Google+ Followers

Wednesday, May 2, 2018

SATU MAHATHIR PERGI 1000 MARI

Rakyat kini bukan sahaja berani,  terbuka tetapi jelas dan jitu dalam bersuara. Suara sebenar rakyat. 








13 comments:

  1. Hoi Boddoh...Blogger Hampeh Banggang..tak habeh habeh dengan Iddea bodddoh dan Bonggok

    ReplyDelete
    Replies
    1. 603,
      sila jelaskan apa cuba kamu buat?
      racauan kamu mempamirkan semburan bintik2 kucil Taek, disebalik gigil mu itu.

      Delete
    2. Baling gelas x pecah..
      Kikiki...

      Tapi najis dan cacainya meroyan bukan main.
      Kikikiki

      Delete
  2. Tak sangka pula, aku punya tembak terus kena jantung. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan jantung kd, kepala konek..tu yg terhencut, terkangkang kangkang tu!!! He2 he2

      Delete
    2. Steady KD. Demam seminggu pemakan dedak tengok video. Kita yg bukan orang felda dapat rasakan betapa kecewanya orang felda dengan hutang felda yg terpaksa dipikul sebanyak RM11 billiun (sebelas billiun)
      (Rafizi dpt info dari last audit 2016 dan terkini jawapan bertulis dlm parlimen).

      Delete
  3. Bodoh punya jemin..ko punya selangor pun goyang lg mau sembang..tu la kata yg dikejar xdapat yg dikendong terkincit..hahahaha

    ReplyDelete
  4. Woyyo....1 peregi 1000 mari aaaa...well done. Apsal tada kasi mari sekarang? Itu worang 93 tawon kasi rehat suda la, ada lg 1000 reserve maaa.. apa ada takut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu wolang 93 pun lu sudah kincit..

      Tengok gambar pun sudah sawan.. Lagi mau 1000 wolang!!! Chittt..

      Delete
    2. Banyak org dah org tua tu bagi jatuh.tapi satu org org tua tak blh makan..dah cuba mcm2 cara nk bagi jatuh .tp dia tetap steady..last change buat org tua tu mggu dpn.tapi dari gaya org tu makin steady pukul habis 2/3..itu lah dia pm yg kita sanjungi ds najib tun razak ..tetap steady bak pahlawn perkasa

      Delete
    3. 844,
      Terlebih toddy kot ?
      Yp itu apa bintik2 di kain pulikat ko. Ko kucil taek ekkk?
      Prrgi basuh dulu..busuk la ko ni.

      Delete
  5. Satu nyanyuk pergi 1000 nyanyuk mari, maka bertambah tambahlah lagi kenyanyukan ph...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas anjur debat.
      Tqjuk: TunM tak layak PM.
      Dicadang Najib Hadi TunM sepentas.

      Najib..x terima jemputan.
      Hadi...x yerima jemputan.
      Tun M..sedia hadir.

      Siapa nyanyuk ?
      Selam hati sebelum jawap, tak perlu.maki.

      Delete