Mansor sedikit terencat dengan isu-isu ini. Namun, baginya perjalanan semakin hampir cuma masanya belum tiba.

      Akhirnya kini, Rosmah Mansor sudah hampir berada dikemuncaknya. Kelibat beliau lebih hebat dari mana-mana isteri raja-raja Melayu atau Perdana Menteri sebelum ini. Kemana PM Najib pergi, maka beliau tetap akan mengekorinya. Beliau terlalu marah jika wajahnya tidak dipaparkan di media ketika beliau berada bersama Najib dalam mana-mana acara rasmi.

      Pernah terjadi sebuah stesyen televisyen swasta di beri surat "tunjuk sebab", gara-gara mengambil gambar Najib dengan ternampak hanya tangannya sahaja di kaca TV. Rosmah Mansor tidak suka ini terjadi, beliau memberi amaran "tunggulah nanti..tahulah nasib bila aku jadi wanita nombor satu negara nanti".

      Katanya itu masih terpahat di minda dikalangan wartawan media terbabit. Mereka takut dengan amaran Rosmah Mansor. Beliau kini sedang mengatur strategi agar tidak ada orang yang menggagalkan rancangannya itu. Jika ada pasti "dipastikan" mereka akan gagal termasuklah Pak Lah, Anwar, Mahyuddin Yassin & Tun Mahathir.

      Bagi memastikan semua pihak berbuat baik dengannya, maka beliau telah membelikan jam-jam tangan yang nilainya jutaan ringgit untuk diberikan kepada isteri-isteri pembesar negara dan raja-raja Melayu. Beliau sanggup lakukan semua ini demi mendapat sokongan dan yakin Najib akan kekal menjadi orang nombor satu negara dan sekali gus beliau terus donobatkan sebagai "wanita nombor satu".

      Terdapat juga khabar angin mengatakan Tun Mahathir ada memberi nasihat kepada PM Najib, jika beliau ingin mengejar impiannya itu beliau harus control Rosmah. Ini kerana Tun M tahu siapa Rosmah Mansor dan apakah kaitannya dengan skandal-skandal yang dimaksudkan.

      Delete
  4. KAWASAN LARANGAN
    LEMBU TIDAK DIBENARKAN MERAGUT DI SINI
    BOLEH FAHAM KOT !!!

    ReplyDelete
  5. kita hanya mampu merancang, ketentuan kita berserah pada Allah swt.

    kedua2 diatas tetap mempunyai semangat keibuan, kita doakan mereka memilih landasan yg betul dlm pembentukan generasi mereka akan datang.

    Al Quran sebagai petunjuk menceritakan Adam as dan Hawa, Noh as berserta isteri dan anaknya, Lut as juga menceritakan isteri dan anaknya, Maryam as ibu isa as, Asiah ibu angkat kepada musa as, penuh hikmah pengajaran dibuat panduan.

    pada rosmah tetap didoakan memperolehi taufik hidayah Ilahi, AWAS jangan memilih langkah syirik kerana kejahanam penamatnya. pada umi hafilda berkata benar walaupun dalam keadaan sukar.

    semoga kita termasuk dalam golongan bersabar menutup aib2 semampu mungkn.

    ReplyDelete
  6. Sedarlah korang semua Melayu akan terus gelap dibawah Melayu barisan selagi x buat perubahan mendadak. Naik yang baru pun, anak cucu kaum kerabat juga... acuannya sama jer. Tambahan lagi anak cucu pemimpin (BAWAHAN ATAU PERINGKAT TINGGI) mana ada rasa SUSAH.

    Tukar kerajaan PRU nanti.

    Biar Pakatan perintah(Ketua=Melayu jugakkan).

    Tentu mereka nak buat terbaik jika nak perintah lama. Kalau korang takut sangat ATAU nampak Ketua Melayunya kena tarik hidung dengan bangsa lain ATAU sampai satu masa kalau mereka tak perform ATAU............

    Tukar ke barisan balik.

    TENTULAH WAKTU TU BARISAN TERDIRI DARI ACUAN BARU DIMANA SEMUA ACUAN LAMA TELAH DIBUANG.

    Contohi negara maju dari segi politik.



    ReplyDelete
  7. SEBAHAGIAN BESAR PEMIMPIN HARI NI CUKUP BEBAL DAN JUMUD, SENANG CAKAP PEKAK BADAK., APA RAKYAT KRITIK APA YANG RAKYAT MARAH PEJAM MATA... TAMBAH PULA ADA PENJILAT PENCACAI YG HIDUP PENUH DGN KEPURAAN.. TAKUT NANTI SATU HARI MELAYU AKAN MEREMPAT DI NEGARA SENDIRI DAN BERTUANKAN CINA.. KERANA PEMIMPIN TERLALU SAYANGKAN KUASA

    ReplyDelete
  8. La ade orang sakit jiwa kat sini. Komen syok sendiri nk bagi sedap hati sendiri xleh terima hakikat kebenaran. Kite perhatikan je la gelagat beliau.

    ReplyDelete
  9. Hanya manusia yg ada kepentingan saja yg akan beriya-iya sokong najibmonggol. Hilang najibmonghol maka hilanglah segala kemewahan.

    ReplyDelete
  10. Izham...pity you to be given a life without a brain!...

    ReplyDelete
  11. My instinct tells me that this so called Ihzam is non other than the scumbag anon Kejora with his so many lousy disguises.

    ReplyDelete