Wednesday, February 21, 2018

MASALAH ORANG MELAYU PUN BELUM SELESAI..









MB Johor tak perlulah sampai ke tahap tu kot semata-mata nak pastikan kaum cina akan undi MCA..

Penyelesaian bukan dengan cara mengorbankan kepentingan orang Melayu..

Sudah begitu banyak orang Melayu bertolak ansur, berkorban dan satu demi satu hak keistimewaan orang Melayu terhakis..









Kebangkitan wanita dalam Pakatan Harapan memberansangkan untuk mendekati pengundi...

16 comments:

  1. aku yakin PH akan menang.. tapi itu hanyalah khayalanku sahaja. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 6:48:00 AM

      Terasa hati najib ko cakap gituuu...kenape ko tak khayalkan umno yg tersungkur...hehehe

      Delete
    2. Johor pasti tumbang ke pakatan Harapan rakyat sebab...

      Tanah2 pesaka khususnya di persisIran pantai lido, danga. Sungai melayu. Stulang habis digadai jual bn-umno kpd China komunis.

      mb inilah yg dah klepet rasuah juta-juta hasil jualan tanah reserve melayu yg dibongkar sendiri oleh exco perumahan johor tahun sudah bila terkantol.

      Cukup2lah kami dianiaya & ditipu tak sudah-sudah.

      Delete
  2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 6:53:00 AM

    Bangsa johor perlu tahu forest city adalah ancaman besar kpd bangsa johor 20 hingga 30 tahun lagi...

    Pembeli asing forest city beranak pinak akan jadi wargenegara...johor akan jadi penang di kuasai oleh orang asing angkara najib dan umno......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eloklah jd mcm Penang, bukankah kau yg selalu tulis Penang mmg bagus sejak DAP yg perintah.

      Jenis bapuk bodoo cakap berbelit-belit mcm keling mabuk

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 2:51:00 PM

      Nemang dap tak de masalah di penang...tapi di johor bangsa cina kominis ngok...

      Delete
  3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 6:59:00 AM

    Wee ka siong dari mca dilaporkan berkata umno akan kalah...tak de cai yg marah kenyataan wee ka siong...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana boleh marah tengok je bila jho lo ckp ahli umno kaki spin semua senyap menikus.melayu yang layu bila berhadapan dgn bangsa asing.

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 4:12:00 PM

      Semua ahli umno takut cina jho lo...betul tak?....hehehe

      Delete
  4. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 7:04:00 AM

    Cina2 pon boring dengan najib...cina kuat kerja cari duit bayar mcm2 cukai....senang2 najib rompak duit pembayar cukai....aku yg bayar cukai gst dan incometax pon marah...

    Cai bodooos tak bayar cukai kan?..sebab tu gila2 pbela kapla prompak...dah lah gitu barang serba serbi mahal...

    Belanja 50 ringgit beli barang satu beg plastik pon tak penuh...ringan beban tangan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg kau ni layak jd bapukera bodooooo. Sebelum ni kau kata GST semua kena tak kira miskin kaya. Bila pula Cai UMNO dikecualikan cukai?
      Makin dekat nak pilihanraya, makin jelas gila babi kau.

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 2:53:00 PM

      Habus tu kenape ko bela pronpak bodooos...

      Delete
  5. Kalaulah kenyataan mb johor itu dibuat oleh azmin atau mukhriz..dah tentu pecacai akan meroyan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berani ker mukriz cakap serupa tu?.... dah tentu tak berani sebab dia sendiri tak berani nak bercakap mewakili ketuanan melayu.... jelas2 khalid bercakap atas kapasiti kepimpinan teras melayu yang mahu ada kepimpinan tionghua dalam pentadbiran..... dan azmin... dia beraniker cakap macam tu kalau bukan nanti kena sembur ngan DAP.... lu duduk diam2 sudah..... so... ringkasnya mukriz tak akan sebut sebab dia melayu yang memang dah tak ada telur...dan azmin pula melayu yang dipegang telurnya.....nak harap apa kat depa?.....

      Delete
  6. Tak betulker apa yg MB cakap tu wahai KD????..... dia hanya menyebut tentang perlunya pentadbiran negeri mahupun negara ada wakil dari org tionghua dan india juga.... barulah kestabilan ujud.... tidak ada prasangka dan tidak timbul duri dalam daging. Asasnya hanyalah kepelbagaian dalam masyarakat dan masih kekal melatu sebagai Induknya.... apa lagi yang tak kena?.... now cuba congak apa pula yang bakal berlaku bila harapan yang memerintah..... TERANG2 INDUKNYA KELAK ADALAH DAP..... Tun tu sebagai butang dibaju jer..... dikutang bila perlu.... lebih dari itu... memang takperlu pun bagi mereka ni semua.... kalau boleh nak sembulkan apa yang ada didalam..... kata orang Tun naik sebab dah bagi RM1 billion...... ni bukan melayu kena beli.... tapi melayu kena jual.... jual lelong.

    ReplyDelete