Friday, May 6, 2016

NAJIB DAN MAHATHIR KENA AMBIL INGATAN...

Peringatan demi peringatan...
Maut menghampiri semua orang, nyata dan benar.
Khusus kepada pemimpin Malaysia, baik di pihak kerajaan atau pembangkang.
Apa yang disemai, itu yang dituai...

Mati sebagai apa di mata rakyat (?)
Bukan mati sebagai apa di kalangan pemimpin (?) di kalangan puak sendiri (?) Itu semua lakonan dan hipokrik....

Kalau dah mati, kalau tiba-tiba, banyak benda tak sempat kaberap, dan tak ada sesiapa jua yang nak kaberap...
Hanya yang benar akan kaberap kebenaran jua.....

Kalau penipu dan pengkhianat, itu yang diwariskan..
Kalau jasa dan budi, itu yang dikenang

Image result for kemalangan helikopter udara sarawak


Image result for kemalangan udara malaysia


Image result for kemalangan udara malaysia

Image result for kemalangan udara malaysia


Image result for kemalangan udara malaysia

Image result for kemalangan udara air asia malaysia

Image result for banjir besar di kelantan 2014

Image result for skandal 1mdb

Image result for highlandtower


Image result for memali musa hitam


Image result for musa hitam memali




 



Image result for umno diharamkan







8 comments:

  1. Dah belajar nak jadi tuhan pulak Kluang Man ni...ini semua benda ghoib...kalo benchi orang politik jangan libatkan nahas dengan politik..takut pahala bertukar tangan ...jangan sesekali buat kerja setan hasut orang..bahaya tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. stuju sangat2.... tak nak plak dia letak tragedi highland tower Dan macam2 lagi.....

      Delete
  2. setiap sesuatu tu berlaku ada iktibar bagi yg hidup .. hanya Allah SWT yg tahu rahsianya... yg pasti madey harus bertaubat dan hentikan kegilaan dominasi kuasa.. DSN pun harus bertaubat dan teruskan kepimpinan .. in sya Allah Malaysia akan aman dan makmur !! everyone can fly kite happily ;-))

    ReplyDelete
  3. Para cacai si Perawan Bugis tak kira masa nak fly kite memanjang, tanpa sedar anda menyokong bawa rebah, bila masa Malaysia jadi Negara yang lingkup maka fly kite dah tak berkesempatan... terpaka meminta sedekah di Tanah air sendiri. Itu yang barisan penyelamat Negara sedang usahakan perjuangan rakyat Malaysia melalui deklarasi Rakyat yang tidak mengira bangsa dan parti politik. Semata-mata untuk masa depan Negara yang lebih terjamin dan selamat daripada kerakusan pemimpin kuku besi... Harus ingat setinggi mana kita, sehebat mana si burung besi, tiba masa Allah berkehendakkan peringatan dan balasan mengambil tempat maka hancur jua segala dan tercabut jua nyawa sekalian manusia tanpa mengira bangsa juga agama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. deklarasi rakyat cehhh!!! isi memang la baik bro. tulis yang baik2, reka yang hebat2... biasalah untuk kasi orang tertarik dan tertipu. awak pernah baca deklarasi pakatan rakyat? jalan cerita sebijik macam yang tun madey reka cipta tu. adakah semua mampu dilaksanakan? dah tua, janganlah cuba tambah dosa menipu.

      Delete
  4. ha ha hah ... merepek jer protun madey ni... selamatkan legasi dan kroni dia ke? sorry lah nak support ... yg kuku besi si madey ... yg gugat keaman pun si madey.... rakyat dok ikut reformasi turun ke jalan pun dulu sebab nak tentang madey ... DSN sibuk buat transformasi ... so you better go fly kite !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korang ulaslah byk2..dok mengumpat..keji dsb dptlah sorang sikit saham. Inilah bekalan nak bawa mati nanti. Org yg umpat
      x ada kesan pun...ada otak pikir.
      Sekadar ingatan je..

      Delete
    2. bukan pe bro. tolong peringat jangan pandai2 sangat merepek. itupun dosa gak...

      Delete