Monday, September 5, 2016

MELAYU DISERU BERSATU, ADA YANG HALAL ADA YANG HARAM

Jom kita tengok perangai satu kaum.. Persepsi mereka:

Najib bekerjasama dengan Hadi - halal dan bagus., Islamik.

Anwar dan Mahathir berdamai - moron dan haram, yahudi le kot (?)

Mana datang kaum ini (?)

Apa yang ditulis oleh zamkata hampir menepati keseluruhannya. Apapun Anwar pasti akan salam sesiapa sahaja yang berjumpa dengannya termasuklah Mahathir tetapi apa "penerimaannya" belum lagi dikenalpasti.
Adalah lebih menguntungkan jika Anwar bekerjasama dengan Najib (!)

Lebih lebih lagi Najib pun dah pinjam ungkapan Anwar - LAWAN TETAP LAWAN





Blogger taik unta sakit jiwa.. 


9 comments:

  1. Ok lah KD

    Ini kali kau menang..

    Najib dah ketaq lutut ..aku bg 3 bulan ja sama2 kita saksikan drama terbaik..

    Najib dan hadi kau pun tahu..kau maki camna pun tak guna Hadi dan Najib dah jadi sahabat karib. Apa yg untung? PRK menang bergaya.. yg hancur deklarasi rakyat.

    Ok lah kd 3 bulan dari sekarang...buat masa ni semua ramalam aku tepat.

    Berkenaan M01 itu najib ke tak? kau kena faham ni politik KD..kau jgn bodoh politik sangat..yg penting politik tun M dh kena terajang. Kau ingat DOJ buat kerja sukarela la ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kita nak tahu makan dedak ke tidak, kita test.. Memang tiada jawapan straight to the point.. Mesti nak ada tambahan alasan dan tetapi, ubah tiang gol.

      Ertinya otak mereka sudah computed by remote control.

      Delete
    2. bro KD ni bukan perlawanan bola perlu tiang goal ... ini politik kuasa, legasi dan kekayaan ... madey kutty akan buat apa saja ... dah terbukti ... semua ludah jilat balik ... jadi jgn jahil politik sgt ... madey kutty dan anwar juburi satu kombinasi masuk longkang .... bahan buangan ... go fly kite !!!

      Delete
    3. Orang yang suci bersih sewajarnya tidak terjerit teroekik terlolong serata kampong, sebaiknya cool macam Mahathir yang dituduh segala bentuk keburukan.

      Dalam blog terbaru chedet, jamal budak baik dibogelkan untuk perlu menjawab saolan Tun, kesian tergagap gagap terkial kial nak menjawab...mungkin Zahid Hamid perlu sekali lagi tolong kaberap, dah jumpa kot dengan penderma Jamal. Banyak betul arab mabuk bermurah hatu.

      Delete
    4. Bro Anon 10:30 AM...

      Biasa lah tu Rasuah dgn UMNO da sebati...

      Aku teringat pulak dialog Almarhum S Samsudin dalam filem Almarhum P Ramlee (Alfateha)...

      Alif Mim Nun Wau... Sarkis da... Dari dulu lagi Alnarhum da beri ingatan...

      Hehehe

      Delete
  2. Allah menyuruh umatnya berbaik baik antara satu sama lain,bermaaf maafan antara satu sama lain termasuk lah kawan dan lawan. Dr M nak berbaik dg Anwar, Alhamdullillah, Najib nak berbaik dg Hadi, Alhamdullillah, Najib nak berbaik dg Dr M pun Alhamdullillah. Sesiapa nak berbaik dg siapa pun..syukur Alhamdullillah. So ape masaalahnya KD?

    ReplyDelete
  3. Sikap puak Lamun Bugis termssok Blogger KluangDiamondRosnah.

    Keluar saja dari mulot tak lain cuma menhina, memfitnah, maki Hamun dan spin.

    MULOT BUSOK BAU NAJIB.... OOoopps Najis I mean!!! (Bunyi dan perbuatan seakan)

    ReplyDelete
  4. Tun M bila disoal semua jawapan nya bernas dan ada logika!!!

    You ate a Great Leader Malaysia will never get a replacement.

    LUV u TUN!!!!

    ReplyDelete
  5. LULUSKAN BERSATU LEKAS!!!! I luv Tun and TSMY.

    ReplyDelete