Thursday, September 1, 2016

PUCUK DICITA ULAM. MENDATANG..


PAS atau lebih tepat Hadi yang sudah mula dianggap jadi teman karib,  teman sepermainan, sehidup semati kepada umno kini menjadi tamparan hebat bila Naib Presidennya berjaya mencuri buah pukul dengan mengucapkan tahniah kepada Rahman Dahlan atas pengakuannya MO1 adalah PM.

Apakah Hadi akan katakan itu pandangan peribadi Tuan Ibrahim atau sekadar menyatakan MO1 tidak terlibat dalam siasatan DOJ dan dengan itu PAS masih kekal sebagai "PENASIHAT"...

Apa yang pasti selepas ini seluruh pecacais dan macais akan dikerahkan untuk memburukan Tuan Ibrahim dan jangan terkejut dia juga akan digelar dapigs hahaha.. dan silap haribulan,  ada pula yang minta dia letak jawatan..

Persaolan seterusnya apakah kenyataan Rahman Dahlan sekadar pandangan peribadi atau arahan dari seseorang yang sedang mengukuhkan diri dalam parti (?)


Apapun,  perkembangan terkini menunjukan Jamal mungkin lebih bernasib baik dan cerah masa depan !!! Tak sia sia Jamal berbudi... 





13 comments:

  1. Melayu yg sokong pembangkang jgn smapai satu hari nanti cucu cicit kencing atas kubur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong BERSATU pun tak leh ke bang, kami generasi y, generasi yang memimpin masa depan.

      Abang yang dah tua tak sedar diri menjilat penipu tu, contoh terbaik kami ke?

      Delete
    2. You better listen to the old man...

      Delete
    3. tunjukkan pemimpin UMNO yg berintergriti.. yg bukan penyamun munafik.. baru cerita pasal anak cucu.. tak malu ke ada pemimpin melayu mcm tu..

      Delete
  2. hahahahahha....lawak kenyataan atas. Luluskanlah BERSATU..kita nengok sapa menang PRU 14 tu.

    ReplyDelete
  3. Tapi bila kita lihat kpd pemimpin2 dan peserta2 demonterasi haram yg diadakan di KL akhir2 ini, majoriti nya adalah Melayu dari generasi Y. Kalau keadaan ini terus berlaku dan mereka terus diperguna oleh parti DOG & PIG, tidak MUSTAHIL, jika kerajaan Malaysia ditakbir oleh gulungan Melayu bangang ini, Malaysia akan punah dan hancur sehancurnya.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahhhhaiii....najib yang berani tahap babi tu dok kata nak saman hari selasa tu...selasa bila agaknya yea...gie makan dedak tu....air juboq semah pun dah menitik tu...gi jilat cepat..

      Delete
    2. Anon 12:29, jangan sebok menuduh pemimpin main bini orang kecuali le dia main bini kah

      Delete
  5. adakah kerana menolak pimpinan melayu yang membolot harta dan menghancurkan bangsa melayu itu sendiri maka generasi y yang akan memimpin masa depan dikatakan bangang dan dipergunakan oleh bangsa lain?
    Tidak bangangkah generasi terdahulu yang takutkan malaysia yang akan hancur ditakbir oleh generasi Y kononnya sedangkan mereka membutakan mata dan hati bila pimpinan sekarang menghancurkan negara dengan caratadbir mereka sekarang?
    Jangan rasa pandangan anda sahaja yang betul wahai totok2 UMNGOK...

    ReplyDelete
  6. Dah 59 tahun merdeka bermakna pemimpin generasi terdahulu boleh bertahan selama 59 tahun. Pemimpin generasi Y akan boleh bertahan berapa tahun yeee?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin generasi Y atau pemimpin dulu...semuanya memberi peranan bangunkan negara.

      Pemimpin yang songlap duit rakyat dan pemakan dedak yang melindungi perompak... itu yang mesti rakyat jatuhkan.

      Delete