Sunday, September 11, 2016

MUHYIDDIN WAJAR MENGADAP TUANKU SULTAN UNTUK MOHON PERKENAN

Bagi rakyat biasa, adalah menjadi satu kebanggaan pada Bangsa Johor apabila TS Muhyiddin Yassin anak Johor menjadi Presiden BERSATU dalam Gagasan Selamatkan Malaysia.

Tidak ada satu sebab pun bangsa Johor untuk menolak Muhyiddin dan BERSATU malah sewajarnya diangkat untuk menjadi Nombor Satu.

Muhyiddin harus kembali je pangkuan Sultan Johor  sebagai anak dan bangsa Johor sepertimana beliau ditatang ke istana selepas dipecat TPM.

Malah sewajarnya BERSATU mengadap setiap Sultan dan Ketua Menteri bagi menunjukan rasa hormat dan menjalin perhubungan yang baik.


5 comments:

  1. Iyalah kd..jaga hubungan baiik antara dua2 pihak..tapi kt johor tu dari ladang sawit..kebun durian..kilang serta sebahgian besar tanah dijohor dikuasi cina..bila durian berbuah melayu mampu tgk je cium bau..mcm mana nii berlakuu..prOoTt

    ReplyDelete
  2. Menghadap boleh tapi jangan sampai di jadikan modal politik. Jangan mengheret istana ke kancah politik.

    ReplyDelete
  3. Sambil mengadap tu bagi tau Nika Gee tu Fitnah belaka..katakan ada orang saja saja nak pedajai patek. .

    ReplyDelete
  4. ajar le midin cara nak jadi presiden ... mmg patut kena ajar segala benda ... bukan tau apa pun ... macai madey kutty jer ... bakal presiden sememtara utk angkat boboi jadi PM ... phuiiii go fly kite !!

    ReplyDelete
  5. Ada telor ke.....dulu kata Najib tak ada telor
    lebih baik bawa Punisihat/Pengerusi parti....baru ada wow

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...