Wednesday, February 28, 2018

BOIKOT NEELOFA...TUDUNG DISKO


Klik Neelofa yang baru nak berjinak dengan najib dan umno mengundang masalah berganda

23 comments:

  1. Bakall menantu pm najib nii..patut najib puji melambung minah nii dulu sewaktu melancarkn kempen taik najib 50@tn50..😍😚

    Melepasss sudahh..😋😘😍

    ReplyDelete
  2. Pesan orang tua² - jauhi dari mereka yang selalu ditimpa bencana.

    Jika tidak, sendiri kunca lana.

    ReplyDelete
  3. Hasrat neelofa yang perasan diva, bakat pun tak ada sebenarnya, harap ke rupa, pun perasan cantik..yang ingin membantu najub dan umno tidak kesampaian kerana sendiri pun jatuh dalam akhlak celaru..

    ReplyDelete
  4. Apa?...ada rupa ke Neelofa tu??...pada aku rupa tu adalah tapi jauh sekali dari menarik!!....kalau tidak masakan dah dekat 30th dah umor tak dak siapa yang berkenan!!....nak kata tak kaya ,memang dah kaya dah....

    Dulu keluarga dia ni kawan baik Tun lah tetapi sekarang ni dah berubah!!...dah jadi kawan baik Najib dah!!..betullah macam kata tuan KD tu!!...donia,donia.....

    ReplyDelete
  5. http://taipingmali.blogspot.my/2018/02/macai-tok-wan-melompat-bila-kapal-layar.html

    MACAI TOK WAN BERNYAWA ARI INI
    KAPAL LAYAR DAHPUN DI SITA AKHIRNYA
    INI LAPORAN DARI SOROS KINI PUNYA YAHUDI
    APA2 PON WAIT N SEE SAPA YG KENAAAAA....

    ReplyDelete
  6. Itu lah masaalahnya ....rupa ada, intelligence tak ada. Dan bila riak menguasai diri.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum KD..

    Sekarang artis pun dah jadi isu..Dulu kau ingat tak isu 1MDB paling meresahkan UMNO..Jenuh menjawab..Malah cerita UMNO berkubur satu Kg ke KG dah jadi cerita sensasi.

    Sekarang citer neelofa la plak..
    Geng korang cakap besar KD..pandang rendah cybertrooper UMNO..Ahmad Maslan korang jadikan bahan gelak..korang jenis buat kerja gunakan persepsi..UMNO bergerak melawan persepsi..

    cybertrooper UMNO dah lama siap sedia dgn sembang persepsi ni..

    KD..kenapa tak ulas 1MDB?

    ReplyDelete
  8. http://www.amenoworld.org/2018/02/mahathir-belanja-rm55080-untuk-kuda.html

    alamak kuda pun tun M menipu la...kecoh la

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS dikudakan umno kau tak nak kecoh ke?

      Jib dikudakan jolo kau tak nak kecoh ke?

      Kau dikuda oleh makanan kuda (dedak) kau lupa pula nak kecoh?

      Delete
    2. isu politik dedak ka kuda ke..itu sembang tepi la...yg aku nak gelak Tun mahathir ini...citer Kuda pun temberang ...tun Mahathir dah lupa la...dia ingat ini zaman TV3 jenis pas sembang delete..la ni zaman youtube..hang sembang penipu selama2nya penipu...

      KD hang jgn delete isu 1MDB ya...jadilah blogger intergriti yg salah mengaku salah.

      Delete
    3. Ni mamat mana pula, isu 1mdb delete..dah mkn ubat ke belum

      Delete
    4. jgn begitu KD..maksud aku jelas...ada geng kau dah tahu isu 1mdb lain macam ja depa delete..tak kan lupa kot..

      Delete
    5. 3:20....Kau terlebih makan taek pakatan knpa kau tak kecoh?

      Delete
  9. Sebenarnya ko ni nak marah neelofa pasal tudung 'the zouk' ke pasal neelofa jd duta tn50. Kalau pasal tn50 ko ajak boikot neelofa, ko tak adil kd. Itu kefahaman dia pasal dasar kerajaan. Krn dia tak join ph maka ko ajak boikot dia...hahahaha. Yg pakai tudung selaku pengulas dlm blog ini ada berapa kerat agaknya. Aku cuma terkilan pd neelofa sbb lancar tudung tutup aurat di keab malam. Itu je, tak kena dgn tuntutan agama. Tp boikot artis tu sebab 'mesra' najib adalah sgt kebudak-budakan. Kalau family kita sendiri mesra dgn najib, nsk boikot jugak ke? Ni isu politik je bro, jangan diputuskan silaturrahim.

    ReplyDelete
  10. Cacai sekupang sekitol pemakan Taek Low sudah bodoh kebas.
    Tidak mungkin ada hujah yg boleh selamatkan Rajawang klepeto kominiso Al Jibb dan gerombolan lanun2nya.
    Tidak ada cop Lanun UmnoBN dipaket beras atau budu yg dpt selamatkan.
    Tidak ada mainan jumud bangsa ,momok agama atau adu domba sesama rakyat yg dpt diterima lagi.

    Soalnya 1MDB, Kapal Ekunakmati ,usd400 yg Swiss nak serah kembali,tp Malaysia Jibby tak berani kedepan utk ambil.

    Segala mak nanek tudingan pd Tun atau PH , atau tuan Blog tidak dilayan. Tak dibaca pun.

    TAEK DAH PENUH DIPONGGONG umnobnpas. Kabinet,Parlimen,Pentadbiran dan undang2 Malaysia sydah dijambankan oleh pm dan penguasa yg mabok kuasa mengangkat mungkar.

    Soalnya umnobnpas sudah WAJIB dimatikan. Lanun2 Klepeto, Isteri2 dan semua yg subahat perlu dipenjarakan. Malaysia hak anak cucu mesti diselamatkan.

    Cacai benyai sekupang sekitol umnobnpas, sila standby nak lari, Hayat lahanat2 yg ko sokong dah tak lama lagi.

    Ada pahammm? Bagus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak paham knp kau merapu panjang2 gini. Anjingpun menyalak ada time dan limit. Ko? Ke sakit? Sementara ada masa ni gilah berubat k..

      Delete
    2. panas bontot tu...itu psal bahasa tunggang langang...rileks brader...PRU bkn esok.

      Delete
  11. Soalnya 1mdb, kapa Akunakmati.
    Soalnya indonesia,FBI.

    Cacai nak alih kisah2 klepet klentong hapa nyerr lagii ?
    Satu arah pun tak nampak bantahan terhadap my buddy usa atau indonesia. Haper nehhh ?
    Mana katanya sgt kuat Parti Melayu Srip Dol samseng kampong tuhh?
    Maka betullah kata Endonesia ini kes uang jahat ileh MALINGsia.
    Cacai Seduit Sekitol penakan Taek sudah mti kalam.
    Mak Badak dgn Al Jibby pun sudah smpi pengakhiran.
    Akan diupahnya pengganas rempit utk trigger Mageran.
    Yang dulu, Rakyat Melayu vs Cina diadu dombakan muslihtnya.
    Sekira Mageran yg dihajat, kali ni, ianya antara RAKYAT vs Lanun Klepet Komunis.
    JIHAD WAJIB WAJAR utk menentang Mungkar !!!
    Apa sgt nyawa kita berbandi g nasib anak bangsa dan pertiwi ?
    Jangan terus ingat Rakyat yg diam itu bodoh.
    Cacai dn Ahli benyai parti Umno Sarip dol samseng kampong boleh mabok kuasa, limph wang ,beras hajiumrah duit curi. Boleh nak rancang,tp Allah jua menentukan.

    Itu dihajat, itu yg akan dapat.
    RAKYAT vs Al Klepet Wal Komunis, pelelong bangsa dan Agama.

    ReplyDelete
  12. Penat juga macai ni bila meroyan.Apa ke mende yang nak disampaikan pun entah lah.Cerita klepet-kelaput ni dah lama sangat doh.Yang hilight pasal klepet ni pun maharaja segala klepet.Anom 5.44 pm sila bawak bertenang dan berhenti dulu minum air ketum.Tulis elok-elok supaya ramai orang baca boleh paham.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 702 mmg tak nampak. Kita faham. Budak2 mentah cacai upahan Jasa ni mmg benyai.
      Jika krras dipinta, keras yg datang. Usah meratap panggil ibu pulak yer dik?

      Delete
  13. Nelofa start nak wat bisnes
    Rezeki dia bila bisens tudung berjaya
    Tapi dlm2 diam..ciplak org punya

    Adik kakak sdiri pun tak bertudung
    Mcm.memperlekeh Kan tuhan je

    ReplyDelete