Saturday, February 24, 2018

PAS LEBIH MERBAHAYA DARI UMNO

Setakat dengan umno boleh berbeza pendapat tapi kalau dengan PAS, jangan sampai tergadai akidah atas fahaman siasah dunianya yang rakus dan sempit..






47 comments:

  1. Dgn izin Tn blog,

    PER : KRONOLOGI KEJATUHAN NAJIB, KEHANCURAN KE ATAS YANG BATHIL DAN AHLI FITNAH (siri 1/3)
    __________________________

    Sdr Suharli Masrop telah berkata:

    [SUHARLI MASROPFriday, February 23, 2018 5:58:00 PM

    Lawaklah hang neh.... ok lah ... kita tengok jer.]


    Jawapan saya :-

    Terima kasih sdr kerana bersetuju untuk 'tunggu dan lihat'. Untuk memudahkan 'tunggu dan lihat', saya mohon utk menyusun semula 'bacaan' saya dengan lebih teratur dan terperinci, selain menjadikannya di dalam
    bentuk countdown.

    Saya akan menjerut diri saya dengan lebih ketat lagi. Kalau bacaan saya silap, saya mohon maaf. Saya cuma mahu berkongsi selain mahu cuba menunjuki. Allah sahaja Yang Maha Mengetahui.

    Mohon izin tuan blog lepaskan tulisan saya. Sekiranya 'bacaan' saya ini adalah salah tiada siapa pun yang akan rugi. Pada hari ini ia masih lagi berstatus 'ramalan'.

    Begini kronologinya:-


    7 ] Rejab 1439 - Konflik Israel-Palestin

    Berlaku perbalahan besar di antara Palestin dan Israel. Najib langsung tidak menunjukkan keprihatinan kpd nasib rakyat Palestin yg tidak mengundi di dlm PRU Malaysia. Sebaliknya ia bersetiakawan dgn Yahudi Zionist Israel dan Kristian Zionist USA.

    Tun M pula menunjukkan sikap membela dan prihatin kepada orang-orang beriman di Palestin dan sikap tegas kpd Israel dan USA yg sedang menindas.


    6] Ramadhan / Syawal 1439 - pembatalan PPBM yang menjadi tanda orang-orang Islam yang berada atas petunjuk kehilangan jemaah.

    5] berlaku kematian pada salah seorang pemimpin PPBM (ketika itu sudah dibatalkan). Kematian ini akan diiringi oleh dua kematian lain yang akan memberi petunjuk siapakah :-

    (1) orang-orang yang berada di atas petunjuk Allah dan diberi nikmat olehnya;

    (2) orang-orang yang berada di atas jalan kemurkaan Allah; dan

    (3) orang-orang yang tersesat jalan

    Di sinilah tempoh transit golongan bingung yang sebahagian besar mula melihat kebenaran bhw UmNo memang telah berpaling drpd jalan yg lurus.

    4] Interim - PPBM menyertai PRU tanpa parti. Calon-calonnya bertanding secara bebas, dan logo kumpulan bertukar drpd 'bunga raya' kpd sesuatu yg berwarna hitam. Saya percaya ia adalah songkok.

    3 ] Interim - UmNo tewas dengan teruk dalam PRU. Undian orang-orang Melayu kpd UmNo tidak mencecah 20%. Tun M menang di Putrajaya.

    2 ] Interim - berlakunya rusuhan yg dirancang persis 13 Mei 1969 sbg alasan utk mengisytiharkan darurat disebabkan Najib tidak mahu lepaskan jawatan PM. Dharurat diisytiharkan dan Najib memerintah melalui dikri.

    Zulkaedah 1439 menjadi tempoh interim ketika orang-orang Melayu tunduk kepada MKN dan akur kepada penindasan tahap maksimum oleh Najib. Konco-konco Najib menunjukkan sikap 'cintakan dunia' sedangkan penyokong-penyokong Tun M pula menunjukkan sikap takutkan kematian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko bnyk makan taek ko sendiri sebab tu otak dan hati ko dipenuhi taeeeeek.

      Delete
    2. Mcm bagus... tapi tak dak value yg boleh dibanggakan... last2... pru14.. BN jugak yg menang... tak ke mana tu!. Simpan je la utk koleksi rujukan peribadi hang

      Delete
    3. setuju dengan anon 12.43

      Delete
    4. Layan ajerlah beb.... hangpa tengoklah si john doe ni... semakin hari semakin taksub dan takjub pada diri sendiri..... memacam andaian dan kenujuman yang keluar.... bab ayat2 dalam al-quran tu kita tak pertikailah.... yang kita dok pelik ialah.... semuanya kena hempap tang kerajaan dan najib.... tak sedikit pun kena telinga atau bahu Tun dan Lim guan eng... atau pemimpin pakatan aka harapan.....
      Bila baca tulisan dia sebelum ni pasal kilat menyambar tv3 tu aku nak gelak gak.... sebab kalau zaman sekolah dulu kita memang belajar gak... kat mana ada penerima kilat yg kat bumbung tu... bebila masa jer kilat akan sambar..... oklah... sebab kilat laju... sure tak sempat ambil gambar.... tu yang dia kata awan gelap tebal atas tv3 tu tak sempat amik guna hphone ker??.?... kecualilah john doe masih pakai talipon baling anjing... tak payahlah nak berbagi2 fadikh beb.... dalam dunia ni ramai lagi manusia yang zalim yang lebih harus siterbalikkan.... myanmar... yahudi israel... syria.... mana mungkin apa yg hang cerna dari dapatan2 itu hanya tertuju kepada batang tu uh najib seorang..... fak payah nak sesatkan orang.... dan jangan sampai takjub ngan pandangan kamu dan harapkan masyarakat mengimani nujuman kamu.... kami perati jer ni....

      Delete
    5. Penyokong Tun takutkan kematian..... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.... oklah... tak mau gelak banyak2....

      Delete
  2. PER : KRONOLOGI KEJATUHAN NAJIB, KEHANCURAN KE ATAS YANG BATHIL DAN AHLI FITNAH (siri 2/3)
    ________________________


    1] Zulhijjah 1439H

    Bersempena bulan 'ibadah korban' orang-orang Melayu mula sedar untuk menumpaskan rejim Najib, 'pengorbanan jiwa dan raga' sebenar perlu dilakukan. Terdapat perkembangan yang berlaku di dalam bulan ini di Malaysia dan di bumi Makkah yang meledakkan semangat orang-orang Melayu yang ditindas ini untuk menentang rejim Najib yang memerintah tanpa mandat. Walaubagaimanapun majoriti masih lagi ketakutan dan hanya berani menjadi 'hero cyber' sahaja.

    Berlakunya pertembungan fizikal di antara jentera-jentera Najib dari kalangan anggota-anggota keselamatan yang menyangka mereka tertakluk kpd 'sumpah jawatan' dan 'Akta MKN' dengan sejumlah sekitar 313 penyokong-penyokong Tun M yang benar-benar cekal dan tabah untuk berhadapan pasukan bersenjata ini di sekitar Seri Perdana.

    Najib yang sedang ghairah dengan diri sendiri dan benar-benar menyangka tiada SESIAPA yang MEMERHATIKAN pelakuan-pelakuanya dan tiada SESIAPA yang BERKUASA ke atasnya akan merasa inilah peluang keemasannya untuk 'menghapuskan' terus Tun Mahathir dan pengikut-pengikut tegarnya yang mahu berhimpun dan demikian melanggar dikrinya yang mengharamkan sebarang perhimpunan menentang pemerintah, yang mana para pesalah bagi 'kesalahan' ini adalah layak untuk 'ditembak mati' di bawah undang-undang darurat yang sedang berkuatkuasa.

    Ketika ia kelihatan seolah-olah Tun M dan kumpulannya akan tewas kepada Najib dan konco-konconya, pada ketika itulah berlakunya 'Act of God' yang membinasakan segala yang bathil dan segala yang menjadi lambang zaman fitnah ini daripada manusia seperti Najib sehinggalah kepada bangunan. Bangunan TV3 yang kuat menfitnah adalah di antara yang saya telah 'kenalpasti' berada di dalam senarai 'bangunan-bangunan yang akan dibinasakan'.

    Pada peristiwa di 2 paragraf di atas inilah letaknya alasan dan sebab mengapa saya beberapa kali pernah berkata di dalam blog KD ini bahawa; apabila seruan untuk berkorban itu benar-benar tiba, saya memohon diberi kekuatan oleh Allah untuk berada bersama-sama di dalam perhimpunan orang-orang Melayu yang benar-benar cekal dan tabah yang sedia berkorban jiwa dan raga untuk menjatuhkan rejim Najib yang sedang menindas.

    Ini disebabkan saya langsung tidak ragu-ragu Najib akan tumbang melalui Act of God pada hari itu. Bukankah Najib sendiri pernah lafazkan 'biar halilintar membelah bumi, saya tidak akan letak jawatan', maka pada hari itu Najib akan menuai apa yang ia semai.

    Sdr Suharli Masrop pernah beberapa kali menuduh saya seorang pengecut kerana tidak menggunakan nama sebenar. Pada hari itu akan terbukti 'beyond reasonable doubt' di antara kita, siapa sebenarnya yang pengecut, sdr Suharli Masrop yang menggunakan nama sebenar di dalam blog atau saya yang hanya menggunakan nama samaran sahaja (John Doe bagi saya bukanlah 'si fulan' tetapi adalah nama keturunan).

    Kesemua 'ahli fitnah' ini, manusia dan bangunan perlu dihapuskan untuk memberi laluan kepada Zaman Baru dan petanda bahawa Malaysia adalah negara Islam yang mula-mula sekali meninggalkan zaman fitnah, dan dengan izin Allah, Putrajaya akan menjadi 'Pusat Pentadbiran Muslimin Sedunia'.

    ReplyDelete
  3. PER : KRONOLOGI KEJATUHAN NAJIB, KEHANCURAN KE ATAS YANG BATHIL DAN AHLI FITNAH (siri 3/3)
    __________________________

    Sekiranya tarikh kejatuhan empayar Turki Uthmaniyyah pada 31.10.1918 menjadi permulaan 'cut of date' zaman menggigit' dan lengkapnya permulaan zaman fitnah ditandakan dengan pemansuhan jawatan khalifah oleh Parlimen Turki pada 01.11.1922, maka tarikh kebinasaan 'ahli-ahli fitnah' di Malaysia akan menjadi 'cut off date' permulaan Zaman Baru yang akan lengkap sebelum 30.10.2022.

    Ketika Tun Mahathir mengalahkan Najib, orang-orang beriman di Palestin akan bergembira sedang kejatuhan Najib pula akan membuatkan orang-orang Zionist di Israel mula berduka kerana mereka sudah tahu bahawa mereka hanya sedang 'menghitung hari' untuk mengalami nasib yang sama seperti sekutu mereka di Malaysia (UmNo) dan bahawa dateline mereka untuk dibiarkan wujud hanya ada setakat 30.10.2022.

    Inilah 'bacaan' saya tanpa disertakan dalil-dalil kepada bacaan ini untuk mengelakkan tulisan ini menjadi terlalu panjang.

    Sdr Suharli pernah berkata bahawa saya mempunyai 'story board' kelas A dan saya tiada masalah dengannya. Di dalam AlQuran sendiri menceritakan orang-orang dahulukala apabila diberi peringatan oleh para Rasul mereka akan berkata; "ini tiada lain hanyalah dongengan orang-orang purbakala."

    Maka apabila saya membuat 'bacaan' daripada 1001 dalil dan khabar2 yg ada di dalam wahyu (AlQuran dan hadith), dan menyampaikannya kepada orang lain, tuduhan 'penglipur lara' dan malahan 'orang gila' adalah di antara risiko yang saya perlu hadapi. Berbanding Sheikh Imran Hussein dan Ustaz Auni Muhammad yang juga gemar 'membaca' daripada dalil, bacaan saya lebih detail dan demikian amat sukar untuk dipercayai.

    Sdr Suharli; mark my words. Sekiranya 'bacaan' saya adalah betul saudara Suharli adalah di antara orang-orang masih bingung pada hari ini yang akan dapat melihat kebenaran selepas kejadian kronologi no. 5 di atas dan saudara juga akan bermufaraqah daripada UmNo. Bezanya saudara terlepas peluang untuk bersama-sama di dalam 'jemaah yang dijanjikan kemenangan', kerana pada hari saudara bermufaraqah daripada UmNo, jemaah itu (PPBM) sudah pun tidak wujud.

    Entah betul entah salah kesemua 'bacaan' saya di atas hanya masa yang akan membuktikan.

    Kepada saudara KD, terima kasih di atas laluan dan semoga Allah membalas kenaikan saudara itu dengan kebaikan yang banyak, in shaa Allah.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. John Doe ...

      tak payah lah copy & paste sampah2 yg tak guna ni..

      Jgn syiok sendiri la...

      BN/UMNO still the best....akan menang besar dlm PRU 14 nanti jika ada pertandingan 3 penjuru....

      Delete
    2. John Doe..

      kau makan dedak madey byk sgt....
      sebab tu otak jadi bodoh dan korup...
      Kau tak faham dan tak tahu siapa madey yg sebenar..

      Orang reformasi dan org2 anwar dah faham sgt dengan madey...
      Sekarang ni dia berlakon kononnya sokong anwar
      Orang2 cina DAP sedang memerhatikan madey....yg bagi mereka seorang yg oppurtunist dan cuba mneggunakan platform pembangknag untuk mencapai cita2 dia...


      Delete
    3. Ia bukan copy paste sebaliknya tulisan asli saya sendiri.

      Mahu percaya ataupun tidak, bagi saya adalah tidak mengapa. Memadailah untuk bersaksi bahawa saya telah pun menyatakannya.

      Delete
    4. patutlah....memang tak boleh pakai pun...

      hampeh!!!

      Delete
  4. https://m.youtube.com/watch?v=bG3AJ7BFRAE&itct=CAoQpDAYCiITCIarpOWcwNkCFUPSaAodx1gGVDIHcmVsYXRlZEiYrfDN-qvlr88B

    ReplyDelete
  5. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, February 24, 2018 11:11:00 PM

    Undi DAP haram...undi MCA harus...Bila masa plak MCA dan parti2 serawak dan sabah sokong RUu Pas?...najib kena gertak dengan oarti2 kapir dlm Bn tak boleh bentang RUU Pas...

    DAP hanye menetang PAS bukan menetang islam...PAS hanye sebuah parti...kalo DAP menentang islam MCA pon dan parti2 komponen BN diserawa disarawak dan sabah juga menetang islam...

    Orang melayu di jawasan yg ditandinginoleh DaaP dan parti kompenen BN tak boleh kluar mengundi kerana semua parti menentang islam....parti2 kapir dlm BN rakan umno...ikut fatwa rekaan Hadi undi unno pon haram...

    ReplyDelete
  6. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, February 24, 2018 11:21:00 PM

    Hadi makin dekat PRU makin pening kerana Pindaan RUU PAS blm boleh dilaksanakan setelah 4 tahun bercerita pasal undang2 islam...pindaan RUU pas bukan undang2 islam...

    Hadi dah tonggang terbalik....perkudakan islam untuk kepentingan politik sejahtera dan matang...akibat balun wang haram dari najib 90 jota...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanam politik kebencian tak akn pergi jauh. Sepatutnya jaga akhlak parti sendiri dari hina akhlak pesaing. Kalu akhlak dah baik maka tak perlu susah2 cari pengundi tapi pengundi yang akn datang sendiri. Perlu berpolitik secara matang!

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 25, 2018 2:05:00 AM

      Jadi tanam lah rasa sayang kpd kapla prompak...begitu yg ko mao?...habis harta negara...akhlak yg baik akhlak prompak dan yg subahat membela prompak...

      Delete
    3. Lebih rela berkawan dengan perompak (jika betul le) drpd bersahabat dgn puak2 yg jelas berjuang utk lgbt n yg seangkatan dgn nyer.

      Delete
    4. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 25, 2018 5:04:00 AM

      Kenape umno yg berkuasa tak buat undang2 sekat lgbt?....syarah je lgbt...rompak ni bukan kalo betul lagi...sape berani cabar doj/ fbi?...kalo doj / fbi mintak maaf dengan najib baru aku percaya...lembu nfc sekor pon tak de...duit kerajaan puluhan juta lesap...keluarga bekas menteri / ketua wanita umno mewah dengan duit kerajaan...

      Delete
  7. Haram sokong DAP....itupun kalau ada yg masih lagi bodoh dan buta tentang asas perjuangan DAP...Sila baca laman web DAP tentang matlamat parti ni...

    Jgn sibuk nak salahkan parti lain...

    PBBM dan PKR dan PAN lebih teruk!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 25, 2018 12:16:00 AM

      Hahaha ikut faua hadi 90 jota...
      Ade asas perjuanhan Dap nak bunug melayu?..

      Umno tak salah pemimoinnye yg cekik darah tapi ahli2 nye tetap ikut dan sokong...

      Delete
    2. kerajora.....kau tak faham.....sebab tulisan kau pun tak berfakta.
      Kau tak faham apa itu parti DAP? apa asas dan matlamat perjuanagan dia...

      Delete
    3. UMNO tak cekik darah pun.....byk bantu rakyat dan majukan negara

      Yg kata atau tulis macam tu ialah manusia dengki yg tak tahu bersyukur
      Otak dan hati dah mati sebab hari2 baca berita fitnah dari laman pemebnagknag

      Delete
    4. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 25, 2018 2:08:00 AM

      Kerana gst harga barang mahal...barang zero gst pon ikut mahal...50 ringgit tak boleh penuhkan satu beg plastik...minyak masak dlm botol dah melambong...minyak gasoline turun sikit naik yg banyak...

      Delete
  8. UMNO dan BN tak bahaya pun...Malah parti yg byk bawa perubahan besar kepada negara dan orang melayu...

    Tapi ada org melayu dah lupa dan tak tahu bersyukur!!!

    Kau berjaya hari ni pun sebab dasar pendidikan dan hak isteimewa org melayu yg termaktub dalam pelembagaan yg diperjuangkan oleh UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 25, 2018 12:09:00 AM

      Umno dan bn tak bahaya....tapi najib yg bahaya...kapla prompak yg dipertahankan oleh umno dan bn...

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 25, 2018 12:11:00 AM

      Umno duku menang perjuangkan oranh melsyu...umno laa ni perjuangkan tembolok dan perut...

      Delete
    3. Tu masa zaman Madey...dia kayakan kroni2 dia
      Zaman Najib dia nak betulkan/bersihkan semua taik2 yg ditinggalkan oleh madey

      Delete
    4. Najib tak bahaya....dia manusia biasa . Tapi pemimpin yg paling kuat bekerja untuk majukan negara....ada yg dengki, sebab tu dia difitnah dan diburukkan...

      Delete
    5. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 25, 2018 2:12:00 AM

      Kalo difitnah saman lah.....tulur ade tak?...cabar lah fbi dan doj mintak maaf...

      Delete
    6. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 25, 2018 2:16:00 AM

      Tun madey kayekan kroni...kroni dapat bisnes bayar cukai kpd kerajaan...belanja dlm negara ....nsjib kayekan cina kominis...kominis bawak masuk pekerja dan jentera dia...untung kominis bawak balik negera cina...

      Delete
  9. Kd..pm najib dn laskar mayanya telah bertemu dipwtc kelmarin..mulai harii nii najib mau mereka serang habis2san ph..mcm2 telah diberikn kepada mereka..hp dn laptop semua mahal2 dan khabarnya gajii mereka turut naikk..pm najib nii seperti biasa guna elemen cash is king utk membeli sokongan palsu...

    🌸🌺🌹🌷🌸🌺

    ReplyDelete
    Replies
    1. ted manof..

      kau salah...bukan serang ajer...tapi menangkis fitnah yg berleluasa dari pembangknag yg semakin terdesak...

      hehehehe.....tengoklah si Budin dan KD ni....bukan main aggresif betul. Maklumlah dapat byk dedak dari madey

      Delete
  10. Yg bahaya sbnrnya adalah manusia hipokrit spt john doe, kerajora bapuk (keturunan monyet?) dan seangkatan dgnnya. Mereka ini perasan bagus dan hebat dlm mencari membuat auta. Spt john doe, hebat menyeleweng nas utk kepentingan kelompok sendiri. Org lain shj salah tetapi kelompok sendiri tak pernah silap. Ada shj hujah menyeleweng menggunakan alQuran dan hadis nk ditujukan kpd pihak yg dia tak setuju. Kejap lg dia akan respon dan mintak bhgn mana yg dia tak betul dan dia akan keluarkan nas lain pulak nak bela diri. Bertelagah dgn puak2 ujub ni bukan memberi apa2 kebaikanpun, baik lupakan. Yg penting mereka amat bahaya kerana fitnah mereka boleh menjahanamkan nasib melayu Islam kerana fahaman mereka melayu yg mereka tak suka lebih bahaya dpt parti rasis yg sedia mematahkan tengkok melayu bila sampai masanya. Merekalah pecacai angkat najis yh membantu pecah belah umat melayu dan Islam dgn jarum licik mereka berkat asuhan dan dedak parti rasis dan cauvanis (pinjam kata2 tdm suatu masa dulu).

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 25, 2018 12:07:00 AM

      Buktikan auta ....sape yg kuat auta dan klentong..

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 25, 2018 12:20:00 AM

      Lebih berpecah dari bersekongkol dengan kapla prompak...nak bela melayu konon..cina jho lo yg kayer free billions2...
      buktikan ini fitnah?...

      Delete
    3. Kerajora....tak perlu nak suruh saya buktikan itu fitnah, kau dulu kena buktikan yg info tu betul dan sahih...

      Delete
    4. Tahukah kalian siapakah yang saya maksudkan di dalam kronologi no. 5 iaitu seorang yang matinya dibinasakan sebagai petunjuk bahawa dia berada di dalam golongan 'orang-orang yang dimurkai'?

      Orang itu pun tahu dan sedar saya tujukan perkara itu kepadanya, dan sesungguhnya saya melihat dia itulah orang yang akan dijadikan pengajaran.

      Biarlah ia hidup di dalam penafian sehinggalah ia sendiri yang membuat dying declaration dia adalah daripada golongan pendusta.

      Wallahu a'lam.

      Delete
    5. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 25, 2018 2:26:00 AM

      Cakap keba fitnah...tapi bukti kena fitnah tak boleh kasi...kalo doj kaitkan najib kenape najib dan peguam negara terbisu...

      Kalo dah salah bayar kpd syarikat palsu hingga sanggup bayar semula kpd syarikat ori bilions kenapa tak tuntut balik wang billion2 yg dah dibayar kpd syarikat palsu?...adekah punca info ini palsu dan fitnah?...

      Adekah laporan syarikat berita dunia perbicaraan di mahkamah singapore konco2 jho lo gubah wang haram adalah palsu dan satu fitnah?....hehehehe

      Delete
  11. PAS LEBIH MERBAHAYA DARI UMNO
    Jadi marilah kita beramai-ramai undi BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik tuan....saya akan pasti undi BN

      hehehehe....BN/UMNO memang terbaik....akan menang besar dlm PRU 14 nanti

      Delete
    2. Berape orang je lagi yg mao sokong kapla prompak...hik5

      Delete
  12. Hadi Wang mmg sudah gila dari dulu lagi.
    Umnobn mmg tak boleh pakai dari dulu.
    Dua2 makan Taek low dan kuat klentong.
    Rakyat mau kadi tendang masuk penjara.

    ReplyDelete
  13. Esok dapat brim yehaaaaa.Mana kerajaan dalam dunia ni macam kerajaan BN bagi dedak sama rata sama rasa pada rakyat nya dan rakyat pulak terima dengan gembira.Makin menangis lah macai2 pakatan disini hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bn bagi 1 riuh sekampong....tarik balik 10 dlm senyap...

      Delete
  14. Kesian puak Pakatan Hopeless..nak juga undi puak PAS yg jumlahnya hanya sejuta lebih jer...
    Ni mesti borang memberships PAN Imayam dah berkulat!!

    ReplyDelete