Saturday, October 24, 2015

MUHYIDDIN YASSIN DAN SHAFIE APDAL DIJEMPUT BELAJAR..


Cukupkah merayu atau mohon simpati......
Adakah sampai sekarang muhyiddin tidak pasti tentang 1MDB....
Berbanding dengan Tun Dr Mahathir yang very firm tentang wrong doing 1MDB.....

Elok bertandang ke
13 cawangan di
Teluk Kemang untuk belajar bagaimana jadi berani sedangkan ilmu lebih banyak di dada dan katanya sudah berjuang dalam umno melebihi 40 tahun...

2 comments:

  1. mungkin hanya berani bersuara tapi tak berani guna tangan bila dah tak ada kuasa, cakap jer kalu dalam fikiran tu presiden memang ada buat salah. tsmy pemimpin, kita anon takat paling lemahlah kekuatan tu. kalu guna lisan dan tangan, masuk dalam nangis anak bini, boleh berani jadi anon ajer, kira bro kluang tinggi lagi la.

    ReplyDelete
  2. TSMY sedang mencuba keluar dari kedudukan merangkak kepada bertatih2 dgn cepat supaya dapat berlari kencang menuju matlamat.

    soal 1mdb & 2.6b secara gambaran kasar dia dah mula memahami setuasi aliran berpandukan hujah2 penafian najib, momentum kesan2 penukaran penjawat yg terlibat dalam siasatan serta pendedahan maklumat dari luar negara yg belum dimuktamadkan benar atau palsu.

    maklumat2 bercanggah 1mdb dan 2.6b kena dibuktikan dalam sistem perundangan negara, ini adalah satu tugas hampir mustahil buat masa ini, untuk memberi penerangan kena lakukan dgn skala besar samada kaedah tertutup atau terbuka, mungkin dia akan tercedera atau tewas, pejuang sejati tetap bertahan walaupun diri dlm keadaan parah, jaringan setia tetap dapat menyelinap ke akarumbi.

    hati2 dlm tindakan, pembangkang akan menyelinap masuk megambil kesempatan, LKS paling bahaya, senyuman wangian beracun.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...