Google+ Followers

Thursday, May 10, 2018

SABOTAJ MASIH BERGENTAYANGAN???

Pilihan rakyat mahu diremeh atas dosa lalu dan ketakutan persekongkolan...


Ada satu pendapat..

Tun M begitu pandai ..... Dia mengumumkan dua hari cuti bukan kerana perayaan. Maksud utamanya adalah memastikan semua bank ditutup pada saat sensitif ini sehingga tidak ada transaksi wang keluar negara dalam 4 hari ke depan. 

Pejabat-pejabat kerajaan BN dinyahaktifkan supaya tidak banyak bukti yang akan dimusnahkan.

Dr Ramesh Crystal Creek: Ia bukan semata-mata meraikan kemenangan

Dr Ramesh Crystal Creek: PH mengesyaki UMNO akan cuba untuk memindahkan sejumlah besar wang di luar negara .. dengan bank ditutup selama 4 hari mereka boleh menghentikan semua transaksi ....

Megan CHEW CRYSTAL CREEK: Dia terpaksa memanggilnya kerana banyak alasan yang baik

Megan CHEW CRYSTAL CREEK: Hindari kejatuhan pasaran saham, mengelakkan wang dari mengalir keluar negara, kami bank-bank semua berdiri dengan mengawasi aliran keluar dana dari negara kita. Bank perlu ditutup

Megan CHEW CRYSTAL CREEK: Dia pintar dan dia menyelamatkan Malaysia semasa krisis Asia pada tahun 1997. Ramai orang berfikir dia gila ketika itu untuk memukul myr ke dolar tetapi kita tahu mengapa perlu melakukannya. Dia menyelamatkan Malaysia 2 kali sekarang

Megan CHEW CRYSTAL CREEK: Dan dia membuat sejarah besar bukan sahaja untuk rakyat Malaysia tetapi juga seluruh dunia. Kami mempunyai PM yang tertua dan paling lama berkhidmat di dunia. Dia akan menjadikan Malaysia hebat lagi! Insya Allah


SELAIN DARI TEORI ITU,  APAKAH ADA INDIVIDU LAIN YANG MEMPUNYAI JUMLAH WANG YANG BANYAK DALAM AKAUN MEREKA UNTUK DISELAMATKAN DARI TERHIDU KERAJAAN BARU DAN INI MEMERLUKAN ANGKAT DUMPAH TUN DI DELAY??? 


sumber:wassap

7 comments:

  1. Angkat sumpah dilecehkan. Dia tahu tak erti demokrasi? Kenapa dia melecehkan dan tidak menghormatikan kehendak rakyat? Berapa besar punya haram dah..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabarlah sikit. Kau ni gelojoh mcm budak belasan tahun baru kawin. Tun Mahathir dah cukup matang utk berhadapan dgn perkara ni. Org yg mcm kau yg boleh meranapkan kepercayaan dan keyakinan rakyat terhadap kerajaan baru ni.

      Delete
  2. Dalam saat kemuncak kejayaan, kesabaran juga diuji hingga ke puncak.. Mengharap PH dan rakyat melakukan kesilapan untuk masuk perangkap..

    Rakyat hulurkan seorang bakal PM mantan PM 22 tahun untuk bermain tali yang mereka hulurkan. .
    Kita terus istiqomah dan tawakkal.

    ReplyDelete
  3. Sabar teman2..
    Kita telah beroleh kemenangan..

    Tun M bukan anak kecil utk diperbodohkan begitu mudah oleh najib dan tenteranya..
    Ramai penjawat awam dan institusi penting kerajaan yg benci dgn tindak tanduk najib.

    Pada saya soal transaksi wang bukan isu besar utk tun m.

    Yg lebih besar adalah mood rakyat dan urusan harian akan berjalan lancar selepas penukaran kerajaan kerana ia boleh mengganggu ekonomi negara.

    Tun M sudah membaca semua ini. Kita lihat kurangnya momokan dari harapan kpd bn juga adalah hikmah nasihat dari org berpengalaman.

    Warlord dan taikun bn masih bnyk pegangan dlm institusi penting kerajaan.
    Kita ambil contoh kes air diselangor sudah cukup. Sudah 3 penggal umno ditewaskan tapi sisa kejahatan lalu masih ada dan masih berlangsung proses mahkamah.
    Bayangkan diperingkat nasional.

    Saya percaya dibelakang tabir harapan berusaha keras utk memastikan perjalanan lancar dgn semua pihak. Pihak berkuasa, tentera dan top brass gomen.

    Pelbagai halangan kita berjaya tempuhi..
    Sedikit cubaan xkan mampu menggugat semangat yg ada.
    Jgn cepat melatah kwn2..

    ReplyDelete
  4. Check sekali akaun kalu ade pindahan wang dari geng umno ke geng pas ... NotaNota. ... Macam mana nak elaknie ...Kiki

    ReplyDelete
  5. Siapa dua orang ni? Megan chew tu muallaf? Crystal creek ni apa? Perbualan asal.mereka dalam english kan? Mana perbualan asalnya?

    ReplyDelete