Monday, May 30, 2016

RAFIZI BERTINDAK ATAS ARAHAN SIAPA (?)

Rafizi sudah membuat aduan kepada SPRM berhubung rasuah wang dan perempuan yang dilakukan oleh pemimpin PKR.

Membuat laporan kepada pemimpin sendiri yang mempunyai kuasa jarang berlaku dan langkah ini sangat terpuji jika bukan atas niat sahaja memburukan tanpa bukti yang kukuh.

Rafizi sekurang kurangnya membuktikan dia sedia melaporkan, bercakap dan bersuara atas apa jua isu penyelewengan.

# Jika ia melibatkan Exco Selangor atau Pegawai Kerajaan Negeri sudah tentu maklumat kepada Azmin dikira sudah memadai.

# Apakah ini ada kaitan dengan surat dari penjara kerana Azmin begitu galak menyokong Tun Dr Mahathir sehingga lupa kepada perjuangan membebaskan Anwar !!!

5 comments:

  1. Bagus, bagus, bagus. Aku nak nepok sorak aje. Lantakkan depa berbunuh antara depa di PKR dan di Harapantat.

    Biasa nya Fizi taat setia kpd Anwar Al Jub, tapi tak tau le keadaan sekarang nih, nampak dah banyak puak dalam PKR, berteraboran depa. Kalau nak songket Azmin bagus jugak, kalau jatuh ada peluang UMNO/BN ambil alih kuasa di Selangor.

    Harap berlaku salepas Bugis Lanun di ganti sebab akau tak minat dia dapat pujian kalau gomen Selangor jatuh ke tangan BN.

    ReplyDelete
  2. Rafizi repot Polis korapsi Kerajaan Azmin. Kalau lah Teuku Adnan repot Polis Najib songlap RM4.2 juta ke ekaun dia, macam mana agak nya.

    ReplyDelete
  3. Rafizi sebenarnya nak tunjuk kat pemimpin umno bagaimana cara nak jadi pemimpin yang sebenar2nya.Jangan kira siapa kalau dah buat salah tu biar undang2 menghukum.Dulu heboh kata kat rafizi.Seteruk2 rafizi teruk lagi pemimpin umno asal dapat dedak terus tutup kedua2 mata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin UMNO begitu banyak di negeri2 dan di Putrajaya. Yang songlap wang berbilion Bugis Lanun sorang. Tapi PKR ha nya di satu negeri. Yang di tuduh pulak lebih dari satu.

      Termasuk Elizabeth Wong Ahli Exco gamak nya. Dia ke yang Rafizi sebut pasal sex favours tu? Dulu gambar dia keluor salepas sex dengan bofreng nya, kan?

      Delete
  4. Perangai umno sebati dlm anwar ibrahim walopon dlm penjara..
    Sifat cantas mencantas bila dilihat lebih skit dr anwar akn berlaku bila anwar merasa terancam..
    X mb dulu lebih popular dr anwar, dicantas
    Azmin skrang dicantas...
    Sama jer mcm umno..yg bijak pandai, popular mcm mukhriz dll akn dcantas segera
    1 lg sifat kroni, individualistik dlm pkr pon sm mcm umno...its all about f*cking anwar...
    Umno pon sm..its all about najb...
    It never will be about rakyat at all...
    Pkr akn musnah dr dlm...
    Rakyat akn bosan dgn drama family anwar...
    Anwar mampos...pkr is nothing!
    Pkr sendiri pon da mula buka pekung sendiri...sex, rasuah sm mcm umno
    Pkr is actually umno!

    ReplyDelete