Google+ Followers

Thursday, May 3, 2018

NIK ABDUH MENDERA BONDA?

Bonda yang sudah berusia,  lagi sakit patutnya Nik Abduh nasihatkan supaya berehat dan lebihkan masa di tikar sembahyang, main dengan cucu² daripada turun padang sebok berpolitik.

Masa untuk bonda berpolitik sudah berlalu,  bersikap adil dan restu semua anak².
Turun berkempen nak apa lagi,  undi simpati?

Bonda tolong nasihatkan nik abduh,  jangan termakan budi umno,  akhirnya body tergadai jadi abu, ente tahu ana tahu.




Nik abduh jangan peralatkan bonda sendiri untuk parti,  mimpi hadi, nik aziz kudung kaki sebelah sangat mengaibkan dan tidak dibela sewajarnya oleh waris. 

Dalam masa yang sama professor kangkung leher kejang turut jadi batu api dalam ulasannya. 





138 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Klau orang buat filem kucah..apa hukum dalam islam pak lebai

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Mat sabun al-buaya sudah berbini baru...???? KLIK SINI.......

      Bila kahwin...??? Tak jemput datang kenduri pun.... Free hair habaq hang... Isteri solehah tu

      Muahahahahahahahahahahaha


      Delete
    3. mat sabun al-kepala taek.

      Delete
  3. Mat Sabu - Zaileha

    Wajahnya yang ayu
    Senyumannya yang mempesonakan
    Jelingan matamu
    Membuat hatiku mula tergoda
    Engkaulah ratu dalam hidupku
    Hanya kau satu dalam hatiku

    Ingin diriku menyemaikan hasrat di hatiku
    Lidahku kelu memandang dirimu ku terpaku
    Engkaulah ratu dalam hidupku
    Hanya kau satu dalam hatiku

    Zaileha penggoda setiap jejaka
    Zaileha hatiku tidak akan berubah
    Zaileha janganlah engkau pergi dariku
    Zaileha oh sayang ku cinta padamu

    Zaileha, oh jangan lupa g string merah... abang nak tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau video itu besi... apatah lagi gambar.

      PAS dah mula dijangkiti penyakit UMNO...disibukkan dengan cerita lucah.

      Delete
  4. Kalau pemimpin Islam berpeluk sakan dgn pompuan bukan muhrim dlm kete, apa hukumnya sahibul samahah mat sabu?


    https://3.bp.blogspot.com/-5pPXTXIi6d4/Wur7jK_sjxI/AAAAAAABuK8/3Ftup3x_MDMMpte0tbhT2Nv1AgmeI6EgQCLcBGAs/s1600/IMG-20180503-WA0081.jpg

    ReplyDelete
  5. Apa nak jadi la mat sabu ni..peel kaki perempuan sampai ke tua

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Entahlah..baru jerr dengar ceramah. Nik omar tadii diputrajaya..tenang jerr nik omar nii walaupun pangkat abg tapii muka dia lebih muda dari nik bodoh@abduh..hebatt ceramah tadii kd..ada harapan utk tawan putrajaya..cuma risau ada pakatan najib dan spr jerr..🔊🔊🔉🔈🌹🌺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam tu hangpa kata ceramah hebat????.... teman tak nampak kat mana hebatnya xeramah dia.... hangpa yg syok inzal sendiri nampaknya..... MUDAH CAKAP... MALAM TADI CERAMAH DI PUTRAJAYA...."ANTI KLIMAKS"

      Delete
    2. 536,
      bahang dengki ko sampai berkelip screen sini.

      Delete
    3. faham maksud en suharli tu, ceramah yang hebat air liur kena melekat kat tepi bibir yang merah..baru ceramah tu dipanggil hebat..kan en suharli...

      Delete
  8. Kesian macai pakatan terkinja tgk ramainya org ceramah yakin menang..ikutkan pru 13 dulu ceramah husam dekat putrajaya blh kalah dah ku nan..senario seeluruh negara pun sama alih BN jgk yg menang..kakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu lain cherita..sekarang lain cherita..rakyat dlm mood perubahan..bye najib..🌷🌹

      Delete
    2. Aku tak faham apa yang tersirat dalam benak fikiran sesetengah orang-orang Melayu di Malaysia khusus nya masih lagi nak mempertahankan regime kleptokrasi atas dasar apa pun tak jelas ,,malahan perintah dalam agama Islam pun menyuruh kita membanteras rasuah dan menjauhi kemungkaran,, apalah yang masih Rakyat boleh harapkan dari Umno lagi waullahu aklam.......!!!

      Delete
  9. Umno dh reput...bole caya ker bila umno calap bole menang sebsb melayu sokong kuat ...melayu mana yg sokong...pru 13 bolela janji bulan bintang...pru 14 ni sory la rakyat dhtahu najib punya game..penyokomy tun bsnyak lagi dlm umno dorang ni asyuk asyuk gak tapi dorang punya pangkah kt tun...banyak ahli umno dh standby nak blah..korsng tengok nnti tumvang jer bn dorang start l kuruk najib...najib sebenarnya dh tingal sorang sorang dlm umno ..yg nampak tu maun wayang jer..peralihan sokongan dh nampak semakin besar ..tun plak jarang kalah berlaga yg untung wan azizah dpat merasa jadi pm sebab tun pun mungkin tak lana..aku suk gak wan azizah jadi pm sebab dia sempurna.setai dan yg paling penting dua bijak klau tak bijak mana bole jadi doktor yer tak? Korang bayangkan klau sharizat jadi pm...memang pesta buih la kita..zahid jadi pm plak mampus hancing banyak gempak jer tapi kosong..hisamudin klau jadi pm mcam badwi la nampaknya...nazri aziz sesakalu tngok dia cam artis pun ader suka tunjuk kaya suka tunjuk petempuan cantik live stail mcam mewah oeang rengas tak meyampah ker tengok dia..umno dulu lawan komunis skrg ni dorang plak yg jadi agen komunis..sape lagi yg layak org umno bole jadi pm..khairy takyah la lebih sudu dari kuah ..gi kt pas hadi plak tngok muka dia pun org takot langsung takda aura olau tngok muka hadi kt tv kusut jer ..ulamak yg jadi kawan baik najib skrg ni hadi la..dulu dia ckap tun kafir skrg ni bila najib jer ...intam...your enemyy is our enemy najib cakap kt trumph lepas jer jumpa najivb..terus jer trumph bgitau baitulmuqadis capital of Israel time tu aku tngok hadi buat bodo jer lansung tk kecam najib najib...heran tngok hadi asyik kena longok jer dgn najib...conroh ruu366kesian pas telinga mcam kena jentik jer .kena buli jer..sape tak mau ikt tun rugi

    ReplyDelete
  10. kd, nasihatkan madey pls

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah kita tawan Puterajaya.

      Delete
    2. KD tlg jgn bg harapan palsu

      Delete
    3. Aku cuba nak bohong diri sendiri, untuk paksa kata BN menang..

      Tapi maaflah, sejujurnya, insyaAllah Tun PM one more time.

      Delete
    4. Saya pun sokong Tun... jadi pembangkang

      Delete
  11. Anak muda tanya Dr M dakwaan Anwar 'melancapi lelaki'

    22 Nov 2017, 12:55 pagi (Dikemaskini 22 Nov 2017, 2:02 pagi)


    Beberapa orang anak muda mendapati tidak semestinya mereka perlu menutupi pertanyaan mereka kepada pengerusi Pakatan Harapan (HARAPAN) Dr Mahathir Mohamad malam ini agar soalan mereka terlihat lebih manis atau berbunyi lebih sopan.

    Antara soalan yang ditanyakan kepada beliau dalam sesi dialog town hall bersama anak muda di Petaling Jaya ialah jika beliau masih berpegang dengan dakwaan beliau bahawa ketua umum HARAPAN Datuk Seri Anwar Ibrahim telah 'melancapkan lelaki lain'.

    Bagaimanapun beliau tidak menjawab soalan itu secara langsung.

    Mahathir memberitahu hadirin pihak polis telah menyerahkan laporan tentang salah laku Anwar kepada beliau tiga tahun sebelum bekas perdana menteri itu ditahan.

    Malahan pada ketika itu, kata Mahathir beliau masih tidak percaya dakwaan tersebut.

    "Saya fikir polis cuba untuk menjejaskan beliau. Beliau timbalan saya, saya tidak arahkan polis untuk ambil tindakan.

    "Tetapi kemudian saya mendapat surat dari adik perempuan (Datuk Seri) Azmin Ali (timbalan presiden PKR) yang saya tidak endahkan tetapi polis memberikan laporan teliti," kata Mahathir.

    Malahan pada ketika itu, kata Mahathir beliau masih tidak percaya dakwaan tersebut.

    "Saya mahu mewawancara orang-orang tersebut dan mereka bersetuju bahawa perkara itu berlaku.

    "Selepas itu saya bertanya apa yang kita semua perlu buat. Parti memutuskan bahawa beliau tidak lagi layak berada di dalam parti atau selaku timbalan perdana menteri.

    "Tetapi melangkaui tindakan polis ketika itu, saya tidak terlibat dalam tindakan polis tetapi mestilah kamu tidak percaya," kata Mahathir.

    Mahathir pada September 1998 berkata pihak berkaitan dalam hal itu telah datang memberitahu beliau apa yang terjadi di antara Anwar dan mereka.

    Mahathir kemudiannya menjelaskan beberapa perlakuan seks di luar tabie yang didakwa dilakukan Anwar.


    Memberitahu sidang akhbar selepas itu, Mahathir berkata seorang lelaki memaklumkan kepada beliau bahawa Anwar bukan sahaja meliwat tetapi 'melancapi' dia.

    "Saya tidak dapat terima seorang lelaki peliwat akan menjadi pemimpin negara ini," kata Mahathir menjelaskan kisah lama itu.

    Walaupun berseteru selama hampir dua dekad selepas pemecatan Anwar sebagai timbalan perdana menteri yang kemudiannya didakwa meliwat dan menyalahgunakan kuasa, kedua-dua Mahathir dan Anwar telahpun berdamai pada September tahun lalu.

    Kedua-duanya kini pemimpin utama Pakatan Harapan.


    Read more at https://m.malaysiakini.com/news/402844#FzrPtCei3062bWrz.99

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  13. Maaflah saya kurang percaya pasal cerita2 lucah ni... itu penyakit UMNO dulu .. yg dah berjangkit kat PAS. Tu la makan dedak beracun UMNO lagi.

    Pernah tengok macam mana blogger UMNO ubah gambar dan video secara digital...utk jatuhkan pihak lawan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena kat puok hang... hang katalah tak caya.... mainan umnolah... superimposelah.... puihhh.....

      Delete
    2. Bila dtg sesatu berita, siasatlah dahulu kesahihannya! Isu isu cerita seks ni mmg aku x pernah nak amik pot baik dri pihak monyet umno atau pihak opposition! Salah tuduh, besar dosanya!! Boleh kena qazaf!!

      Tapi heran gak kes tuntuya ni!! Motif perkara pling utama dlm kes bunuh, tanpa motif x lengkap rasanya! Klu kat us perlu ada senjata, body ngan motif, baru bleh ada trial!! Tapi malaysia semua boleh!!!

      Delete
    3. Buat puak fuckatan ni, nak 'siasat' sesuatu kesahihan hanya bila melibatkan isu seks ke....

      Melibatkan isu lain, puak dia dulu yang provok tanpa usul periksa....

      Contoh paling mudah, kononnya UMNO jatuh haram bila tak buat pemilihan parti... Dan PM Najib tak boleh tandatangan watikah perlantikan calon untuk PRU-14....

      Ada masa puak haramjadah fuckatan beri komen mereka dah siasat kesahihan dulu ke tidak...???

      Atau ungkapan 'siasat kesahihan' tu bila kena batang hidung sendiri je... Itu sebab aku tak dapat nak sokong fuckatan.... TERLALU HIPOKRIT....!!!!!

      Wakakakakakakakakakakakakaka

      Delete
    4. Seks ni permainan umno...yg pakar reka vedeo seks dan citer kartun seks...

      Delete
    5. Mugabedermapalataik! Yg pemilihan umno mmg btul pun dan disahkan oleh umno sdiri! Cuma isunya umno cakap dia dah minta dri ros utk extension sdgkan dlm perlembagaan umno hanya bgi skali ext shj selama 18 bln!!!

      Klu ikut tafsiran dri sudut legal term, ros x bleh campur urusan perlembagaan sesebuah parti, hanya kawal selia shj!!! So umno, klu ikut rule of law, adalah parti haram jadah sbb dah langgar perlembagaan sdiri!!

      Mu pehea dok mugabeberok???

      Delete
    6. 'Wakakakakakakakakakakakakaka'.

      Takkan tak kenal siapa dia. Dah bersalin kulit pulak dah tukar samaran baru konon berauta nak kelirukan kita semua.

      Pegi jahanam ler musibat......!!

      Delete
    7. Keh keh keh keh keh... Anjing fuckatan dah sentap tu....

      UMNO dah diharamkan ke...??? Mahkamah mana kata haram tu...??

      Watikah Najib tandatangan pihak SPR ada yang tolak tak...???

      Muahahahahahahahahahahahahaha

      Delete
    8. Itulah yg org dok kecoh nak tukar government tu! Habis semua institusi dilacurkan oleh umno!!! Budak2 mana faham benda ni semua!! Ari x skolah ker???

      Delete
    9. Dah undang-undang negara sendiri pun tak lulus untuk difahami... Terpaksa la nak sedapkan hati terpaksa cakap ummo lacurkan semua institusi.... Perangai tipikal anjing pembangang....

      Muahahahahahahahahahaha

      Delete
    10. Bagi la fakta anjing bengap umno hoi! Mcm tu budak x skolah pun boleh jawab! Bodoh anjing umno ni! Perlembagaan sdiri pun dilanggar pastu ckap org lain pulak x paham! Anjing bingai!

      Delete
    11. Perlembagaan sendiri UMNO tak langgar pun... Yang beri kelulusan untuk pemilihan UMNO ditangguh setahun lagi adalah pihak ROS melalui permohonan bertulis.... Ada ROS beri kelulusan kerana dipaksa, diugut...???

      Tak ada kan... Jadi anjing fuckatan pula yang terlebih sudu dari kuah....

      Wakakakakakakakakakaka

      Delete
  14. Tapi apa2 pun tak boleh lawan gambar superimpos kes altantuya budak tadikah pun tergelak guling2 tengoh hasil kerja macai PR masa tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko dah sumpah bakar jambatan...tapi masuk balik...dapat dedak tambahan?..hihiji

      Delete
    2. Keh keh keh keh keh... Betul tu cencaluk. Ramai anjing fuckatan percaya bulat-bulat gambar superimpose tu... Sepina dari perancis sampai hari ni tak muncul-muncul.....

      Kah kah kah kah kah kah kah kah

      Delete
  15. Balik kpd posting kd. Tuduh nik abduh peralatkan bondanya. Lawak apakah kd ni? Nik abduh tak pernah mintak bondanya berkempen utk pas, tetapi beliau sendiri yg bersungguh utk kempen bagi pas. Baginya itu satu jihad, so ada masalahkah kd?

    ReplyDelete
  16. cikminah say................

    Mengapa saya sokong Tun Mahadir......................????
    Kerana dia meletakkan negara dan rakyat Malaysia mengatasi maruah dan harga dirinya. Dia sanggup bersekongkol dengan Anwar dan Lim Kit Siang, demi bangsa dan negaranya.
    Saya menangis bila dengar dia cakap ini, biarlah dia dihina kerana ini.
    Yang penting, bangsa dan negara.
    Bukan senang nak mengenepikan maruah dan harga diri, menjilat balik segala yang telah diluahkan. Sanggup sujud depan raja-raja, mintak ampun dan maaf.
    Semuanya keranaMU, MALAYSIA
    Hari ini mungkin Lim Kit Siang dan anaknya sudah mengenali Dr. Mahdir dari dekat. Dulu dari jauh-jauh sahaja melalui 'hearsay' sekarang sudah di depan mata. Baru dia tahu tentang semagat juang Tun Mahadir mengatasi segala-galanya.

    Alfatehah buat Tun Mahadir - semoga semua usahamu diberkati Allah
    dan BERJAYA MENGHALAU NAJIB DAN MEMBENTUK SEBUAH KERAJAAN YANG
    BERMARUAH UNTUK NEGARA MALAYSIA!

    cikminah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape yg salahnye bersama anwar dan guanend...bersama prompak yg salah..

      Delete
    2. Ntah, apa yang salahnya bergambar dengan peliwat dan tokong noswimmingpool. Bukannya kulum aiskrim dalam jamban.....

      Wakakakakakakakakakakakakaka

      Delete
  17. Nik abduh dan ibunye tak rasa ape dihina oleh haji hadi...

    Nik omar kata ade orang mimpi jumpa nik aziz santai pakai t shirt ade gambar tun madey...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo bapak aku dihina taak kira siapa aku terajang dulu laah..nik abduh tak ade maruah...mak nik abduh pon tak ade maruah..

      Nik aziz tak pesan pada anak bini dia terajang orang hina dia sebab tak sangka ulamak pas berani hina dia..

      Delete
    2. Sendiri komen, sendiri balas.... Kebodohan matjerin tak pernah berkurangan....

      Muahahahahahahahaha... Jom la beradu kat blog Dr. MiM... Ramai yang rindu kat ko matjerin....

      Muahahahahahahahahahahaha

      Delete
  18. Nik omar dan tun madey di putrajaya dapat sambutan hebat...ribu2 yg hadir...

    60 ribu ikuti seramah secara online...hebat betul...

    Teuku nan akan di kuburkan di putrajaya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jumlah pengundi berdaftar di Malaysia = 15 juta orang

      Penandatangan Deklarasi Rakyat syok sendiri = 1 juta orang

      Pengunjung ceramah fuckatan di putrajaya = 4,000 orang

      Tengok facebook live madey keling tua semalam = 64,000 pengguna.


      Kalau aku kira persen berdasarkan jumlah penonton dengan jumlah pemilih atau penandatangan deklarasi rakyat, kedua-duanya tak sampai pun 10%.... Tang mana yang HEBAT BETUL tu ntah la....

      Baru bangun tidur sambil lap air basi gamaknya si matjerin atas ni.... Lalok semacam je....

      Muahahahahahahahahahahahaha

      Delete
    2. Aku tanya bapok 7:54... Si macy pulak yang sentap.....

      Wakakakakakakakakakaka... Tengah datang bintang ke macy???

      Muahahahahahahahahahaha

      Delete
    3. Reforbasi bodoh..kalo semua 15 juta yg ikuti ceramah baru dikira hebat?.

      Ko ade statistik pemilik online?...takkan tiap2 mlm orang nak ikut online...tapi kalo dah berpuluh ribu tu memang hebat lah...

      Dikuatan yg hadir ceramah 50 ribu...berape yg hadir dan online ceramah najib?....hehehehe...dah boring....

      Delete
    4. Keh keh keh keh keh... Jadi ceramah fuckatan haprak semalam tak hebqt mana la... Sembang je lebih... 10% pun tak sampai penontonnya....

      Muahahahahahahahahaha

      Delete
  19. Nik Abuduh dah nasihatkan najib jangan merompak?...dia sendiri tibai duit prompak hingga takut nak saman husam musa...hihihi..

    ReplyDelete
  20. Kisah seks kononnye berlaku tahun lepas...tapi dah dekat pru baru nak kluar...

    Dari kuala kedah datang buat pc di hotel kuala lumpur ..duit sendiri ato sponsor?...

    Hebat mat sabu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, macam mana si bapuk atas ni tahu kisah seks berlaku tahun lepas...??? Ko skodeng mat sabu ke...???

      Muahahahahahahahahahaha

      Delete
    2. X lah!! Mak ko yg citer! Dia ada affair ngan mat sabu!! Kikikikiki

      Delete
    3. Keh keh keh keh... Macy ni siapa??? Kekasih gelap bapok 8:05 ke...???

      Aku tanya si bapok, macy pulak jadi tukang jawab..... Memang peel fuckatan begini ke...???

      Kah kah kah kah kah kah kah

      Delete
    4. Reforbasi bodooh tak baca cerita pc seks ...

      Delete
    5. Pc seks kata apa...??? Kejadian seks berlaku tahun lepas...??? Cer bagi link aku nak tengok si rizal abu bakar kata begitu...

      Kalau ko takde bagi link, aku anggap segala cakap ko cakap bullshit je....

      Muahahahahahahahahahaha

      Delete
  21. KD..selera bang mat kita blh tahan tajam lg..selamatkan malaysia dah jadi selamatkan aku dan scandalku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keh keh keh keh keh... Abang mat belum tua lagi... Anjing penjilat bontot madey keling pun kata umur 93 tahun masih muda....

      Bergambar dengan bini baru je, takkan salah kot...

      Keh keh keh keh keh keh keh

      Delete
  22. Petmainan hidang sex mmg sifat axali umno. Tambah lagi hebat skrg dgn tukang skrip 1Yahudi dan bimningan doktrin komunis.
    Apabila PAS dapat platfirm ditv3, maka tak perlu jelas byk.
    Apabila DUN Rantau Pas backout,tak kentut oun bau taek.
    Apabila Ayon Pin Hoody ckp malaysia Kebelakang kalu pilih pembangkang...
    Tak usahdiilas lah, ulat sudah jd ular.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la... Masa anwar dalam umno lagi dah sensasi cerita pasal seks-seks, liwat-liwat ni.... Dipelopori oleh mat sabu, dirancakkan lagi oleh karpal sinki.... Mesti dua ekor yang aku sebut tu orang umno juga kan... Cawangan mana aku tak tahu la... Sebab aku bukan orabg umno....

      Wakakakakakakakakakaka

      Delete
    2. Jubo ko pon dah acapkali kens liwat dgn nuar...hehehe..

      Delete
    3. Keh keh keh keh keh keh .. pasti mat sabu kena tutuh dengan nuar terlebih dahulu sampai sanggup beri gelaran SYEIKH AL-JUBURI pada idola dia....

      Muahahahahahahahahahaha

      Delete
  23. Apa punye bongok la blog ni.... Aku komen ni dalam jam 12.11 tgh... Cuba lihat kat 'masa tertera' aku komen di sini... Jam 9.00++..???

    Bodoh punye admin blog....

    Muahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeeik pasal jam pon nak kira?..ko nak buat ape?....hehehehe...buat blog sendiri leer..

      Delete
    2. Bapok sentap atas aku ni ada blog sendiri ke...???

      Selalu tengok ko provok kat blog lain macam lahanat je...

      Wakakakakakakakakakakaka

      Delete
  24. Melancap atau mencuri, pilih yang mana satu? Jual agama atau pertahankan negara, mana pilihan anda? Dah ada pilihan sendiri, hanya fakta jer terpakai. Moga harapan kekal momentum dengan fakta, biarkan orang lain berauta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mencuri tu auta... Meliwat tu dah tentu berfakta... Mahkamah dah tentukan tanpa sebarang keraguan munasabah....

      Tapi anjing pembangang macam ko mana nak percaya ye tak...???

      Kah kah kah kah kah kah

      Delete
    2. Response anda tak mampu untuk ubah undi ke BN. Cuba beri fakta lagi. Ada 5 hari lagi.

      Delete
    3. Mahkamah najib!! Kikikiki ma man!!!

      Delete
    4. Mencuri tu auta kepala bapak ko reforbasi basi bodoo...

      Kenape najib takut saman tun madey....kalo bukan kes curi laju jer saman...hehehe..

      Delete
    5. 'Mahkamah najib' la yang beri RM 1 juta pada nurul izzah... Dah tu anjing fuckatan punya bersorak riang gembira bagai orang gila....

      Wakakakakakakakakakakaka

      Delete
    6. Ye ke/?? Mahkamah mana agaknya yg tak perlu motif dlm kes bunuh/?? Kikikikiki. Jing jing!

      Delete
    7. Anjing najib kaciwa...reforbasi dah basi...

      Delete
    8. Ko pergi tanya hakim tu la... Tak pun suruh mampos omaq pergi hello hello sama sirul.... Bunuh orang atas motif apa..???

      Wakakakakakakakakakaka

      Delete
  25. Rais ingatkan Umno, lautan manusia hadir ceramah HARAPAN
    4 Mei 2018, 11:32 tengahari (Dikemaskini 4 Mei 2018, 11:37 tengahari)

    Di tengah-tengah siasatan Umno terhadap veteran parti itu, Tan Sri Dr Rais Yatim mengingatkan lautan manusia kini tampil menunjukkan sokongan pada Pakatan Harapan.

    Di Twitter, beliau memuat naik gambar-gambar ceramah pembangkang yang dibanjiri manusia.

    “Dalam keadaan terkini dan lautan manusia sebegini dalam menentukan hala tuju negara bangsa, apakah parti kita masih mahu pecat memecat anggotanya yang kritis?” soal penasihat sosio budaya kerajaan itu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eiii... Seramnya dengar ingatan rais tu... Seseram rais kata UMNO jadi parti haram.... Mahkamah mana la yang dah buat keputusan begitu.....

      Wakakakakakakakakakaka

      Delete
    2. Dah lame rais kutuk najib...baru nak siasat...hihihihi...

      Delete
    3. Nasib baik hakim sebelah najib...
      Permohonan semakan mahkamah mengenai kuasa KP Ros tapi hakim guna klause 18... Hihihi.

      PH menang haram lah umno....basi lah ko..

      Delete
    4. Haram x semestinya kena masuk mahkamah.. dah langgar perlembagaan sdiri, haramlah jadinya. Kalu masuk mahkamah pun, mesti lepas!maklumlah mahkamah najiblah katakan! He2 he2

      Delete
    5. Kitab undang-undang mana yang ko rujuk kata haram tu...????

      Undang-undang kepala bapok ko ke...???

      Muahahahahahahahahaha... dah ROS bagi kelulusan, si anjing fuckatan kata haram pulak... Bengap tak habis-habis....


      Wakakakakakakakakakaka

      Delete
    6. Undang2 kepala bapak ko lah!! Ha2 ha2 ha2...bengap..itu yg org dok bising kata institusi kena lacur ko x faham! Inilah contohnya..dah terang umno langgar perlembagaan, si ros gi luluskan tu naper!! Biol nyer anjing!!!

      Delete
  26. Penuduh skandal Mat Sabu akan diheret ke mahkamah
    4 Mei 2018, 11:58 tengahari (Dikemaskini 4 Mei 2018, 12:10 tengahari)

    Presiden Parti Amanah Negara (AMANAH) Mohamad Sabu akan mengambil tindakan undang-undang terhadap individu yang mendakwanya mempunyai rakaman skandalnya dengan seorang wanita.

    AMANAH pula akan mengambil tindakan sama terhadap tiga individu yang terlibat dalam sidang media itu semalam kerana menyamar sebagai anggota mereka, menurut timbalan setiausaha agung parti itu Abang Ahmad Kerdee Abang Masagus.

    Ahmad Kerdee berkata semakan dalam pangkalan data keanggotaan mereka mendapati nama individu yang mengetuai sidang media semalam, Rizal Bakar, tiada dalam pangkalan data keanggotaan mereka.

    “Kami juga telah menyemak dengan AMANAH Kuala Kedah dan tiada seorang pun mengenali individu tersebut,” katanya.

    Rizal, yang hadir bersama dua lagi lelaki, semalam memperkenalkan diri sebagai anggota AMANAH Kuala Kedah dan mengaku sebagai pengkagum Mohamad meminta penjelasan sama ada pemimpin itu mempunyai skandal dengan seorang wanita.

    Dalam sidang media di ibu pejabat AMANAH di ibu negara, Ahmad Kerdee juga berkata hanya seorang Rizak Bakar menjadi anggota mereka, tetapi beliau bukan anggota di Kedah dan bukan juga pihak yang mengadakan sidang media itu.

    "Namun begitu, nama Rizal bin Bakar hanya muncul di satu kawasan di Selangor, bukannya di Kuala Kedah.

    “Pihak kawasan di Selangor ini juga sudah menghubungi penama Rizal bin Bakar, dan dia menyatakan bukan dia yang berada dalam sidang media semalam,” katanya.

    Beliau menunjukkan tangkap layar perbualan Whatsapp antara “Mohamad Sabu” dan seorang wanita serta rakaman suara perbualan mereka.

    Dalam sidang media di sebuah hotel di Kuala Lumpur juga, Rizal mendakwa mempunyai rakaman video tetapi hanya akan mendedahkan selepas 36 jam (Ahad ini).

    Sementara itu, berkaitan dakwaan skandal itu, Ahmad Kerdee berkata tuduhan sebegitu memang lazim setiap kali menjelang pilihan raya umum.

    “Sebelum ini beberapa ahli politik lain juga telah menjadi politik kotor seperti ini,” katanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berani buat pc berani ngaku ahli parti tapi guna nama orang lain...no ahli dan IC takut nak dedah...

      Nak auta tapi bodooh..

      Delete
    2. Konon bagi 36 jam tempoh...
      Mat sabu dan Amanah cabar si penakut ni dedahkan identiti kalo berani betanggongjawab....kalo sipenakut ni takut dedah identitinye mat sabu tak peu layan...

      Konon dah berani bertanggongjawab setakat buat pc dan guna nama orang...

      Delete
    3. Tik tok tik tok tik tok tik....

      24 jam dah berlalu....

      Wakakakakakakakakakaka.... Cantik tak bini baru abang mat sabu... Free hair lagi...lambang solehah sejati parti kuali...

      Keh keh keh keh keh keh

      Delete
    4. Mat Sabu dah lapor polis ke belum....??? Jangan buat laporan, nanti pecah tembelang.... G string merah jadi taruhan....

      Wakakakakakakakakakakakaka

      Delete
    5. Kenape ko sibuk plak...ato ko nak repot polis...

      Delete
    6. Bapok 11:32 menununjukkak kebodohan dia.... Yang punya skandal si mat sabu, yang kena buat repot polis aku pulak.....

      Entah undang-undang bengap mana la si bapok 11:32 tu pakai....

      Kesian matjerin bapok tua... Dari mana-mana blog, bodohnya tak pernah surut....

      Kah kah kah kah kah kah kah

      Delete
    7. Abis tu kenape ko nyibok...si penuduh sendiri takut..

      Mat sabu tahu lah ape dia perlu buat...dari jadi kes polis baik saman boleh dapat duit free...

      Delete
  27. Masa gambar-gambar zairil anak cina totok bersama dyana sofea lancing-lancing, rapat-rapat, ringan-ringan viral dulu pun, anjing-anjing fuckatan kata tu gambar photoshop dan fitnah... Tak silap viral sejak tahun 2014...

    Sekali bulan mac tahun ni mereka bertunang daaaaa.... bercerai dengan bini lama tahun lepas.... Kebetulan atau pura-puraan....

    Muahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tu ape salahnye dia orang bertunang?..anjing najib kaciwa?...ko dah basi dah...jho lo dah lama tak bagi tulang...

      Delete
    2. Dah jodoh dorang! Yg ko sebuk tu, naper? Ke ko ada ati kat dyana? Sian ko!!! Kikikkikiko

      Delete
    3. Ada aku kata mereka bertunang tu salah ke ngok...???

      Cuba baca komen aku tu 100 kali... Bagi hilang sikit bengap ko tu wahai matjerin.....

      Wakakakakakakakakakakakaka

      Bila dah kalah berhujah mula la keluar nama jho low, kitab anduan fuckatan kata mesti sebut tu umpama tekan butang panik gamaknyaaaaa....

      Muahahahahahahahahahahahaha

      Delete
    4. Habis tu kenspe yg ko nyibok hal orang....ko tu bela prompak baik sangat ker?

      Delete
    5. Siapa yang kena rompak tu...??? Bapak ko ke??? Ada salinan laporan polis si pengadu kena rompak...????

      Kah kah kah kah kah kah

      Bila masa pulak aku sibuk hal orang, aku tanya je mat sabu dah kahwin baru ke...??? Bila kahwin...???

      Itupun anjing fuckatan sentap gila babi.... Aiseyman, tak boleh tanya ke...????

      Wakakakakakakakakaka... Kata pendukung demokrasi...

      Delete
    6. Ko ingat sini pejabat pertanyaan?..

      Bapak ko kena rompak pon ko takn tahu?..ape punyer sial anjing reforbasi ni?..jho lo lama tak bagi tulang tu pasal anjing breforbasi jadi bengong..

      Hihihihi..

      Delete
    7. Ooo... Sini bukan pejabat pertanyaan ke...??? Habis tu objektif blog ni dah boleh ditukar menjadi pejabat anjing peliharaan fuckatan ke...???

      Sila suruh admin bengap blog ni tukar apa dia tulis ni:
      "SETIAP TULISAN DAN PERKATAAN TERMASUK KOMEN DI BLOG INI ADALAH DALAM KONSEP PERTANYAAN DAN MOHON PENJELASAN UNTUK DISAHKAN OLEH PIHAK AUTORITI SAMADA PALSU ATAU BENAR...ADMIN TIDAK BERTANGGUNGJAWAB DALAM SEGALA BENTUK LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG ATAS FAKE NEWS.."

      Konsep pertanyaan boleh ubah kepada AWAS..!!konsep anjing fuckatan bengap berada diblog ini...

      Wakakakakakakakakakakakakakakaka

      Delete
  28. Untung jadi pemimpin fuckatan ni.... Buat skandal macam mana pun, anjing-anjing fuckatan pasti akan pertahankan pemimpin mereka tu.... Pemimpin rendah pkr yang mangkuk lancap depan laptop je tiada siapa nak pertahankan....

    Selebihnya macam Jemin Jamban, ustazah Eli bogel, nuar peliwat, mat sabun normah... Semuanya maksum, gambar video keluar pun anjing-anjing fuckatan kata tu palsu.....

    Wakakakakakakakakakakakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untung jadi jho lo dan najib..merompak billion2 pon ade anjing2 akan pertahankan..kekeke..

      Delete
    2. Caya la matjerin... Tanda-tanda anjing fuckatan berhujah dah timbul....

      Aku buka isu mat sabu, zqiril dan sofya... Si anjing matjerin nak selamatkan diri terus sebut pasal jho low.... Macam biasa la kan...

      Tipikal matjerin walaupun pakai nickname bapok bodoh....

      Wakakakakakakakakakakakakaka

      Delete
    3. Sape berani buat tuduhan terbuka kpd azmin buat ais krim?...sembang jer lebih..tapi takut kena saman..

      Mat sabu didapati tak bersalah oleh mahkamah ...di perangkap..

      Rahim tamby chik dah ngaku dia yg buat vedeo china doll kerana nak balas dendam kpd nuar...

      Bapak sefool dah ngaku najib guna jubo sefool nak penjarakan anwar..

      Ape yg ko nak auta lagi?...anjing tak cukup tulang...hihiji...dah basi..

      Kat blog cts putaralam boleh lah ko jual temberang basi ko....hihiji..

      Delete
    4. Reforbasi basi memang fobia dgn cina jho lo

      Hahahahahaa

      Delete
    5. Jho lo tu dorangnyer tok pekong!!! Sensitip bhai!! Ha2 ha2

      Delete
    6. Wow, hebatnya fakta-fakta anjing fuckatan kemukakan....

      Dna air mani nuar peliwat jumpa 4 cm punghung saifol tu nak tepis guna fakta mana...???

      Tepis guna dna air mani boleh dihasilkan dari darah dan air mani tu terbang sendiri ke dalam bontot saifol kot....

      Peguambela nuar peliwat pun takut nak guna hujah begitu.... Macam cerita kartun pulak...

      Wakakakakakakakakakakakakaka

      Delete
    7. Air mani ko 4 cm tu...sebab ade 3 dna..

      Delete
    8. Keh keh keh keh keh... Fakta kes mana la 3 dna tu...

      Nampak sangat bengap tak habis... Dah habis baca hujah penghakiman ke belum....???

      Dalam anus saiful tk jumpa 3 ena, jumpa 2 dna je... Satu dna saifol, satu lagi dna berwajah nuar peliwattt...

      Bukan aku cakap, pakar kimia yang sebut begitu... Lelaki Y...

      Muaahahahahahahahahaha... Tak payah nak spin la matjerin ooiii...

      Atok madey keling tua pun kata nuar peliwat lancapkan mangsanya...

      Kah kah kah kah kah kah

      Delete
    9. Ha2 ha2...org tua umur 63 tahun dgn slip disk yg kronik boleh meliwat seorg pemuda tegap gagah secara paksa tanpa sebrg senjata digunakan. Aku nak liwat engkau!!! Lantas saiful terus mengigil bukak seluar dan menonggeng sambil beri ky kat anuar utk diliwat!! What a fucking joke!!! Otak tu bukan utk hiasan bhai!!! Ke pencacai mmg cam tu?? Org nak liwat dia biarkan jer dlm terpaksa!!! He2 he2 he2 mmg katun pun!

      Delete
    10. Rofarbasi basi putar fakta...pakar kimia sahkan 3 dna dlm jubo sefool...mualaf shafeei terpaksa klentong mungkin dari tandas yg digunakan oleh sefool semasa berak...baca lah balik hujjah pakar kimia seblm auta temberang kat sini..

      Delete
  29. Apa la admin kluangdemon... Miki pengikut pun sama bengap macam ko... Berhujah guna kepala lutut....

    Wakakakakakakakakakakakaka

    ReplyDelete
  30. Kikikiki...anjing mmg cam tu bro! Asal dpt makan x kisahla tuan dia tu siapa dan buat apa!!! He2 he2 he2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul macy... Anjing matjerin memang begitu.... Siang malam asyik menyalak tak kena tempat... Bila kalah berhujah, tukar nama jadi ted babi, kiah murai, puaka rimba, bapok bodoh dan macam-macam lagi...

      Betul tak cakap aku ni matjerin.... Jangan sentap sangat eh....

      Wakakakakakakakakakakakaka

      Delete
  31. Nak tambah tulang masuk sini...1.00 satu komen..

    Kat blog cts putar alam boleh lah jual temberang basi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keh keh keh keh... Aku tak makan tulang, aku makan nasi...

      Yang makan tulang tu spesis anjing bengap tak sudah macam ko.... Komen pun ikut kepala jubor....

      Muahahahahahahahahahahaha

      Delete
    2. Malu nak ngaku tak makan tulang..hiihihi..dah banyak mana jho lo supply tulang kat ko..hihihi..

      Delete
  32. Kat blog cte putar alam boleh lah reforbasi basi bodoo putar najib blm didapati bersalah dimakkamah....

    Reforbasi tahik anjing dilindongi oleh cts putar alam..didini kena terajanglah anjing2 najib..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keh keh keh keh keh... Kesian matjerin tak lepas komennya di blog CTS... Terpaksa la pakai nama ted babi, kiah murai, puaka rimba dan macam-macam lagi....

      Bila dah kantoi malu nak mengaku pulak tu.... Dasar anjing fuckatan bajingan..

      Wakakakakakakakakakakaka

      Delete
    2. Kecian ko nak jual temberang basi tak.lepas..hihihi..

      Delete
    3. Temberang matjerin banyaK kat blog cts yang dia tak mampu jawab balik.... Sebab matjerin memang anjing fuckatan yang kuat AUTA...

      Kah kah kah kah kah kah kah

      Delete
    4. Cts yg selalu kantoi putarbelit...hingga buat penapisan..ko pon dah berape tahun jual temberang....dulu ko temberang tahun ni dollar US dah tak laku...BRICKS entah kemana...najib yg tambah hutang dengan cina kominis...

      Delete
    5. Cts yg selalu kantoi putarbelit...hingga buat penapisan..ko pon dah berape tahun jual temberang....dulu ko temberang tahun ni dollar US dah tak laku...BRICKS entah kemana...najib yg tambah hutang dengan cina kominis... Anjing belaan jho lo..

      Delete
  33. Reforbasi, apa virus yang awak bawa, komen hampeh sampah. .

    Blog ini tidak memerlukan ratusan komen tapi sekadar tong kosong...cukuplah satu dua komen yg padu, jika ada berbeza pendapat, itu normal.

    Berapa banyaj awak nenyalak pun, PH tetap tawan Puterajaya juga. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  34. Tajuk di atas..

    Kelantangan Nik Abduh mengkritik Tun dengan saranan supaya Tun lebih banyak ditikar sembahyang kerana faktor usia akhirnya boomerang ke muka sendiri.

    Bonda sendiri yang sakit disurong ke hulu ke hilir untuk undi simpati, kenapa tidak nasihat bonda sendiri???
    Cukup²lah berpolitik.. Rumah tangga anak beranak sendiri berantakan.

    Persaudaraan itu lebih penting dari parti, berilah kebebasan untuk anak² memikih jalan sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul KD.
      Menyerang, aabotaj, gigil,kusil...semuanya mcm cermin. Ia hanya memantap hakikat, bagi yg mahu buka dua mata dan satu hati.
      Itu munhkin naluri tak sedar pihak takut atau salah.
      Mahu sabo Ppbm, Umno kantoi.
      Mahubunuh PH,Barisan logo haram.
      Mahu buat Rabu lagi londeh.
      Mahu backout Rantau, nmpk kelibat khalwat.
      Mahu buat Rabu,juta2 dpt petition.
      Mahu potong muka, nilai 1 lotonh jadi bersamaan 1 juta bendera sendiri.
      Mahu main minpi,Nik Omar jelma.
      Sedar tak sedar pilihan sendiri.
      Cermin hakikat itu diluar kawalan.
      Melayu usah la jadi Racist,sbb melayu itu pun likat dgn campuram
      Islam usah dipalit sifat 2 kotor zionist.
      Sudah jauh terpesong.parti bukan Islam,Islam bukan Parti.
      Kita semua tahu ini.

      PRU14, peluang utk balik ke sirotolmustakeem

      Delete
  35. Nik abduh dah hentam duit najib...mak dia tak tahu..
    Nik abduh dan pas tongkat umno dari tumbang...mak dia pin tahu..

    Nik omar yg tahu..

    ReplyDelete
  36. Nik abduh dah hentam duit najib...mak dia tak tahu..
    Nik abduh dan pas tongkat umno dari tumbang...mak dia pin tahu..

    Nik omar yg tahu..

    ReplyDelete
  37. Nik abduh dan lobai Pas dah bedal duit umno..mungkin mak dia tak tahu..
    Nik abduh dan lobai pad tongkat umno dari tumbang...mak dia pon tak tahu..

    Nik Omar tak mahu bersubahat..

    ReplyDelete
  38. Tetapi, tidak seperti pemimpin lain yang pernah menjadi orang nombor dua dalam parti dan kerajaan di sekian banyak pilihanraya umum sebelum ini, Zahid Hamidi setakat ini ternampak seperti tidak berfungsi di peringkat nasional.

    Sehingga hari keenam kempen pilihanraya berlangsung sejak penamaan calon pada 28 April lalu, Zahid Hamidi hampir 100 peratus menumpukan masa dan aktivitinya di Bagan Datuk saja.

    Pelbagai program turun padang, sama ada berkaitan UMNO dan BN, jentera pilihanraya tempatan, sekolah, NGO dan agensi di bawah kementeriannya telah diadakan di kawasan itu yang melibatkan kehadirannya.

    Tidak terkecuali beberapa program masyarakat itu diadakan dengan disertai beberapa selebriti dan ahli sukan terkenal seperti Fattah Amin, Lee Chong Wei, M Daud Kilau dan sebagainya.

    Jika ada pun satu dua program yang dihadirinya di luar Bagan Datuk, ia bagaimanapun hanyalah di sekitar negeri Perak semata-mata.

    Kenapakah Zahid Hamidi tidak turun berkempen ke negeri-negeri lain membantu calon UMNO dan BN?

    Mengapa sehingga ini hanya Najib Razak saja yang pergi ke sana dan ke mari menghadiri pelbagai program di seluruh negara untuk membantu kemenangan BN?

    Jika kita perhatikan, semua timbalan perdana menteri sebelum ini, di samping menjaga kawasan sendiri, mereka juga sibuk pergi ke pelbagai negeri untuk berkempen dan bertemu rakyat setiap kali pilihanraya umum diadakan.

    Dengan kedudukan sebagai pemimpin nombor dua dalam parti dan kerajaan, timbalan perdana menteri selalunya berperanan membantu perdana menteri dalam urusan kerajaan dan juga kerja-kerja parti.

    Jika begitu, adakah Bagan Datuk merupakan kawasan kelabu dan tidak selamat lagi bagi Zahid Hamidi pada 9 Mei nanti?

    Itukah yang menyebabkan kali ini Zahid Hamidi terpaksa meminta bantuan Fattah Amin dan Lee Chong Wei untuk memastikan kemenangannya?

    ReplyDelete
  39. Tetapi, tidak seperti pemimpin lain yang pernah menjadi orang nombor dua dalam parti dan kerajaan di sekian banyak pilihanraya umum sebelum ini, Zahid Hamidi setakat ini ternampak seperti tidak berfungsi di peringkat nasional.

    Sehingga hari keenam kempen pilihanraya berlangsung sejak penamaan calon pada 28 April lalu, Zahid Hamidi hampir 100 peratus menumpukan masa dan aktivitinya di Bagan Datuk saja.

    Pelbagai program turun padang, sama ada berkaitan UMNO dan BN, jentera pilihanraya tempatan, sekolah, NGO dan agensi di bawah kementeriannya telah diadakan di kawasan itu yang melibatkan kehadirannya.

    Tidak terkecuali beberapa program masyarakat itu diadakan dengan disertai beberapa selebriti dan ahli sukan terkenal seperti Fattah Amin, Lee Chong Wei, M Daud Kilau dan sebagainya.

    Jika ada pun satu dua program yang dihadirinya di luar Bagan Datuk, ia bagaimanapun hanyalah di sekitar negeri Perak semata-mata.

    Kenapakah Zahid Hamidi tidak turun berkempen ke negeri-negeri lain membantu calon UMNO dan BN?

    Mengapa sehingga ini hanya Najib Razak saja yang pergi ke sana dan ke mari menghadiri pelbagai program di seluruh negara untuk membantu kemenangan BN?

    Jika kita perhatikan, semua timbalan perdana menteri sebelum ini, di samping menjaga kawasan sendiri, mereka juga sibuk pergi ke pelbagai negeri untuk berkempen dan bertemu rakyat setiap kali pilihanraya umum diadakan.

    Dengan kedudukan sebagai pemimpin nombor dua dalam parti dan kerajaan, timbalan perdana menteri selalunya berperanan membantu perdana menteri dalam urusan kerajaan dan juga kerja-kerja parti.

    Jika begitu, adakah Bagan Datuk merupakan kawasan kelabu dan tidak selamat lagi bagi Zahid Hamidi pada 9 Mei nanti?

    Itukah yang menyebabkan kali ini Zahid Hamidi terpaksa meminta bantuan Fattah Amin dan Lee Chong Wei untuk memastikan kemenangannya?

    ReplyDelete