Friday, May 25, 2018

SELAMAT BERBULAN MADU


22 comments:

  1. Walau apa pun alasanya slh tetap slh......mungkin dia teruja sgt nk jadii pm..πŸ™€πŸ˜ΏπŸ˜½

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa nya, Timbalan PM ada hak mengguna jet eksekutif Kerajaan bila tidak di guna PM.

      Jika Dr Wan Azizah benar2 ada urusan resmi menggunakan jet itu dan Anwar ha nya menumpang pergi, tidak salah.

      Mungkin dia teruja sangat nak merasa naik jet eksekutif Kreajaan.

      Tapi mengambil gambar dan sebarkan gambar dia berdua bersama dua anak perempuan nya itu tidak bijak.

      Delete
    2. Mmg tak bijak langsung Anwar Ibrahim. Tak taulah mcmana jd nanti bila dah jd PM

      Delete
  2. madey mahazalim apa kurangnya.. jet pancit pun bising.. harta billion lesap boleh lepas..sama je atok penyangak dengan bekas banduan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tak pernah naik kapal terobang ropernya. Patutlah mengong. Kau ingat tayar kterbang tu macam motor kapcai kau. Kalau pancit boleh tolak.

      Delete
    2. Tayar kapal terbang tak boleh pancit.... sila layari internet.... tengok perkuburan japaltwrbang..... ada tak yang tayarnya pancit....

      Delete
  3. Kalau TPM layak.,Kan ?
    Jemputan YDP tugas rasmi Kan?

    Apahal pulak mau ada aroma diperut ?
    Lek aaa, bulan posa kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan apa tu. Dengki la. Idola depa.dh.xleh naik jet gomen. Kikiko....

      Delete
    2. la.. naik setakat dalam malaysia pun nak kecuh...lain ar kalau gy LA untuk shopping ke main golf ke boleh ar terpekik terlolong..

      Delete
  4. Ati klu dah busuk, semua benda buat jdi x btul! Tgok situasi la klu nak kondem pun! Klu utk urusan rasmi, x yah nak melolong melalak x tentu arah pulak!!! Abis tu jet buat tukung jer la!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya orang bising sebab TPM pergi mengadap bonda Agong BUKAN atas tugas rasmi kerajaan. Dia pergi kerana dijemput oleh bonda Agong, nak jumpa, nak sembang-sembang. Bonda Agong takde kapasiti nak buat urusan mewakili Sultan Kelantan.

      Cuba lah tanya orang kerja kerajaan, boleh ke seorang Menteri guna kenderaan rasmi Kerajaan (yang mana duit minyak, driver dsb. ditanggung oleh Kerajaan) untuk pergi melawat kawan-kawan?

      Tak boleh, kan?

      Arwah Tun Razak dulu, mengikut cerita Nazir Razak, tak mau bina kolam renang kat rumah rasmi PM walaupun diminta oleh anak-anaknya sebab tak mahu membazirkan duit rakyat.

      Dr Wan Azizah seharusnya lebih bijaksana.

      Delete
  5. Dah mula perasan jadi Perdana Menteri berlagak mcm hebat sana sini rakyat dah lama meluat dengan ragam banduan peliwat ni. Cari jam omega sambil makan karipap pusing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 403,
      Aroma perut ko terserlah.
      Kuat makan taek low laa tu. Harta karyn pun pdrm tahan.
      Royakti pulak nk kna sujud tok det.
      Apala nasib...
      Tu laa, masa pegang kuasa, angkuh. Padaan

      Delete
  6. https://malaysia.yahoo.com/news/anwar-only-commercial-flights-personal-103939047.html

    ReplyDelete
  7. Satu teladan yang amat tak baik..

    ReplyDelete
  8. Sokong anon 4:O3:00 AM 100%...Tun dok bertungkus lumus dok perah otak nak perbaiki negara tetapi anak beranak peliwat ni asyik dok melawat istana2 raja degan private jet.Dulu dok caci Semah naik private jet tetapi la ni puak2 tak sedar diri ni pulak dok buat tahi...ingatlah weh rakyat sedang memerhati apa yang kamu sedang buat...jangan sampai mengata dulang paku serepih,mengata orang kita yang lebih.Jangan sekali2 disebabkan kamu anak beranak rakyat sekali lagi akan menghukum PH.

    Tidak seperti DAP dan AMANAH...mereka ini kelihatan terlalu jujur dalam pakatan demi rakyat dan negara.Dan kepada puak2 PKR suka saya memberu ingatan supaya jangan terlalu perasan lebih...dan percayalah PH akan berkubor sebaik saja Tun tiada nanti.Melainkan pimpinan ini diserahkan kepada orang yang betul2 layak dan BERSIH tetapi bukan kepada seorang PELIWAT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melalut.
      Msih nk defend Pngruyup wang handln diklngan umno good dan pas awy.
      Burok tul perngi. Dh kalh tu cari la kesilpn di tubuh bdn sensiri dulu.
      Meluat lgi urg tgk. Benyi tk sudh2

      Delete
  9. Tun Mahathir siang malam pagi petang mesyuarat nak baiki kerosakan negara. Anak beranak ni steady je naik jet eksekutif. Jgnlah perasaan sgt. Aku dah mula meluat pd family ni.

    ReplyDelete
  10. Lps diberi pengampunan, terus sibuk buat roadshow, lps Tu elok je pegi Indonesia. Dr M bertungkus Lumus nak tangkap perompak, dia sibuk dgn agenda peribadi dan keluarga dia.
    Kalau aku kata'mangkuk' nanti ada yg marah pulak.

    ReplyDelete
  11. Betul tu teguran membina.kita dlm krisis membayar hutang negara akibat kerakusan keborosan kesombongan tah apa lagi ke....Pemimpin lalu ,masa untuk berkerja membetulkan keadaan.Proses penjimatan.jgn nanti kata orang. kita di katakan kata dulang paku serpih kata orang kita yg lebih...Langkah terbaik apa yg negative BN lakukan harus di jauhi.Buktikan PH akan melakukan perubahan.Masa sudah singkat Usia Tun M pun.....hanya tuhan yg tahu.Terbaik kerja and kerja no more playing. Ingat ,,,"PEOPLES POWER "Siapa sangka cempedak jadi nangka.BN tersunkur.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

REFORMASI REFORMASI REFORMASI SENDIRI TAK REFORMASI KAHKAHKAH LAWAK

Sebok minta orang undur...sendiri liat nak undur   Desakan Anwar undur jika tidak diselesaikan sekarang tetap bangkit MENJELANG PRU15   PKR ...