Google+ Followers

Wednesday, May 2, 2018

BETUL KE CERITA GUAN ENG? SEDANGKAN BENDERA PH SANGAT KURANG?





27 comments:

  1. KD.. baik hati hati! Ini fake news klu ikut definasi umbo!!!

    Salleh ketuat dah confirmkan ke citer ni? Aku x nak komen! Takutttt!

    ReplyDelete
  2. Komdrad Salleh Ketuat, haha. Sedap nama tu

    ReplyDelete
  3. 20k 30k 40k ka yg menang tetap bn.

    ReplyDelete
  4. Fuhh ramainya ..tapi knp selangor dah goyang.9/10 melayu sokong bn/pas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fake news tu... PH steady aje kat Selangor. Siapa nak sokong BN. Dah tak tak trending.

      Delete
    2. 1239,
      BnPas dah setubuh la tu?
      Bedio ada?

      Delete
    3. gila ahhh...9/10 melayu sokong Umngok kt selangor...kakakkakakaka...pe lagi suh la ketua penyangak umumkn menteri besar Umbongok selangor skang...kompem menang kn?

      Delete
  5. Pru14 ni pengundi yang pergi cari parti lain untuk kalahkan BN. Bukan parti lain yang dok pi pujuk pengundi supaya pilih mereka yang lebih baik dari BN.
    parti tak ada bendera pun tak apa..
    Kalau parti tu tak ada duit pun tak apa, pengundi boleh bagi..
    Tak ada khemah, dok tengah ujan pun tak apa, pengundi boleh hadir
    Cuma satu saja yang pengundi hendak... Bersatu jatuhkan BN.
    zaman sastera, bermadah pujangga..mentafsir mimpi.. Orang dah tak layan..berkarat telingga dah dok dengar
    Sekarang ini zaman sains dan matematik.. Bahasa mudah, jalan kira jelas.. Tak buang masa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btul bro!! Straight forward equation! Undi PH 0 gst...undi umno lena cekik lagi! Simple math!!!

      Delete
  6. Ya, tsunami rakyat telah melanda negara. Harap PH tunaikan janji, 0% GST. Kalau beri alasan nanti GST cuma dpt dikurangkan tetapi tidak dpt dihapuskan, aku akan cari KD dan aku potong pelir kau .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau harap PH tunaikan janji?. Mimpi la lu. Mereka sendiri pernah cakap manifesto itu bukannya janji.. madey pun cakap mereka takkan dpt tunaikan janji2 dlm manifesto. Vote PH for a nightmare..

      Delete
    2. Puak yg suka gst boleh terus sokong BN. Err... Ada org tu janji nak turun harga kereta. Tapi sampai skrg habuk pun tarak. Kihkihkih

      Delete
    3. 1221,
      Ko boleh dgn komrad ahmad maslan noleh teeus bayar gst kesukaan ko tu.
      Nnt wasabe bnk accoint.
      Tahniah ko berdua

      Delete
  7. Dah tahu taktik ph nanti..gst xdpt sifar sbb hutang negara banyak..tol xdpt dihapuskan sebab terpaksa bayar pihak konsesi bilion ringgit..macai pun terngaga mulut telan air liur basi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istilah macai pun kau tak faham. Maksud macai ialah penjilat kepada yg berkuasa. PH tak ada kuasa. Janganlah tunjuk bangang tu. Kihkihkih

      Delete
    2. 12.44 ko ni bodoh patutlah ph tak menang2.maksud 12.24 bila ph dah jadi kerajaan la ngok

      Delete
    3. 1:35, bila dah jadi kerajaan ye? Kihkihkih... Amin. Nampak sangat BN dah nak tumbang. Macai sendiri pun dah tak yakin. Kihkihkih...

      Delete
    4. Bagus ko mengaku hutang negara byk, hasil drp nafsu pemimpin kepala bapak ko... Menyusahkan rakyat jer pemimpin ko yg laki bini tu....

      Delete
  8. Budak budak tadika sembang bab ekonomi, naik kudis bernanah telinga aku mendengarnya. Perrgghhh..

    Ekonomi bagi jiban adalah hutang dan curi untuk kaya..itu je yg dia tahu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KD, dia bukan budak tadika tp yg selalu kena berdiri kat atas bangku masa sekolah. Cikgu selalu jerit kat dia.. Bodoh mcm lembu. Kan dah dapat?

      Delete
  9. Gabungan tak rasmi niat licik nak hijab kabur ahli. Semua ahli 0as dan Imno sah tahu gabungan dlm pRu 14 ni hanya 2 pihak.
    BNPAS lawan PH....Sahaja.
    (2) lawan (1).
    Sblm ini ada dirumus.
    Pilih.
    1 Pencuri
    2. Org yg kerja dgn pencuri.
    3. Org nak tangkap pencuri.
    Apabila sudah jelas kedudukan pas tu. Boleh dipinda sikit.
    1. Pencuri
    2. Lawyer penipu 25%
    3. Org yg nak tangkap pencuri dan lawyer 25%.

    Kasi tolal kedua dua parti mungkar wal jamaah ini.

    ReplyDelete
  10. Kita penyokong ph kena kerja lebih kuat pastikan ph menang kali ni..tak kisah lah lim guan eng ke lim kit siang ke nak jadi pm asalkn kita sejahtera

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko lg bodoh dari semua org BN yg bodoh. Calun PM Pakatan Harapan Tun M la.... Bodoh sampai ke tua anon 1.24 ni... Patut la negara jadi kusut masai. Pemimpin dgn penyokong BN semua bodoh piang...

      Delete
  11. JUBOR LEMBU BERWARNA BIRU....SERUPA BONTOT KD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kihkihkih... Mencarut? Ini aje yg kome ada?

      Delete