Thursday, May 24, 2018

ADUN UMNO BN BIADAP DAN DERHAKA KEPADA SULTAN PERLIS


Terkini





18 comments:

  1. BN ditimpa malapetaka bertimpa2....negeri PH telah selesai..

    ReplyDelete
  2. Umno dah meroyan.
    Apa itu mungkar pun buat tak faham?
    Konon nk lantik mb 'bebas'.
    Sifat derhaka dan buta perlembagaan pum tersembul keluar.
    Ini semua hasil dari kereputan otak org2 melayu berbangsa umno totok, dan beragama pas jumud.
    Melayu berbangsa umno totok, beragama pas hnya akn selamat apbila kedua species dihidapi kereputan otak taek low dibuburkan.
    Nasib baik lah, tidak ramai bakinya.
    Umno bungkus,Pas kambos...melayu selamat. Negara maju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju bebenor. Zaman fitnah tak boleh ditinggalkan selagi UmNo dan PAS masih wujud.

      In shaa Allah kedua-duanya akan lenyap menjelang Zulhijjah 1439H bagi memberi laluan kepada zaman baru iaitu zaman manhaj Rasulullah.

      Ayuhlah para mujahid
      Ayuhlah para mujahidah
      Kita tinggalkan zaman fitnah
      Agar tertegak kalimah Allah
      Agar terbangun dunia baru Islam.

      Delete
  3. Dlm hal ni kita perlu professional...hak tuanku lantik mb yg dapat sokongan ramai ahli dewan undangan...tuanku tidak sepatutnye lantik adun yg tidak dapat sokongan ramai ato ikut pilihan tuanku....parti telah bertungkus lumnus untuk menang..

    Tuanku bimbang perlis tak akan dapat bajet pusat...negeri kicik..

    Pas tak bimbang tak dapat bajet pusat...

    ReplyDelete
  4. Shahidan punya pasal. Dia nakkan adik dia jadi MB. ADUN2 BN Yang lain tak sokong, cabut lari ke KL.

    Awat Shahidan tak ikat kaki depa, heret ke Istana, saksikan angkat sumpah?

    Nampak nya Shahidan tu ok orang nya. Tapi gomen federal dah jatuh, di peringkat negeri pun dia nak buat nepotism. Mana boleh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pada hal depa ha nya pegang 2 negeri - Pahang dan Perlis.

      Lantak lah mike me. Terojun dgn labu labu nyo.
      .

      Delete
  5. Selepas tujuh jam - Najib masih di ibu pejabat SPRM

    Bekas perdana menteri itu disoal siasat buat kali kedua hari ini dan tiba sejak jam 9.45 pagi.

    Aku belom nampak dia pakai baju oren.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabarrr...ini kes besor...billion2... Perlu siasatan detail...perlu masaa...

      Yg pasti najib dapat jugak rasa siasatan sprm...dulu dia ingat dia takkan kena...boleh kepas dengan cash is the king..

      Delete
  6. Hancur lebur le puak2 pelahap taek jolok ni. Agaknya inilah bahana doa macai2 dia org tempoh hari. Satu demi satu Tuhan dah hancurkan. Macai2 tunggulah hari dimakan sumpah seranah rakyat yg teraniaya.

    ReplyDelete
  7. Ruler's fear: Perlis MB will be a puppet if he's Shahidan's brother

    ReplyDelete
  8. Sekarang zahid komedi yg kena selesaikan kemelut mb perlis ...kenapa shahidan nak mintak tun madey camportangan...dia bukan sokong tun..

    Kalo zahid komidi tak boleh selezaikan zahid kena letak jawatan...mcm mana umno bak perintah malaysia...kemelut diperlis negeri paling kicik pon tak boleh selesai...akibat kroni dan nepotisma dlm umno...

    Rakyat perlis tak ikut perkembangan rakyat negeri lain...tak tahu bn ade masalah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kbb. Mcm mana nak tadbir negara kalau hal di negeri kecil pun tal dpt diurus? Bertambah teruk bila mrk tak hormatkan sultan yg menjadi payung org2 Melayu. Kami pengundi tegar UMNO menuntut supaya kemelut ini diselesaikan. (aku ulang aje dialog yg biasa macai umno sebut kalau hal ni jadi kat pakatan). Kihkihkih

      Delete
  9. RAJA PERLIS, negeri negeri lain pakai sultan, kecuali PERLIS.

    ReplyDelete
  10. Lembu Kondo Lembu Kondo Lembu Kondo

    Kes NFC dibuka semula

    Ini “selaras dengan manisfesto Pakatan Harapan yang mahu setiap kes membabitkan skandal penyelewangan dibuka semula.”
    24 Mei, 5:32 petang

    Apa laaa Shahrizat ni .. nengok buddy dia Rosmah dapat beratus juta, dia nak getek ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kes seleweng wang rakyat ratus jota tak boleh dibiarkan...wang kerajaan puak umno buat mcm wang hak bapak depa...

      Delete
  11. Raja Perlis bukan ada masalah dengan parti tapi nasalah dengan pemimpin BN...kalo pemimpin bermasalah parti pon bermasalah....BN parti sarat masalah...

    Negeri perlis bukan ade hasil...jadi apebenda yg shahidan pak kassim nak rompak?...dah tua pon masih nak merompak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Negeri Perlis hasil black market smuggle sj yg ada.
      Pernah pun siap ada kem human traffic bersama polis siam. Yg polis siam dh masok dalam, yg malaysia siasat pun tak. Cari docu al jazeera, bbc
      Byk wang tukar tgn tuu, lorong2 tikus

      Delete
  12. Shahidan Kassim ni otak senget.Apa kau ingat Tun tu bodoh ke?...masa Najib ada kuasa kau sokong Najib ya?..dan kau tendang Tun ikut suka hati kau!!...tapi bila Tun dah kembali berkuasa kau cuba bodek Tun kembali dan cuba meminta Tun untuk memikul beban berat yang kamu sedang tanggong....bangang sungguh kamu wahai Shahidan..apakah kamu lupa atau pun buat2 lupa yang KDYMM Sultan Perlis inilah satu2nya Sultan yang masih mengenang jasa Tun dan mengundang Tun Kemajlis hari jadi baginda walau pun pada masa itu kebanyakan sultan2 lain menghina Tun dan menyokong Najib.

    ReplyDelete

RAKYAT BERTELAGAH KUAH DAN NASI, SI BANGSAT DI ATAS SELAMBA SAPU BILLIONS

  Malang nasib rakyat kerana pemimpin di atas pengkhianat bangsa...