Monday, September 12, 2016

KEDAH MISKIN MB SAKIT

Sejarah Negeri Kedah menunjukkan sudah berapa ramai MBnya sakit ketika menjalankan tugas,  sangat berbeza dengan negeri lain..

Kasihan rakyat Kedah..
Kedah memerlukan seorang MB seperti PM Najib yang bekerja keras siang dan malam memajukan negara...


Dalam keadaan kesihatan yang kurang baik di usia sebegini dan tekanan untuk kekal menang di PRU adalah sesuatu yang agak mustahil untuk Bashah kembali 100% fit.
Jalan terbaik,  berundur... 
Berundur demi bangsa,  ugama dan negara supaya pemimpin lain yang lebih fit dan sihat menerajui kerajaan negeri Kedah... 
JANGANLAH FOBIA DENGAN PERKATAAN "BERUNDUR"



9 comments:

  1. Artikel terbaik dpd kamu kd. Sedangkan mukhriz yang sihat walafiat memerintah kedah, kedah masih tertinggal, inikan pula mat bashah yg sakit dan berulang ke hospital. Apalah malang rakyat kedah, parti manapun yang memerintah dan bagaimana tahap kesihatannya, kedah tetap tertinggal dari segi ranking kemajuan berbanding negeri lain. Mungkin jika kedah diberi kepada parti peribumi, makin maju agaknya negeri kedah. Boleh cuba semula dengan mukhriz yang nampak gagal dulu sebab duduk dalam umno. Kalau nak cubalah, sebab kecerdikan mukhriz memerintah ada tersimpan dalam kepala ayahandanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok sangat tu KD....
      Naik pun cara Tak betul...
      Sebagai manusia, kekadang kita Tak sedar apa kesalahan yg kita buat, tapi Allah tunjuk dng Cara lain.
      Bertaubatlah utk tidak menyokong PM yg bangsat, pencuri Dan pemimpin yg korup, laki bini....
      Naujubillah...

      Delete
  2. Apa nk buat si tua mb ni tak sedar diri sakit macam2 pun bole .gila kuasa .apa nk buat yg tingal kt umno situa2 bangka. Thnggu masa nk jalan jer...

    ReplyDelete
  3. Sdrx sekelian.....Politik,politik juga,tapi janganlah nak persenda kuasa ALLAH.Hidup,mati ,sakit,pening adalah hak NYA.takut perkara ini tempiasnya kena pada sdrx.....berhatix lah.Wallahualam

    ReplyDelete
  4. Orang kedah dulu tak boleh maju kerana mata mereka rosak terok kena silauan kepala botak berkilat Boboi

    ReplyDelete
  5. Apa pula berundur..aku bekerja keras utk naik dulu..biar pun halalintar berdentum pantang menyerah kalah..ikut bos kunun...hahaha

    ReplyDelete
  6. Mb Letak jawatan or Tak Letak jawatan, umno and bn kedah memang confirm Akan bungkuih kali nie.
    Rakyat dah Tak nak dengar lagi dah Nama najib, umno and bn. Semua yg dok Ada di Pejabat Mb kedah tu Tak boleh pakai langsong, sombong and bongkak.tunggulah next election Nanti.
    Parti pencuri Duit rakyat.
    Dah Ramai yg dok tunggu nak joint bersatu.

    ReplyDelete
  7. 3.18
    Yo ko,berapo ribu dah join
    Yg den tengok hanyo Presiden jo melalak membodoh dan membukak pokong di dado.Maso dlm kjaan,ontox dan anggukx,skrg ini nak keluarkan DSAI dari jel....bolom apox dah nak control judiaciary.
    La,sodih tengok kek sebolah Surau Hitam,Pribumi buek kampen dgn pembosarx dio orang...tak ramai dongar,yg ramaikan pon dio punyo escort ajo...camno kato berduyun join ni.
    .



    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...