Thursday, September 15, 2016

ADA JUMPA TAK BERITA INI DI BLOG BLOG SUCI...


10 comments:

  1. Kalau ada yang berani letak mula depan, gambar besar, berita utama...

    Besok sebelum sempat ayam berkokok. Mamat tu dah tentu dapat linangan mengadap

    ReplyDelete
  2. Kalau ada yang berani letak mula depan, gambar besar, berita utama...

    Besok sebelum sempat ayam berkokok. Mamat tu dah tentu dapat linangan mengadap

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya Tuanku DYMM Yang Dipertuan Agong tak de pilihan. Terima je mengadap dan terima juga serahan deklarasi rakyat tu. Nanti kata berat sebelah pulak. Kita tunggu lah proses seterusnya. Harap tidak ada sesiapa yang mendahului pertimbangan Tuanku. Jangan pulak ada yang awal awal dah buat andaian yang kerajaan mempengaruhi Tuanku. Berbaik sangka itu dituntut oleh Islam.
    Jangan spin spin ye!!

    ReplyDelete
  4. Serah tapi x cakap2 apa pun... nnpk ssgt serah terus balik...kikikiki...BERSATU murtad...

    ReplyDelete
  5. Puas cari beb, tak jumpa tajuk tu dlm blog blog suci. Yg ada hanya dalam blog blog ala tiang jamban aje....krik krik krik.
    (ulang je sikit apa yg admin tulis...)

    ReplyDelete
  6. Tuanku DYMM Yang Dipertuan Agong tak ada pilihan. Tak apa la Dr M nak mengadap dan serah sekali deklarasi rakyat tu. Nanti kata Tuanku berat sebelah pulak. Selepas ini kita tunggu la proses seterusnya. Biar Tuanku buat pertimbangan, jangan ada pulak yang mendahului Tuanku. Jangan belum apa apa lagi, dah ada yg kata kerajaan mempengaruhi Tuanku pulak. Bersangka baik itu dituntut juga oleh Islam. KD harap jangan buat andaian2 tak munasabah je. Relax and cool.

    ReplyDelete
  7. Berita tak relevan...

    Nak jumpa Agong kalau niat baik tak apa..

    Tapi kalau nak serah deklarasi yg palsu , sepatutnya elok tak payah...Agong bukan bodoh...

    Nak jatuhkan BN/UMNO atau Najib, tunggu ajerlah masa PRU 14 nanti...

    Yg Mahathir meroyan tak sabar sabar apa hal??

    Malaysia aman damai, ekonomi berkembang biarpun disabotaj dari dalam dan luar, diftnah dari semua sudut, ...syukur alhamdullilah...Allah masih memelihara Negara Malaysia yg tercinta....Allah masih mahu Najib/BN/Umno berkuasa...

    Redho dan bersyukur lah serta bertaubatlah....sebelum dtg bala Allah kepada org yg membuat fitnah, bersekongkol dgn org asing utk menhancurkan Negara, bertuhankan Amerika/DOJ/WSJ etc....

    ReplyDelete
  8. Ini blog A. Kadir Jasin.

    ReplyDelete
  9. Hari tu hanya blog member sahaja boleh komen. Yang tak member fly kite. Sekarang hanya perlu approval pula. .he he he..ngapรจ jadi gitu pula Keluang? Tak laku ke?

    ReplyDelete
  10. hampeh....komen yg sokong kau ajer yg kau siarkan...

    Boodh punya blogger

    ReplyDelete

๐—Ÿ๐—˜๐—ง๐—”๐—ž ๐—ฅ๐— ๐Ÿญ๐Ÿฌ๐—ธ ๐—•๐—˜๐—ฅ๐—”๐—ฃ๐—” ๐—ฆ๐—”๐—ฌ๐—” ๐—•๐—ข๐—Ÿ๐—˜๐—› ๐—จ๐—ก๐—ง๐—จ๐—ก๐—š?

  ๐—Ÿ๐—˜๐—ง๐—”๐—ž ๐—ฅ๐— ๐Ÿญ๐Ÿฌ๐—ธ ๐—•๐—˜๐—ฅ๐—”๐—ฃ๐—” ๐—ฆ๐—”๐—ฌ๐—” ๐—•๐—ข๐—Ÿ๐—˜๐—› ๐—จ๐—ก๐—ง๐—จ๐—ก๐—š? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...