Sunday, October 18, 2015

INGATKAN DAH DISEKOLAHKAN NAJIB, INGATKAN DAH DIINSAFKAN, INGATKAN DAH CERDIK RUPANYA BANGANG BELUM LAGI HABIS...



Raja Perlis mahu pemimpin kerap turun padang fahami masalah rakyat

download
KANGAR, Isnin — Raja Perlis Tuanku Syed Sirajuddin Putra Jamalullail mahu semua pemimpin lebih kerap turun padang untuk menyelami masalah yang dihadapi rakyat dan membantu mereka.

9 comments:

  1. yang dok keliling dia la yang terima. yang jauh daripada keliling dia tak terima.

    ReplyDelete
  2. Terima?

    Mamat ni bangang ke amnesia nih?

    Turun2 lah ke bawah mamat ooooi...tiap2 hari majoriti rakyat dok sumpah seranah awak dan geng awak yg sokong gst tu....

    Nak tanya je nih...boleh bagitau tak kos apa yg turun sejak gst dilaksanakan?

    ReplyDelete
  3. Apa terima2??? Mungkin org x waras je rela dgn gst. 6% konon... dia yg buat, pastu terpaksa ikut,pastu ckp org dh terima???

    ReplyDelete
  4. ko kata dia masih bangang ke, dia kekal bodoh ke bukan bawak apa maknapun bro. gst boleh hilang ke bila dia ni jadi pandai? baik gi mancing, ada gak lauk untuk makan malam. pikir pasal gst buat sakit ati je...

    ReplyDelete
  5. Sebelum gst dilaksanakan, teman pun sokong juga setelah dengar penerangan dari menteri2 tentang kebaikan gst ni. Tapi selepas dilaksanakan memang hampeh...duduk le mana-mana tempat, rata2 rakyat menyumpah kepada kerajaan disebabkan gst ni.

    Kalau sebelum ni kalau ada 20 orang dalam gerai tu 6 atau 7 orang akan mempertahankan tentang kebaikan pelaksanaan gst, sekarang kalau ada 20 orang dalam gerai tu 23 atau 24 orang semua menghentam kerajaan gara2 gst ni. Mana tak 23 atau 24 orang, dengan tokeh2 kedai, pembantu dia pun kutuk sama.

    Kepada pemimpin2 UMNO khususnya, bawa2 le pasang orang2 yang boleh tinjau keadaan orang ramai. Rata2 kebanyakannya dah meluat dengan kerajaan yang memerintah BN. Terus terang BN boleh good bye PRU 14. Kawan2 teman di kampung pun dah meluat dengan BN @ UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masalahnya cuma dua bila sampai pru 14 nanti.
      1. Apakah pengundi kita ni masih ingat akan apa yg menteri bengong2 ni telah buat?
      2.apa pilihan yg ada untuk diberi undi selepas tolak umno?

      Itu yg berlegar dlm fikiran rakyat yg meluat dgn kerajaan najib harini..dan itulah jugak perkara yg buat umno angkuh akan menang jugak di pru14. Menang sb kita takde pilihan!

      Delete
    2. Bagi kalah calon Pekan dan Bagan Datoh... yg lain boleh bagi BN menang... insyaaAllah selamat Msia kot.... hihihi....

      Delete
  6. Lantik orang bangang, hasilnya pun memang bangang!. Tetapi itulah yang kerap dibuat orang Melayu! Kononnya lantiklah sibodoh supaya tak makan tuan!! Manalah Melayu nak maju!! Dalam Jabatan Kerajaan sememang lazim begitu! Itulah sebabnya Jabatan tiada anjakan paradigma!!!

    ReplyDelete
  7. lantik sibidih hasilnya dua kali bodoh!!!

    ReplyDelete