Sunday, May 20, 2018

AZMIN BERPOLITIK SECARA LICIK DAN MATANG

Diperkenan oleh Sultan Selangor untuk menjadi Menteri Ekonomi kabinet Tun tanpa perlu melepaskan jawatan MB Selangor secara terburu buru.

Satu peralihan yang lancar dan bersih.

5 comments:

  1. Lebih baik dapat Perdana menteri yang 'LICIK & MATANG' daripada
    Perdana Menteri yang FLAMBOYANT

    ReplyDelete
  2. Perlantikan azmin ke menteri kabinet dan dlm masa yg sama memegang jawatan menteri besar adakah strategi untuk memasukkan rafizi sbgai ganti apabila beliau dilepaskan dri tuduhan yg dihadapinya nanti!! Sptmana yg kita tahu, rafizi adalah anak emas anuar dan beliau mmg seorg yg boleh diharap dlm apa2 tugasan yg diberikan, genius dan gung-ho type of a person.

    Tun juga acknowlegded Rafizi's capability dlm urusan ekonomi dan juga politik dan seseorg yg boleh di groom utk jawatan PM bila anwar bersara nanti! Jawatn kabinet yg disandang oleh azmin akan dilepaskan bila tiba masa yg sesuai kpd rafizi dan serasanya majoriti rakyat selangor berpuashati dgn pentadbiran azmin kecuali beberapa kerat termasuk jamal, noh dan yg sewaktu dgnnya!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya tidak nampak movement Azmin ada kaitan dengan Rafizi, tetapi lebih tepat atau setaraf kepada Menteri Kewangan Kedua bagi mengimbangkan persepsi Kewangan dan Ekonomi negara dimonopoli oleh DAP.

      Alangkah baiknya juga jika di Kementerian Ekonomi, pembangunan ekonomi orang Melayu diberi pengkhususan khas.

      Delete
  3. tak dapat nak sebat projek mestilah tak berpuas hati...geng2 tu semua haramjadah punya orang.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...