Google+ Followers

Monday, May 7, 2018

APA SUDAH JADI DENGAN ARULKANDA??


Kerusi meja tak ada pun yang terbang,  sekadar soalan,  itupun dah terkincit.. 

13 comments:

  1. Kata umno mertabatkan org melayu bahasa melayu tapi 1mdb kenapa bukan org melayu yg pegang cakap flm taklimat pun tak guna bahasa melayu itu menghina bahasa melayu bukan ke bodohnya org melayu kerana bangasa bukan melayu yg pegang 1mdb sampai bila pun melayu bodoh dan bangang selagi sokong umno dan bn hidup Tun HIDUP anwar hidup Dap dan PH tumbangkan umno bn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman Tun pun Eric Chia jadi CEO Perwaja Steel (GLC sama juga mcm 1MDB)...Tun tak martabatkan org melayu ke?

      Delete
  2. Klau 1mdb gi tanya zeti la....apsal zeti tibs2 pencen..gabenor bank world best bukan calang calang gabenor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tnya zeti buat apa.
      Tanya najib lah.
      Dia punya idea, dia yg wujudkan, dia jadi penasihat emeritus apsal org lain nk kena jawab?

      Delete
  3. Ok je aku tengok. Tu soalan bukan utk dptkan penjelasan tp lebih kpd provokasi. Kd tahu tak bagaimana cara nk dptkan jawapan dan bagaimana tingkah laku bila niatnya hanya provokasi? Jawapan dah diberi tp sipenanya mengasak dgn sentimen. Tak perlulah nak jerit dgn jawapan, baik biarkan org tu layan sentimen sendiri. Lagi pulak, takde la petanda² terkincit tu!. Terkincit tu camane kd? Kalau tak silap terkeluar taik cirit birit. Ada nampak arul kanda mcm nak terberak? Hahahahaha...kd kd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenyataan yg sebenar adalah 1mdb tak mampu nak bayar hutang apatah lagi semua aset dah kena jual.

      Delete
  4. Arul boleh kencing rural folks. But when he met with his match in tch savvy educated folks, sure he gets terkencing

    To Arul, please see below:

    EXPLAINING AWAY THE TRUTH

    It is no good at all 
    to conjure all sorts of reasons 
    to explain away truth: 

    One could subscribe to truth 
    only when one has self-respect in the first place; 

    When a man tells untruths, 
    he has no respect for himself 
    and little would he do better for others 
    except for his own gain; 

    And when a man tells lies, 
    he has a tendency to forget: 

    With one lie after the other, 
    eventually he would be caught 
    in his own tangled web

    ReplyDelete
  5. Aku siarkan juga komen pecacai walau standard setakat "ubah tiang gol"

    Sampai bila agaknya puak ni nak berpindah randah bawa tiang gol (nomad)

    CEO lari terkincit di tanya oleh mamat, tupasal agaknya tak siapa yang berani berdepan dengan Tun, yang gelap jadi pucat.

    Kikikikiki (dengan izin)

    ReplyDelete
  6. Walau apapun yg cuba diterangkan oleh arul panda, x boleh memadam hakikat bahwa terdapat keraguan yg melampaui munasabah dlm cubaan najib utk menutup cerita sebenar dlm kes 1mdb dimana audit report telah di OSAkan diantaranya! Byk lagi kepincangan perjalanan siasatan yg meragukan seperti task force dibubarkan, pegawai kanan sprm ditukar dan sbgainya. Semuanya memerlukan penjelasan yg hanya boleh didapati dri siasatan yg rapi dan telus da ini hanya boleh dicapai tanpa najib berada diatas sana.

    Isu 1mdb ini adalah antara satu drp seribu sebab kenapa kerajaan perlu ditukarkan!!!

    ReplyDelete
  7. Patut najib bagi india ceo 1; mdb rupanye supaya boleh belit isu 1 mdb

    Bebaskan dulu laporan ketua odit negara baru baru boleh cerita...

    ReplyDelete
  8. Kalo Arulkanda betul2 nak cakap pasal 1 mdb panggil lah tun madey rafizi dan tony pua...

    Nak cerita pasal rasionalisasi dengan jual ast kerajaan...

    Kalo jual asei yg dibeli dari duit hutang lojik jugak rasinallisasi...ini rasionalisasi yg tidak rasional..mana pegi duit hutang?..meniaga ape?

    ReplyDelete
  9. 1mdb .... Penin sah diorang... . Bagi anak felda .... Kempen kesilapan fgv dan teknoplan. . . Lebih 50 parlimen ada kawasan felda .... Tarik org felda untuk ubah. .. Hutang tanam semula yang banyak. ... Hasil sawit berkelompok yang rendah. ... Ayuh anak felda ubah orang felda. .. Hujah dengan lemah lembut dan santun. .. Jangan emosi. ... Kenapa tun m berubah.. ..

    ReplyDelete