Saturday, May 19, 2018

APAKAH PERKAUMAN MASIH MENJADI ISU UTAMA DAN BENAR² MENGANCAM ISLAM..


Enampuluh tahum umno jadikan DAP sebagai senjata cemuhan dan akhirnya menikam diri sendiri.

DAP juga pada awalnya menggunakan sentimen kecinaan tetapi tidak pergi jauh politiknya akhirnya menerima realiti politik.

Penubuhan PH menjadi titik tolak bahawa good governance adalah keutamaan sekaligus menolak keluar perkauman dan kepercayaan ugama yang sempit.


18 comments:

  1. Semua tu dah dijawab dalam al quran

    ReplyDelete
    Replies
    1. Surah mana, ayat mana bro?

      Delete
    2. 9.22 ko yahudi ke

      Delete
    3. Baru tanya surah dah terberak nak jawab. Ingatkan bijak, rupanya ke laut. Patutlah BN bungkus. Kikikikiki

      Delete
  2. Melayu je jgn racist perlu bertolak ansur..tapi di lapangan bawahan cina tebal racistnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eleh... Beli beras pun kat kedai cina... Kikikikiki


      Delete
    2. Apa kaitan dengan beli beras bodoh

      Delete
    3. Kalau tak nampak kaitan, mmg sah bebal.

      Delete
  3. Kedai cina? Wujud lagi ke kedai2 yg hapak dan hancing tu? Pergi supermarket la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ingat supermarmet melayu pu nyer ke?

      Delete
    2. Ar least bukan cina ko tak tau mana yg cina mana yg tak? Main bedal je. Abc. Ki blh caye ke puak harami tu?

      Delete
    3. Yeay... Melayu ada supermarket. Terima kasih umno. Kihkihkih

      Delete
    4. Cakap fasal islam bahasa ke laut. Makhluk akhir zaman.

      Delete
  4. jam omega mana laaaa dah jumpa ka belom chinadol sudah hantam kuat ceramah fuyo hadis quran lagi. ceramah pertama pasal tajuk pasal puasa sebelum islam lagi. islam sudah ujud setiap zaman lagi pada setiap nabi yabg diturunkan samana umat nabi isa umat nabi musa unat nabi ibrahim hingga umat nabi muhammad . apa bang non mau goreng lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko masih tak bukak seluar kicok mak ko?...aku simpan dlm seluar kicik mak ko..hihihi..

      Delete
    2. Kan ko dah menang majoriti 2/3 ape mao bising lagi...islam dah lame turun...tapi ko masih ikut ajaran setan...nak tegakkan yg mungkar...nak cakap pasal islam plak...

      Brambosss leer...

      Delete
  5. Macai makin sewel, dedak dah tak ada..macam biasa, dari dulu dan selamanya.. Fakta tak ada. Hujah longkang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakap fasal islam bahasa ke laut. Makhluk akhir zaman.

      Delete

RAKYAT BERTELAGAH KUAH DAN NASI, SI BANGSAT DI ATAS SELAMBA SAPU BILLIONS

  Malang nasib rakyat kerana pemimpin di atas pengkhianat bangsa...