Monday, October 5, 2015

TTPA: SEJAUH MANA KERAJAAN BOLEH DIPERCAYAI...

1) Setakat mana bijaknya Najib sebagai PM yang akan mendapat nasihat dari Menteri Kewangan dan Menteri MITI dalam mengendalikan ekonomi negara.

2) Setakat mana Amerika dibawah pengaruh israel dan yahudi lakukan sesuatu dasar memberi keuntungan kepada bangsa dan negara luar. Bagaimana kita boleh terpengaruh dan percaya kepada musuh Islam nombor 1 (?)

3) Amerika selalu menggunakan divide and rule, tekanan, paksaan dan ugutan termasuk blackmail untuk mendapatkan sesuatu dan sejauhmana PM tidak berada dalam kedudukan tersebut (?)

4) Tanpa TTPA, apakah Malaysia akan mundur dan kebulur (?)

5) Setakat mana Kerajaan sensitif dan prihatin dengan luahan dan penderitaan rakyat (?)
Perlaksanaan GST menunjukkan kerajaan terpaksa melaksanakan kerana sudah hampir kepada kepapaan kerana sikap boros dan berhutang yang menjerut leher.







2 comments:

  1. Najib is obviously beholden to the Jew & USA, thus making us slave to the Ruling State of the world.

    Like I said many-many times, the root of troubles faced by the nation is due to Najib's succumbing to the Jew's plot in their desire to control the world. Why Najib associate himself to Apco Jew & Goldman Sachs Jew...why...why...????

    It is crystal clear that Najib's lies & deceit cannot conceal the light of day.

    ReplyDelete
  2. Mana cai Najib tak nak komen kerrr betul la kata Kd...sejak bila kita ni jadi Pro As? Dulu kita tuduh macai2 Anwar agen yahudi...tapj sekarang dah terang lagi bersuluh siapa agen yahudi...

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...