Saturday, May 19, 2018

AGAK CEPAT PENINGKATAN DR MASZLEE TETAPI TIDAK WAJAR DIPERTIKAI AKAN POTENSINYA.


Mewakili golongan muda sebagai pelapis dari BERSATU sangat² dialu alukan. Walaunpun perjuangannya dalam BERSATU sangat singkat dan mudah tetapi penglibatannya secara tidak langsong dalam diskusi dunia politik bukan baru. 

9 comments:

  1. kenapa siti kassim penyokong murtad bantah mazlee jadi menteri pendidikan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerana cinta nya tak dibalas oleh Dr.Mazlee kot........!!

      Delete
  2. Kalau Dr Mahathir jd menteri pendidikan, rakyat dah boleh agak apa yang dia nak buat. PPSMI akan dilaksanakan semula, penekanan kpd peningkatan prestasi pelajar dalam akademik serta mahukan setiap pelajar cemerlang dlm peperiksaan serta berorientasikan peperiksaan.

    Bila Dr Maszlee pula yg naik jd menteri pendidikan lain pula wawasan serta pandangan. Lebih kpd modal insan, sekolah tidak berorientasikan peperiksaan dsb spt yg telah beliau terangkan.

    Ini membawa maksud negara kita tidak ada dasar pendidikan yg jelas dan rigid dlm pendidikan. Ianya bergantung kpd siapa yg menjadi menteri.

    Ini membawa maksud dasar pendidikan kita sebenarnya adalah dasar menteri pelajaran pd waktu itu. Ikut pandangan dia dan mungkin juga ikut suka dia. Dari zaman UMNO BN memerintah hingga kpd PH pula yg memerintah.
    Dah tukar kerajaan pun, style hampir sama, warna je berbeza. Bilakah agaknya menteri-menteri di Malaysia di nak cerdik.

    Pendidikan di negara kita kena ikut style,ikut aliran pemikiran, ikut aliran pendidikan serta yg paling utama ikut kehendak menteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi yg betulnya ikut kamu?

      Cuba garapkan di sini, ada solusi atau sekadar mulut sahaja.

      Delete
    2. 9:23

      Bukan suruh ikut seseorang laaa Bodo bahlol sial. Ikut dasar pelajaran laa Bodo..

      Delete
  3. kenapa puak liberal agama comango g25 membantah perlantikan mazlee sebagai menteri pelajaran.?

    ReplyDelete
  4. Latar belakang mazlee condong ke islam.komanggo mmg pantang la nii.

    ReplyDelete
  5. Anun 907
    Aku setuju dgn hang. maslee ni apa pengalaman dia nk jadi menteri pendidikan. Main sedap dia je cakap. Modal insan ni aku dengar dari zaman Pak lah lagi. Hasil dari Modal Insan cuma yg keluar KJ je . Menteri yg tau kemana hilangnya 100juta duit KBS.....Maslee ni pun x pasti anutan dia apa, Wahabi liberal ke, Wahabi Madkhali, Wahabi Jihad Qital ke. Bila ada menteri yg macamni lebih kurang Shahidan Kasim jelah perangai dia.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SEDIKIT KELEGAAN: LGE AKUI KEBERKESANAN PAS DALAM KERAJAAN

PERANAN PAS SANGAT DIHARGAI.... PAS PERLU TINGKATKAN PENGUASAAN KERUSI UNTUK MENANG DAN DOMINAN