Monday, September 12, 2016

KU NAN, MANA SENARAI TU (?) MAKIN RAMAI BEREBUT NAK JADI AHLI UMNO...

Aku percaya kalau senarai tu dapat ditunjukkan,  makin berebut orang nak join umno...








20 comments:

  1. biar dia syok sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yalah ramailah sgt org nak masuk umno
      mimpi disiang hari..

      Delete
  2. ini lg sorang jenis tak sedar diri..

    ReplyDelete
  3. Dia ckp je, biarlah dia nk ckp. Ko pulak pehal nk tahu sgt. Ko kan anti umno, tak payah la sibuk nak tengok senarai. Baik buat kerja bagi borang keahlian kpd bakal2 ahli parti bersatu. Ni sibuk nak ambik tahu hal umno apasal, kerja sendiri terlupa. Biarlah umno dgn hal dia. Nak telungkup nak tertiarap biar lantak. Ko reti kerja ko tak kd, ni pru14 dh dekat. Buat kerja parti sendiri, jgn buat kerja orang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu le cakap syok sendiri..tak ada senarai pun saja nak cakap..hahaha
      buang masa..bukan penipu ke tu

      Delete
  4. Tu lah. .sebok dgn dalam kain orang lain. Takkan tahap ini IQ KD. .alahai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa hal pulak Ibrahim Katak Perkasa pertikai hubungan parti Chap Bunga dengan DAP ..siap gadoh2 dengan Khairuddin Sotong yg Ummi Hafilda gelar tu.

      Delete
  5. Perang mulut antara Ibrahim Ali dan Khairuddin ini bermula bila Ibrahim mempertikai hubungan parti Pribumi dengan DAP.

    “Ramai mahu tahu apakah PPBM ini agendanya betul-betul perjuangan untuk Melayu dan Islam.

    “Atau pun mereka akan jadi sebahagian daripada Pakatan Harapan? Kalau sebahagian daripada Pakatan Harapan bererti bersama dengan DAP,

    Kalau PPBM bersama dengan DAP, ini menjadi tanda tanya bagi orang Melayu,”

    Adakah Perkasa telah di Perkosa? Haru betul lah connection parti Chop Bunga ni

    ReplyDelete
  6. KD, ko betul2 ada bukti ke psl 6mill credit card tu. klu main ambik dr source lain & post, klu x betul, dh kira fitnah. buang je doa nabi musa. tak kena dgn blog ko. sbb kdg2 blog ni jd tmpt memfitnah & jd org islam bermusuhan plak. setiap apa yg ko tulis tu akn dihisab. klu betul, alhamdullillah. klu salah & fitnah, merangkak menjwb la ko kt sana nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jibo Lanun Bugis menyamun duit Khazanah Rakyat pon ramai yg nak hisap!!

      Hisap kotek dia!!

      Wahkahkahkah....

      Delete
    2. Saman le kalau tak betul, hari ini dah selasa.

      Delete
  7. Nampaknya Ibrahim Ali lebih jelas hala tujunya terhadap kepentingan Melayu berbanding Brader KD.

    ReplyDelete
  8. KD nak merangkak itu dia punya hal lah. Cuma jangan merangkak bila KETUM Sungai Buloh ada dah lah..nnt meletup di redah oleh Ketum

    ReplyDelete
  9. Kahkahkah....itu aje boleh tulis kat sini....dah macam baca cerita lawak si klunagdonkey....kahkahkah....

    ReplyDelete
  10. Ramai merayu nak masok UMNO sebab da terima dedak dari hasil menipu berbillion2 1MDB oleh Lanun Buugees.

    ReplyDelete
  11. Ibrahim katak halatujunya hanya berjuang utk melayu sambil meraih simpati dan bantuan pm.. dengar cakap boleh mengharap jangan..

    ReplyDelete
  12. Kapal dia bocor air masuk senget dah nak tenggelam.
    Untuk sedapkan hati sendiri dia cakap la kapal dia senget sebab bawa banyak harta karun.
    Ku nan kau tenggelamlah dengan kapten pujaan hati kau tu

    ReplyDelete
  13. Benchi betul aku tengok muka siDenan tu macam muka be..k.

    ReplyDelete
  14. Depa orang politik. Biarlah depa berchakap. Macham Khairuddin Sotong dan Ibrahim Ali Katak juga. Kalau ahli politik tak bercakap tiadalah warna warni

    ReplyDelete
  15. Geramnya aku tengok muka siDenan tu rasa nak kaki2kan .....

    ReplyDelete