Monday, May 28, 2018

PENYAMUN DAN GENG 40 MATI KUTU





Mari kita lihat siapa yaya kena... 








43 comments:

  1. Hindraf dah tuntut pada atok kau felda uitm dibuka pada keling paria

    jom wayang dah mula.

    'beli popkorn bole masuk wayang'

    wayang bok opis tajuk 'AtOK Kau!!'
    dahnak start

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biarlah dia tuntut. Apa ada hal. Dapat tak dapat belakang cerita. Bukan mcm bos kau, sbb nak undi, org tak mintak pun dia bagi.
      Skrg boleh makan popcorn sambil menonton wayang tajuk macai yg sepi nak balik raya tak ada sen. Kihkihkih

      Delete
  2. Buatla... tader masalah pun.. org tak amik.. nk takut mender..
    Tapi..

    Tetap Batal Projek HSR, Malaysia Bayar Pampasan RM500 Juta Kepada Singapura – Mahathir 

    Pastu kos.print duit baru.. rakyat tanggung??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis tu kau nak percuma mcm kerajaan Kepala Bapak yg dulu? Nak tunggu Pak Arab derma baru nak cetak?
      Kihkihkih

      Delete
    2. Xtakot xkn najib telepon anwar 2x..
      Kah kah kah kah kah...

      Najib bg sedekah tanah kt china ko xbising pun cai

      Delete
    3. Batal HSR dgn pampasan lebih untung dari bayar bunga hutang tiap tahun...negara tak mampu bayar utang cina kominis kerana hutang sediasa dah bertimbun...kos pembinaan juga telah dinaikkan oleh najib untuk tujuan bayar hutang 1 mdb...

      HSR tak untungkan malaysia...berape orang malaysia yg mampu guna HSR setiap hari?...

      Pelancong asing dari singapore pon guna HSR ke KL tak perlu bermalam di Kl...jika pelancong gunakan kapalterbang pelancong akan bermlm di kl....

      Ecrl pon patut dibatalkan...lpt yg ade blm digunakan pada tahap maksima...keadaan ekonomi orang2 di pantai timor tidak untungkan negara....hanye tanggong beban hutang dgn kominis...

      Delete
  3. Macai umnobnpas sudah makin nwroyan kuat.
    Bila umnopas nk ajak Riza dgn Jho Low blk ni?

    Taek tak laku dh nnt, abisss, lg kuat kincit lari xbayar bil hospital.
    Apa nk jd Melayu Najib,berislam Islam Pas nehh?
    Kalay buat la cara kalah..takkan x reti kot?
    Hampess

    ReplyDelete
  4. Aku rasa malaysia baru yg dok kuat meroyan la ni..kih kih kih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baki dedak tahan berapa bulan lagi?....lepas tu mamposs laa...hihihihihi

      Delete
    2. Dah kalah dok lah diam2. Dulu masa jadi kjaan apasal tak fikir pasal rakyat? Skrg parti pun dah kucar kacir. Sampai skrg tak nampak tokoh org yg layak pegang jawatan presiden. Sbb semua selfish. Dah lah sendiri huru hara, lg ada hati nk komen mcm2. Busuk hati sbb tu tak berkat.

      Delete
  5. Maaf tuan admin lari tajuk.....sebenarnya saya dah naik rasa nak termuntah dah dengan sikap Rafizi Ramli.Saya betul2 tak faham.dengan sikap beliau terhadap Tun....seolah2 beliau mempunyai dendam kasumat yang amat tinggi kepada Tun.Kalau kita perhatikan semenjak Tun pegang tampuk pemerentahan tak ada satu pun apa yang Tun buat dia sokong dan mendapat tempat dihati beliau.

    Hari tu beliau komen perlantikan kabinet Tun dan hari ini pula beliau kata kemenangan PH bukan kerana Tun....dia memberi contoh negeri Kedah yang mendapat kemenangan yang tipis walau pun negeri tersebut adalah negeri kelahiran Tun.Hello Rafizi....walau pun Tun orang Kedah tak berertinya semua orang Kedah sukakan Tun!!....macamlah juga dengan kamu tu orang Terengganu ,bukan bererti semua orang Terengganu tu suka kamu...kalau tak percaya cubalah kamu masuk calun dan bertanding diTerengganu pada pru15 nanti...kalau kamu menang,betullah kamu tu hebat...sebab apa saya kata begitu??..sebab orang Terengganu tu penyokong totok PAS...dan begitu jugalah dengan apa yang berlaku diKedah.Oleh itu kepada Rafizi Ramli yang bangang ni diharapkan udah2lah kamu dok meracau,rakyat dah muak sangat2 dah dengan perangai kamu yang tak begitu siuman tu...cukup2lah kamu menjadi batu api.Sepatutnya kalau kamu betul2 ikhlas dalam perjuangan kamu tolong Tun/PH memberi idea yang hebat2 untuk membangunkan negara dan bukan menjadi penghalang dan menjatuhkan orang lain.Seolah2 kamulah yang paling cedek dan berwibawa dan semua orang mesti mengikut segala kehendak kamu.

    Atau mungkin juga siRafizi ni mempunyai saki jiwa....kalau tidak masakan beliau begitu bersungguh2 berjuang selama ini tetapi tidak mahu apa2 jawatan pun tetapi akhir2 sekali dok jadi pengomen kerajaan yang tegar.Insaf2lah wahai Rafizi weh,kesianlah kepada anak isteri dan ibu bapa kamu mempunyai suami/anak seperti kamu yang kelihatannya seperti tersangat cerdek tetapi sebenarnya tersangatlah bangang dan sewel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rafizi hanya penyampai..
      Sifat tamak Ketum masih belum berubah..

      Yelah, 20 tahun sembang reformasi.
      Tiba2 masuk musuh lama terus menang.
      Hilanglah markah dan saham pak syeikh.

      Terpaksa cari punca agar masalah dpt diwujudkan dan pak syeikh jadi hero menyelesaikan masalah.
      Ini lama punya taktik.

      Aku xrasa semua mp pkr akan ikut ketum nk gabung dgn umno dan pas.
      Abeslah warlord dlm umno xde masa depan kalau kiri kanan jawatan penuh konco2 pak syeikh

      Delete
    2. Aku rasa ade baik bersatu kluar dari PH...makin lama makin bertambah tegang...Bersatu pakat dgn umno dan pas tubuh kerajaan dan tun mungkin jadi menteri kanan sahaja...pas 18 kerusi tak mungkin setuju tun jadi pm...hadi nak jadi tpm dan zahid 54 kerusi jadi pm..

      Hakikat yg jelas jika bersatu diterima oleh melayu bersatu boleh menang besar dgn pengaruh kuat tun ....takkan menang 13 kerusi parlimen dari 52 kerusi...umno menang 54 kerusi..

      Betul tak?

      Delete
    3. Kerajaan BN sudah tumbang menyembah tanah. Macai hati menanah.
      Kihkihkih

      Delete
    4. Tinggi harapan macai supaya bersatu keluar PH dan masuk umno... Namun harapan tiggal harapan. Sebaliknya berduyun pemimpin umno masuk sg buluh.
      Kihkihkih

      Delete
    5. Aku ingat aku je yg sorang perasan ..rafizi marah bler ramai kata dia x patut pertikaikan perlantikan menteri yang dilantik tun m. . Dia kata yg marah kat Dia tu semua macai mahathir.. Yg dia tu macai anwar takpe pulak .Dia cuba menidakkan factor kemenangan ph adalah disebabkan tun m. Dia sendiri sedar dia sudah bertahun sebut pasal 1mdb orang melayu taknak dengar, tapi perasan tak bile tun m bersuara barulah kebanyakan melayu buka mata dan mula ambil tau. Itulah Aura dan karisma tun m yg rafizi Cuba menidakkan.. Aku mng rajin tengok ceramah dia melalui utube Dan memang perasan dia jarang puji Dan sentuh pasal tun m..tapi selalu puji anwar.. Skarang sudah nampak dia sebenarnya bukan ikhlas pun perjuangkan utk rakyat tapi ada agenda tersembunyi. Konon xnak jawatan tapi makin hari makin nampak cemburu dia kepada tun m.

      Delete
    6. Kalau Tun lantik Rafizi jadi senatoe dan Menteri kewangan, tentu dia puji Tun melangit. Walaupun dia tak mengaku, hakikatnya dia memang nak sangat jawatan MENTERI KEWANGAN TU.

      Misallah kata, dia dan Anwar berjaya keluarkan Tun, adakah Anwar akan menang PRK PANDAN dan jadi PM....? Katakanlah dia akan menang, bila dia jadi PM adakah dia akan gantikan LIM GUAN ENG dengan Rafizi dan letak semua geng dia dalam kabinet dapornya....? Jika ini berlaku, adakah DAP akan kekal dalam HARAPAN....????

      OK, PKR akan bergabung dengna UMNO. Jadi masa PRK PANDAN, pengundi akan pikir semua ni ketika memangkah. Nak ke kita keluar mulut buaya dan masuk mulut NAGA........????

      Delete
  6. Anom 08.51...kau sorang jer laa yg cerdik...ambil lah jawatan...pada aku kita kena hormat pandangan Rafizi..dia mesti ada sebab tersendiri atau peribadi...Rafizi...keep it up!...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rafizi ingatkan penyokong tun jangan besar kepala dengan hanye 13 kerusi...PkR sudah establish...ramai pemimpin yg dah kluar tapi pkr tetap teguh...bersatu masih baru...disabotaj oleh ejen umno dgn umum kluar parti seblm pru...ejen umno persoalkan bagaimana anak2 tun dapat kekayaan yg blm di jelaskan oleh tun.....

      Delete
    2. Mana tak 13 kerusi kwsn yg di beri semua kwsn muat.. klu beri pada PKR semua kwsn yg di tandingi Bersatu nasib nasib PKR dapat telur je..

      Delete
    3. Kan tun kuat pengaruh....mesti menang kalo kuat pengaruh...kalo kalah maknanye terimalah hakikat PH menang bukan kwrana tun...DAP tanpa bersatu dan tun tetap menang bertanding dikawasan majoriti cina...

      Delete
  7. rumah pprt dah boleh disewakan dan dihuni oleh wargaasing menteri mak lampir dah umumkan. 40 ribu akan undi pru 15 nanti.
    93 baranh basah naik harga lagi. janji dicapati lagi.

    wayang nak start dah. pop korn pun dah ready.

    hidup atok u turn.!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke harga brg naik? Biasa aje. Org masih ramai lg pergi starbuck, masuk kfc, mana ada rakyat terjejas. Yg terbeban cuma macai. Dedak dah tak masyuk. Huhuhuhu.. Tak ada kerja tengok wayang. Popcorn pun rembat lebih org. Hihihihi

      Delete
    2. Kenaikan harga barang basah tiap kali posa berlaku...BN pon tak boleh halang...macai dah abis dedak tak mampu lagi beli barang mahal...seblm ni macai yg paling suka beli barang mahal....tak lama lagi macai akan mampooss laah...hihihi..

      Delete
    3. Yg seronoknya menteri hampeh yg ulas harga barang naik semua dtg dari pontian...kikiki. yg dari bn dulu pontian. Yg skrg juga pontian. Mungkin hantu atau mungkin pontianak...kikiki

      Delete
  8. Anon 08:51...ni geng menyamar dari umno/pas yang bangang macam Rafizi....terperasan cerdek sanggat2 dan orang lain semua bodo2 belako.BANGANG..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jarum umno harap PH pecah belah...mimpi umno berkuasa semula...hihihi..

      Delete
    2. Iklan sikit. Ni pasal glc nak disenarai. Kalaupun sokong ph, cuba fikir logika sikit ye. Kalau yepun, knp begitu tergesa-gesa dan kelam kabut mcm dunia nak kiamat? Kalau nak buat adegan sakau menyakau ni, slow² la sikit. Tempoh masih panjang beb. Mcm berebut rampasan perang je gayanya... Hutang 1 trilion tu wayang je supaya agenda melacurkan glc nampak sesuai. Yg pelik, kes mahkamah mof hampir tidak kelihatan dan diperkatakan, dah disucikan ke? Tun madey dah masuk perangkap dap. Org cerdikpun rupanya jd makanan org juga...semoga Allah melindungi malaysia...

      Delete
    3. Ko merepek ape ni?...ko boleh kempen lagi 5 tahun akan datang...masih ade pluang..

      Delete
  9. Politik Tun 10 step ke depan... Itu maklumat yang aku terima setakat jam 1.40 pagi ni (sekarang, baru selesai meeting) aku pasang telinga je, setakat taraf kuli.

    Aku setuju, beli popcorn. .relax

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuli merangkap cybertroop Dap.mulia sikit dari taik

      Delete
    2. Kuli najib dah kehabisan dedak...kuli Dap tambah kayer...mampu beli barang naik harga...kuli najib akan mamposss tak lama lagi kerana kelaparan...najib simpan ratus juta dlm rumah nak makan sorang...hahahaa...betol tak penyokong penyamun?....cian ko...

      Delete
    3. Cybertroop umno pula mulia sikit dari tapir...
      Kihkihkih

      Delete
    4. Cybertrooper dap? Mulia sikit dari taik?

      Cybertrooper umnobn macam kau pulak taik babi. Dah la taik, babi lagi. Takde kemuliaan langsung.

      Kah kah kah

      Delete
    5. Penjilat taik cina prompak jho lo..

      Delete
  10. Sambung sikit lagi..
    1 Permintaan hindraf pertimbangan.. Yang kena balun bukan Tun.. Tapi umno yang kalah, ini semua gara² umno
    2 Anwar buat roadshow, rafizi nak bercakap.. Layanz.. Memang itu kerja mereka, bercakap
    Bagi kerja belum tentu boleh buat..
    Tun bukan diktator..
    3) pembatalan HSR, siapa yang sentap?, mereka akan berbalah sesama mereka?
    Raikan kebebasan bersuara..
    Raikan kecerdikan rakyat menilai..

    Yang tak puas hati, buat catitan, simpan, 2023 pakat² undi semula umno kalau parti tu ujud lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerajaan ini sudah goyah..retak menanti pecah..

      Delete
    2. Mimpilah cai harap umno dapat berkuasa semula supaya dedak masuk semula...hihihihi..

      Delete
    3. goyah mcm punai hang kot?

      Delete
  11. Kalau bukan kerana umno najib, apa yg dah jd,.. akan jadi,.. bole terjadi ke? Najib memang patut disula peduli buluh Kotor ke Tak.

    ReplyDelete
  12. Kalau tukar yg baru..yg lama boleh pakai lagi..
    Masa dulu ada pemimpin simpan cash note RM1000 dan RM500...sebb tu TDM batal kan note RM1000 dan note RM500....
    Kalau Anwar jadi PM tengoklah nanti dia akan ada kan semula note RM1000 dan RM 500....harap faham maksud sy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaa...ahlil nujum dari mana ni?...bukan yg dah tersembam tuu?...hihihi

      Delete

PELUANG DALAM MASA TERHAD

  Tolong viralkan pada yang berminat untuk membuat perniagaan produk kesihatan secara sambilan atau sepenuh masa. Modal tambahan (advance) a...