Tuesday, October 27, 2015

SIMPATI KEPADA UMNO......APAKAH INI ADA KAITAN DENGAN KENYATAAN KENYATAAN MUHYIDDIN (?)

Aku sebak bila terjumpa surat ni di blog outsyed the box...

4 comments:

  1. bubur lambak hidangan penuh berkah, sudah menjadi tradisi disediakan dibulan ramadan, ramuannya pelbagai bergantung pada kariah setempat. kos dan penyediaan produk adalah dari sumbangan ikhlas masyarakat.

    bubur MT ramuannya sentiasa berubah, jangkaan masa boleh dianjakan mengikut kesesuaian samada hari selasa, seminggu hadapan, 6 bulan dari tarikh awalan dipersetujui atau lain2 tarikh menurut nujum2 penasihat. jangan disangsi keputusan nujum2 ini, mereka amat berwibawa dalam menentukan sesuatu. sudah terbukti dalam lipatan sejarah,

    sebenarnya ramuan2 penyedian sudah dikumpul dengan cermat pada peringkat awal untuk memenuhi tarikh ditetapkan, namun beberapa hari terdekat didapati ada ramuan pilihan sudah outdated kena digantikan dgn ramuan baru mengikut trend semasa, pilihan ramuan baru ini kena dibuat penuh teliti mengelakan kesan sampingan seperti keracunan.

    sedayaupaya ramuan baru dipileh keutamaan ada logo halal, namun tanda logo lain2 terpaksa diambilkira sekiranya logo halal sukar didapati. yg penting ramuan baru ini dapat menyakini hadirin serta menyelerakan.

    dalam penyediaan bubur MT dengan ramuan baru ada sedikit masalah teknikal, jika terlampau lama memasaknya ia akan menjadi hangus, kerak akan menjadi arang, nujum2 penasihat sedang melaksanakan cabaran baru dgn gigih, kita tunggu keputusan apa yg akan terjadi dlm masa terdekat ini.



    ReplyDelete
  2. Bayangkan bagaimana nak makan bubur lambuk semeja, bersalam.pun dah rasa ngeri.

    ReplyDelete
  3. Tangguh lagi...bertapa dayusnya pm ni...kesian akar umbi menanti Buah tak jatuh jatuh... Hilang arahtuju

    ReplyDelete
  4. Dayus apa bendanya ???
    .

    .h

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...