Monday, February 19, 2018

DAH MULA TAKUT DENGAN BAYANG SENDIRI....

TERKINI
Rancangan jahat dari regim pemungkar terkantoi...








..................

POSTING AWAL: 


Klik SELEPAS GAGAL MEMBURUKAN TUN DI MATA RAKYAT..AKHIRNYA TERTIKAM DIRI SENDIRI

Dan

Ada satu rakaman pas dan umno sudahpun bekerjasama (sanding senyap²) malah pas juga sudah menerima sejumlah wang dari umno - husam musa.
Apakah di luar pengetahuan Tuan Ibrahim atau sekadar denial syndrom?
Tidak dinyatakan samada itu ada kaitan dengan 90juta???




98 comments:

  1. Give them enough and they'll hang themselves, all of them including the person who posted the opinion.

    ReplyDelete
  2. Agamawan termasuk mufti2 dan pak menteri yang jaga agama GAGAL TO CALL A THIEF A THIEF dan to call a spade a spade....mereka semua tak berealiti, tak berkebenaran dan cuai memahami fakta.

    Wallahuaklam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tau pandai cakap jer tapi ckp tak serupa bikin, ckp pasal agama bukan main pakai nas dan hadis, hakikatnya kau lebih teruk dari org2 yg kau tuduh gagal tu. Knpa tak buat aduan cara face to face dengan org2 tu. Kau pengecut takde telor.

      Delete
  3. Dulu Anwar kata Madey bapak rasuah, perompak, amalkan kronisma...
    Apa pulak komen kau???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana tulisan anwar tu bro?...

      Delete
    2. Anwar kata najib perompak, kleptokrat,amalkan kronisma...
      Apa pulak komen kau???

      Delete
    3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 3:36:00 AM

      Najib bukan prompak...najib penyangak paling top....pemegang rekod dunia...

      Delete
    4. Anwar bukan perompak...anwar peliwat lubang bontot jantan paling top...pemegang rekod dunia...

      Delete
    5. Anwar tuduh Madey perompak dan bapak rasuah...Madey buat dek dan Malaysia ok ajer.
      Sekarang Madey tuduh Najib macam2...Najib pun buat dek ajer dan Malaysia pun ok ajer..

      Biasalah dalam politik.....kebenaran terletak bergantung kepada parti mana kamu berada...Dulu madey dalam UMNO/BN, dia kena hentam oleh pembangkang...
      Tapi bila dia dalam parti pembnagknag, tiba2 dia jadi suci dan seolah olah tak ada kesalahan

      Semua ni hipokrit!!!!



      Delete
    6. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:30:00 PM

      Krsalahan yg dia lakukan tidak melanggar undang2... Kalo dia langgar undang2 kenaoe tak ade yg repot polis?....polis relax jeer...masa tun madey dlm umno ko dan penyokong umno puja dia mcm tak ade kesalahan pon....sekarang tun madey nak tangkap kepala prompak ko tentang tun madey mcm satu kesalahan besar nak tangkap kepala prompak.....otak lembu...hehehe

      Delete
    7. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:50:00 PM

      4.14... Ko tak tau kaar bapak sefool dah ngaku najib yg punye kerja atur tuduhan liwat nak penjarakan anwar....sefool yg muda boleh diliwat orang tua?...sefool ni pemuda oenakut ker?...kalo dia penakut ko pun boleh liwat jubo sefool...otak ko ciput mudah kena tipu.....hehehe...bahlui...

      Delete
    8. Bapuk, lebih awal menuduh anwar meliwat saiful adalah tun mahathir. Sbb itu anwar dipecat oleh mahathir, bukan najib yg pecat. Ko tu yg bangang sampai lupa yg ko dh minum kencing bnyk sgt...

      Delete
  4. Mu comment is simple....WHY WAS NO action taken????????

    FOREX RCI....tak jalan
    Najib takut saman tdm
    Kau komen di atas....

    ReplyDelete
    Replies
    1. No action taken sebab tak ada bukti dan ianya sekadar fitnah

      FOREX RCI investigation sedang berjalan...

      Najib nak saman madey untuk apa???

      Muhyiddin pun tak saman Raja Petra pasal Raja petra tuduh dia ada affair dgn bini orang..

      Saman menyaman ni adalah perangkap....
      Jgn ingat bila orang tu tak saman, dia salah...ada faham ka!!!


      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:36:00 PM

      Kalo nsk repot polis kenape tak repot awal2... Kerja bodoos buang masa dan wang kerajaan tubuh RCi...repot je polis awal2 lagi...najib bodooo...

      Kalo raje putra berada di malaysia yidin dah saman...Raja putaq takut balik malsysia....hehehehe...sape yg tanggong raja putaq kengsaan duduk negeri mat salleh?...

      Delete
  5. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 3:09:00 AM

    Contoh jelas senjata makan tuan ialah RCI Forex...

    Pencacai bodoos tak boleh terima kenyataan RCI yg di tubuhkan oleh najib nak kenakan tun dah lingkup...

    Hingga pencacai masih tuduh tun yg sebabkan kerugian 32 billion...najib lesapkan 160 billion duit BNM dari 2013 hingga 2015 semua diam...

    ReplyDelete
  6. Tak ada sapa yg takut dg bayang sendiri. Itu cuma kata2 orang yang riak Dan ada yang dok puji2 bayang sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak takut tapi tak berani nak bubar parlimen...hehehe

      Delete
    2. B O N G O K!! Nk bubar parlimen kena la ikut kesediaan. Bukan boleh bubar ikut suka2. Nak menang kena ada strategi. Man City nk menang main bolapun kena ada strategi, bukan hentam keromo mcm kau. BN masih pegang kuasa, gunalah strategi utk menang. Bukan soal takut, time belum sampai. Reti?

      Delete
    3. mentaliti penyokong pembangknag ni agak rendah...
      Agaknya sebab otak dah korup akibat hari2 baca berita fitnah...hinggakan tak dapat melihat kebenaran...

      Forex RCI ditubuhkan untuk menyiasat salah laku atau mencari apa sebenarnya berlaku..
      Kalau madey dan kroni2 dia tak buat salah, apa nak takut...

      Delete
    4. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:38:00 PM

      Strategi ape najib ade?....najib bodoo....hehehehe

      Delete
    5. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:53:00 PM

      Dah 15 tahun tun letak jawatan baru nak cari siape bersalah?...ape pubye bodoo alasan...hehehe

      Suasatan RCI tak rumuskan tun bersalah...najib gagal...hehehe

      Delete
  7. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 3:20:00 AM

    Nak burukkan bukan payah sangat....tapi nak bagi fakta dan bukti yg payah...jadi putar sana putar sini...

    Tun dah cabar kalo ade bukti boleh ambik tindakan....tun dah 15 tahun tak de kuasa tak boleh halang pihak berkuasa....tapi semuanye sepi....masih melalak tun dan anak2 kayer rayer ade beratus dyarikat....kenape tak siasat2.... Melalak hingga meleleh air liur...

    Tuduh DAP yg berkuasa dlm PH....tun hanye boneka...tuduhan tak berbukti sama sekali kerana cuba nak menunjukkan pemimpin2 melayu yg lebih ramai dari cina bodo2 belaka...sedangkan tun jauh lebih bijak dari najib hingga najib takut kpd tun madey......

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah....kau burukkan Najib boleh pulak.

      Memang DAP yg berkuasa dlm PH...sebab parti tu yg paling ramai MP..

      Tengoklah dulu apa yg berlaku di Perak...
      Awal2 lagi tak setuju PAS jadi MB
      Bila jumlah mereka majoriti di Perak dulu, dia ego dan sombong
      Dia nak DAP jugak jadi MB..

      DAP ni bijak....dia sengaja buat kecoh, tapi lepas tu konon nak settlekan isu tu, dia buat perjanjian supaya MB dari PAS nanti kena ikut telunjuk mereka...

      Itulah yg berlaku dlm mesyuarat EXCO, MB tak boleh buat keputusan....yg buat keputusan ialah EXCO DAP...

      Sebab tu PR/DAP tumbang akibat doa2 orang Islam di Perak...

      DAP tak boleh pakai....sekarang sebab nak menang dia mengharapkan kita.Konon sokong.
      Tapi nanti dia dah menang, dia akan jadi kacang lupakan kulit

      DAP tak boleh dipercayai!!! bahaya

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:40:00 PM

      Alamak ramai nsna mp dap...dlm parlimen memang ramai...blm pru lagi...ramai mp pon bukan boleh perintah....ape yg dap boleh buat ngok?

      Delete
    3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:43:00 PM

      Najib diburukkan kerana jepala prompak berhemaah...yg subahat membela prompak pon mesti burukkan...penjenayah mesti dihukum...akai adaa tak?...

      Delete
    4. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:54:00 PM

      Ape bukti DAP bahaye...bahaye kat celah mana?...

      Delete
  8. Bekas-bekas pemimpin samaada dipihak pemerintah ataupun pembangkang & anak-anak mereka & mereka yg rapat dengan dia kaya raya.Pemimpin-pemimpin sekarang samaada dipihak pemerintah ataupun pembangkang & anak-anak mereka & orang yg rapat dengan mereka kaya raya.Aku tak paham la macammana mereka semua boleh kaya raya.Apa kaedah yg mereka lakukan sehinggakan mereka bileh kaya raya.Ada sesiapa yg boleh bagi tip sikit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape ade kuasa boleh dapat peluang jadi kaye....yg jadi kaye dengan menyeleweng mesti di humban...bukan dibela...

      Delete
    2. Kaya kerana usaha sendiri adalah disanjung .. kaya dengan mencuri duit rakyat dilaknat ..

      Delete
    3. Najib tak mencuri duit rakyat...tapi dituduh.
      Madey tak curi duit rakyat, tapi dituduh bapak perompak dan rasuah

      Apa maknanya tu???

      Kalau kamu pemimpin kerjaan/BN/UMNO kamu akan dituduh macam2...

      Kalau nak bersihkan dari tuduhan, kena join pembangkang....mesti akan clear nama dari segala tuduhan....inilah apa yg madey buat..

      Hipokrit politik di Malaysia !!!!

      Delete
    4. Najib tak mencuri duit rakyat?

      Hehehe . Teruskanlah menipu, pada akhirnya tak sampai 20% pun yang akan kekal menipu dan percaya pada penipuan ini.

      Delete
    5. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:56:00 PM

      Kerja csi nak bela jepala prompak...

      Cabar duku siasatan FBI baru orang oercaya najib tak merompak..

      Delete
  9. Tidak ada sapa tertikam diri sendiri..semua relax aja buat kerja tadbir kjaan..
    Yg kelam kabut pihak sebelah sana duduk tikam menikam rebut kerusi.
    RCI FOREX ..Berjaya meruntuhkan kredibiliti TDM..
    Org bangang aja terima alasan sebagai PM tak tahu BNM hilang duit dan dia sendiri akui main fores ada untung dan rugi..
    Najib takut pada TDM...
    Dah dekat 4 thn nak jatuhkan Najib...kantoi..kalau pakai logik dan realiti...apa keputusannya
    Bijak..diantara dua,fikirlah sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 3:39:00 AM

      Jatuhkan melalui pru bro...yg ade dlm umno takut tak dapat dedak...nak desak tangkap jho lo pon takut...

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 3:42:00 AM

      Andaian saje forex jatuhkan kredibiliti tun madey.....Panel RCI takut masukkan kenyataan tun dlm laporan RCI....hehehe....berjaya jenis ape tu?...ade kelas ke?...

      Delete
    3. Apalah yg bapuk ni meracau. Laporan tun mana boleh nak selit2 dlm laporan rci. Apa hak tun nak selit laporan sendiri? Tun panel rci ke? Kalau tun nak terbitkan laporan beliau, silakan tp bukan nak selit2 dlm laporan rasmi rci. Bodoh simpan sikit utk masa depan bapuk oiii!

      Delete
    4. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 4:09:00 PM

      Lapiran tu yg dibentangkan dlm rci...bodoos...nak klentong plak..

      Delete
    5. Laporan Tun?

      Bila Tun buat laporan?

      Bila pulak Tun nak selit laporan sendiri dalam laporan RCI?

      Kah kah kah . Inilah orangnya yang mengaku IQ tinggi.

      Mai nak habaq pi.

      Yang Tun minta masukkan itu ialah Hujahan peguam Tun semasa sesi penghujahan pihak-pihak dalam RCI dan bukan laporan.

      Dan di dalam sesuatu laporan RCI memang sepatutnya hujahan kesemua pihak yang berkenaan akan dimasukkan ke dalam rekod sebagai pelengkap.

      Kalau tidak akan ada 'alasan keputusan' tanpa ada 'hujahan'. Itu mahkamah kanggaru namanya tu.

      Anon ni memang telah membuktikan beyond reasonable bahawa ia layak menggotai PBBM.

      Kah kah kah

      Delete
    6. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 4:40:00 PM

      Dah lah bodoos nak tunjukkan plak bodoos.....otak kembu mak lembu lagi cedik...

      Delete
  10. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 3:40:00 AM

    TUN M ACAH BERTANDING LANGKAWI, KERAJAAN BN BERI RM1.3 BILION

    Tun M acah bertanding langkawi, kerajaan BN beri RM1.3 bilion
    Tun M acah bertanding langkawi, kerajaan BN beri RM1.3 bilion
    Posted By: Pentadbiron: February 19, 2018 Print Email
    Datuk Seri Azmin Ali hari ini menyindir peruntukan RM1.3 bilion untuk Langkawi yang diumumkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, semalam.
    Timbalan presiden PKR menyarankan calon perdana menteri Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad, supaya mengumumkan akan bertanding di beberapa lagi kerusi lain supaya lebih banyak peruntukan diturunkan.
    “Baru ura-ura Dr Mahathir nak bertanding di Langkawi, orang Langkawi dapat RM 1.3 bilion. Betapa desperadonya orang itu!” kata Azmin di Twitter hari ini.
    “Ada baiknya Dr Mahathir membayangkan akan bertanding di beberapa tempat. Pastinya rakyat di situ akan mendapat nikmat pembangunan.”
    Najib di Langkawi hari ini mengumumkan peruntukan RM1.315 bilion untuk 5 projak baharu di Langkawi di bawah Rancangan Malaysia ke-11.
    Projek itu melibatkan pembinaan bangunan tambahan Hospital Langkawi (RM500 juta), kuarters baru petugas kesihatan (RM135 juta), balai bomba dan kuarters baru di Padang Matsirat (RM30 juta), naik taraf Jalan Bulatan Lapangan Terbang-Pulapol Langkawi (RM50 juta) dan projek atasi masalah bekalan air (RM600 juta).
    Sebelum ini, Dr Mahathir mengumumkan akan bertanding di salah satu daripada 3 kerusi Parlimen iaitu Langkawi, Kubang Pasu atau Putrajaya pada PRU14.
    “Mereka memberitahu saya bahawa saya berpeluang untuk menang di Langkawi, Kubang Pasu dan Putrajaya. Jadi, bersedialah,” kata Dr Mahathir.
    Ahli Parlimen Langkawi Datuk Nawawi Ahmad berharap Dr Mahathir tidak bertanding di Langkawi sebagaimana spekulasi sebelum ini kerana ia akan mengundang kata-kata yang “menyakitkan hati” terhadap bekas perdana menteri itu.
    “Dengan penuh rasa hormat, saya berharap Dr Mahathir tidak akan bertanding di Langkawi. Sebaik kempen pilihan raya bermula, mungkin ada yang akan mengeluarkan kata-kata menyakitkan hati kepadanya,” kata Nawawi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro, mana ada duit nak bagi 1.3b. Gebang boleh la.

      Baru tabur janji ja terus kereta kabel rosak. Apa punya turrr daaadaaa dia ni.

      Dulu orang kata 'apa saja tang Najib sentuh pasti rosak'.

      Lepas ni orang akan mula kata 'ke mana saja Najib pergi pasti ada saja kecelakaan'.

      Akan sampai masa orang-orang akan berharap agar Najib tidak pijakkan kaki pun ke tempat mereka.

      Itulah nasib seorang pendusta besar.

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 4:52:00 AM

      Pergi sabah, sabah bergempa...tanduk gunung kinabalu pun boleh patah...hahahah

      Bangkali petunjuk tuhan kpd kita tentang orang mungkar yg mesti di humban...

      Masa tun jadi pengerusi lADA dulu tak pernah berlaku penumpang makan angin dlm gondola
      Tak Bergerak......hehehehe...

      Delete
    3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:00:00 AM

      Bagi pon untuk pusat kesihatan bomba dan lain2... Bukan ade kaitan untuk tingkatkan pendapatan penduduk langkawi...yg dapat untung kontraktor kroni kita...

      Delete
    4. John Doe....kau ni tak percaya kepada Qada dan qadar ke???

      Semua benda kau nak politikkan!!!.

      Inilah akibat kalau otak dah korup akibat hasad dengki dendam kesumat serta hari2 baca berita fitnah...

      Hampeh !!!

      Delete
    5. Sudah tentulah saya mempercayai qadak dan qadar.

      Dan qadak dan qadar itulah yang menetapkan cable car Langkawi rosak selepas Najib hadir ke situ dan menabur janji berbillion-billion.

      Delete
    6. bagi salah ...tak bagi pun salah..

      Sebab tu Najib cool ajer....lantak kau lah nak cakap apa2.

      Yg penting Najib bawa harapan kepada penduduk langkawi...

      Yg dengki sebenarnya madey dan penyokong2 taksub dia...
      Dah tak tahu apa lagi isu yg nak diputar belitkan nanti masa kempen di langkawi..

      Najib dah tahu isu2 di langkawi...sebab tu sbelum mangkuk2 pembangknag mmepolitikkan semua isu2 di langkawi ni, najib dah settlekan semua tu..

      hehehehe.....apa yg najib buat memang benda yg baik kan...

      Jgnlah dengki..

      masalah bekalan air dan kampung nelayan adalah masalah utama di Langkawi
      Kemudahan hopsital langkawi perlu dipertingkat sebab nk transfer pesakit emergency ke alor star sebab kemudahan hopsital langkawi yg terhad ambil masa dan mungkin pesakit akan mati..

      semua ni memang diperlukan di langkawi...salah ke???




      Delete
    7. Najib bawa harapan kepada penduduk Langkawi? Kah kah kah.. Baru tabur janji ja terus cable car rosak.

      Kuat berjanji tapi haprak. Ramai yang telah sedar Najib hanya menanam tebu di pinggir bibir demi undi.

      Bawa kemusnahan ja si Najib ni.

      Delete
    8. John Doe ....apa lagi alasan yg kau nak bagi?

      Kenapa nak kaitkan dengan seseorang?? kau tak faham qada dan qadar..

      Gunalah sedikit kecerdikan.....bukan menulis membabi buta tanpa arah tujuan dan menyesatkan orang lain yg tak berapa cerdik kat laman blog ni

      Delete
    9. 94% cyber warrior adalah bodoh, dan 6% itu adalah cerdik? I rest my case.

      UmNo yang mengambil Yahudi san Nasrani menjadi wali itulah sebenarnya yang sesat.

      Delete
    10. Bagi pon kerana pru...kalo tak pru dan tun madey tak tanding...berape sen sangat di beri..

      Tempat lain berapa banyak?

      Delete
  11. Buat RCI Forex cerita 30 tahun dulu konon nak kenakan Tun, tapi Tun tak terkena apa-apa dia yang terbedal.

    Pastu gebang nak buat RCI Memali juga untuk kenakan Tun, gebang pi gebang mai tau kata RCI ni akan bedal Hadi maka disenyapkanlah.

    Semua ini hanyalah sandiwara dan pendustaan golongan orang-orang yang bertolong-tolongan di dalam perkara-perkara dusta dan penindasan.

    Apa mereka fikir mereka akan dibiarkan berterus-terusan memfintah, berdusta dan menindas tanpa sebarang campurtangan dari Dia Yang sebaik-baik perancang?

    Tanpa mereka sendiri, rancangan yang mereka sangka adalah rancangan mereka untuk kenakan orang lain, rupa-rupanya rancangan itu sendiri adalah sebahagian daripada perancangan Dia yang sebaik-baik perancang untuk membersihkan orang yang ingin mereka aniayai dengan fitnah dan pendustaan itu, dan untuk membedal diri mereka sendiri yang membuat fitnah dan pendustaan itu.

    Kelak apabila tempoh permainan ini tamat dan golongan yang benar diberi kemenangan sedang golongan yang bathil ditewaskan, semua akan dapat melihat betapa segala rancangan mereka itu adalah sebenarnya sebahagian daripada rancangan Yang Maha Mengetahui ke atas mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 4:57:00 AM

      Panel RCI bongok sorok kenyataan tun masa sidang siasatan dlm laporan RCI...
      Najib lantik anggota panel yg tak professional yg tak berintegriti...

      mcm mana nak setaraf dengan jepun yg tak belajar pon pasal islam...

      Delete
    2. Kelak apabila tempoh permainan ini tamat golongan bathil dan munafik macam kau ditewaskan dan kau akan berada dalam kepompong taek.

      Delete
    3. mentaliti penyokong pembangknag ni agak rendah...
      Agaknya sebab otak dah korup akibat hari2 baca berita fitnah...hinggakan tak dapat melihat kebenaran...

      Forex RCI ditubuhkan untuk menyiasat salah laku atau mencari apa sebenarnya berlaku..
      Kalau madey dan kroni2 dia tak buat salah, apa nak takut...

      Delete
    4. Memang Tun M tak takut apa pun.

      Sebelum RCI panggil Tun pun, dia sendiri dah hadir melawat siasatan yang sedang berlangsung.

      Itulah tandanya orang yang berani kerana benar.

      Delete
    5. eloklah tu.....dan tak payahlah komen macam2 kata RCI tu nak kenakan madey la, dah 30 tahun la...bla, bla,....

      Inilah masalah penyokong pembangknag yg rendah IQ...mudah diperbodoh

      Delete
    6. John Doe...

      orang bersalah pun pergi mahkahmah...
      Bukan maknanya madey dtg dalam siasatan dia berani kerana benar..
      Dia terpaksa datang

      Yg betul atau salah yg menentukan ialah RCI nanti selepas siasatan

      madey dh tentu kata dia tak bersalah

      Benda macam ni pun tak faham!!!

      Delete
    7. Looor, kalih tiang gol plak dah.

      Itu jawapan saya pada tuduhan 'kalau tak salah kenapa nak takut'.

      Silakan kalih tiang gol banyak2. Pada akhirnya ketika pertembungan berlaku jumlah yang mengalih tiang gol dan yang percaya kepadanya takkan mencecah 20% pun.

      Delete
    8. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 4:15:00 PM

      Penyokong najib tinggi mana IQ?...dah jadi lembu shahrizat jalil...kepala prompak pon di bels


      Seblm RCI pong pang kutuk tun madey...RCI lingkop cakap tak payah citer pasal RCI lagi...

      Padan muka dah di lembukan oleh mak lembu...puluhan juta lesap semua bisu...

      Delete
    9. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 4:22:00 PM

      RCI nak cari salah laku konon... Dah 15 tahun letak jawatan baru nak cari siapa salah?....otak lembu lebih cedik sikit...hehehe

      Delete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:54:00 AM

      Mscsi upahan bila tersepit mula melalut...elok terajang jer yg nak main2... Hhehehe

      Delete
  13. pbbm tu ape eh?pemuda bodoh bongok malaysia ke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahlah....parti yg carca marba tu ke??
      yg dipimpin oleh mudin tapi tak ada kuasa..
      yg berkuasa ialah penasihat dia

      Delete
    2. ohh macam parti yang presidennya terkenal 1 dunia sebagai perompak mega tu kan...ala yang berbual suka meneran neran tabur janji sini tabur janji sana tapi yang tukang approve situkang lempang dan senggul dia kan???

      Delete
    3. Loor, memang penasihat itu yang berkuasa, semua orang pun tahu. Tiada apa yang caca-marba pun pada aturan ini.

      Malahan si penasihat itulah yang dibaiah sebagai bakal PM ke-7 selepas BN ditumbangkan kelak.

      Delete
    4. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 4:17:00 PM

      Anggapan irang bodooo yg nak putar belit...

      Delete
  14. Kerajora bapukera bodoo

    Bagilah org lain claim dedak tu jugak. Jgn kau sorang je bantai dedak mamak tu. Org lain pun nak claim juga. Asyik kau je yg hantar komen. Bagilah peluang pd kawan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa la bapuk, tamak makan sorang.

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 4:18:00 PM

      Hahahaha....sape yg tak bagi lakuan...?...ato ko bukak blog sendiri...hehehe

      Delete
  15. Bekas aktivis BERSIH, Khalid Mohd Ismath mengakui dakwaan pilihan raya tidak adil dan bersih hanya sekadar propanganda untuk mempengaruhi masyarakat umum bersimpati terhadap pembangkang.
    Khalid yang juga bekas jawatankuasa BERSIH mewakili solidariti mahasiswa berkata beliau sendiri pernah terpengaruh dengan propaganda undi warga asing dan isu blackout, walaupun ia tidak bersandarkan bukti.
    “Saya pun dahulu termakan propaganda Pakatan. Namun selepas PRU, BERSIH sendiri lakukan tribunal dan mengesahkan tiada warga asing mengundi dalam PRU 13 yang lalu. Malah kejadian balckout itu juga tidak dapat disahkan.
    “Jadi waktu itu saya rasa bingung. Saya juga merupakan antara jawatankuasa yang bertugas semasa himpunan BERSIH mewakili entiti solidariti mahasiswa. Saya tak pasti sama ada apa yang saya ikut waktu itu adalah benar dan tepat.
    “Lama juga saya muhasabah sebelum saya bermufarraqah,”katanya dalam Facebook.
    Khalid yang juga Ketua Pemuda Parti Sosialis Malaysia (PSM) berkata BERSIH didalangi oleh Pakatan Harapan (dahulunya Pakatan Rakyat), walau bagaimanapun kini sudah semakin ramai yang sedar dengan propaganda palsu tersebut.
    “Bersyukur juga saya semakin ramai yang sedar propaganda Pakatan ini. Cuma…saya juga masih tak boleh ubah pemikiran kawan-kawan yang memilih lesser evil.
    “Bagi saya kalau dah jahat, tiada apa yang perlu diikut lagi. Yang ada hanyalah perlu dilawan,”katanya lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah khalid, dah dapat kerja bagus, dah ada saguhati, mulakan hidup baru.

      Kalau PH menang nanti boleh rujuk semula.

      Delete
    2. elok lah tu dah insaf...

      Harap ramai lagi orang2 kat sini yg insaf...

      BERSIH ialah BERSHIT
      PH adalah pakatan hancur
      PPBM - parti perosak bangsa melayu

      Delete
    3. Insaf tu bagus kalau dah buat silap.

      Yang kebas duit rakyat bila nak insaf, 2.6B haloba namanya..

      Delete
    4. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 4:23:00 PM

      Dah berapa tahun baru insaf?...dapat dedak insaflah...

      Delete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. KOMEN KPD BAHAN UPDATE ADMIN

    Per : Banner PBBM

    Pada zaman luka' bin luka' 'memerintah' dan 'mentadbir' ini, budak-budak bodoe (sengaja guna perkataan bodoe supaya boleh dieja 'bodoe') pun sudah menjadi gembira sebab bodoe macam tu pun berpeluang buat PC dan siap masuk TV lagi. Itu belum dikira imbuhan masyuuuk di belakang tu. Barangkali sejumlah dedak yang golongan bodoe seperti depa ni tak pernah bermimpi pun nak dapat tengok.

    Depa yang membuat laporan dan meminta PPBM dibatalkan tapi depa jugak yang 'merayu' agar depa tak dipecat daripada parti yang depa nak batalkan. Kalau parti dah nak dibatalkan kenapa seghupe oghang giler nak kekal dalam parti tu lagi? Bodoe tahap gaban tu beb.

    Lagi lawak ialah nampak ketara sangatlah kebodoehan bebudak tu apabila PPBM pun boleh jadi PBBM. Dulu masa buat laporan kat ROS sapa yang karang ek? Orang lain ler tew...

    PBBM - Persatuan Bebudak Bodoe seMalaysia. Kalau ada pro-tem untuk persatuan ni tak ragu lagi Virgo lah yang paling layak jadi Presiden.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 4:26:00 PM

      Persatuan penyamun fi kepalai penyamun..

      Persatuan bodoo di ketuai si bodooos

      Persatuan penternak lembu diketuai mak lembu...penyokong umno jadi lembu...

      Hehehehe

      Delete
  18. PBBM atau PPBM sama ajer....parti yg sama dan carca marba

    ReplyDelete
    Replies
    1. PPBM dan PBBM itu sama ja?

      Hehehe.. I rest my case.

      Anon ni memang layak menganggotai PBBM.

      Delete
  19. salah eja pun kecoh kat sini..

    low IQ betul la.....orang bukan nak tgk lable yg salah eja tu.

    Cuba dengar sikit apa yg nak disampaikan...itu yg penting!!

    Aduiiii....Inilah masalah penyokong pembangknag yg rendah IQ...mudah diperbodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah ejaan tu bukti IQ rendah lah tu. Nampak sangat tak ikhlas. Ejaan simple camtu pun boleh silap..kah kah kah. Dah dasar pemakan dedak haram..

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 4:31:00 PM

      Yg di nak sampaikan tu sampah...ape pentingnye...

      Dah 2 ekor pemuda cabut masuk umno...

      Dah tu ade plak nak beli lagi ahli bersatu...dah jadi kes sprm...

      Khabarnye bini vikdu bard dah disiasat sorm kerana cubaan sogok ahli Bersatu...

      Yg diituduh nak beli ketua pemoda Bersatu 5 jota tak brani saman pon...cikgu habibur rahman dah diberi jawatan dlm MAS...dapat

      Delete
  20. Allah nak tunjuk FITNAH...maka yang hendak fitnah BERSATU ditunjukkan di dunia....itu belum d akhirat

    ReplyDelete
  21. Tolong jangan pakai songkok untuk lakonan menipu..mwncemar simbol melayu, jangan jual bangsa.

    Cukuplah yang sorang tu buat pun dah seluruh dunia mentertawakan kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di bawah Najib memang songkok ini menjadi bahan ketawa.

      Selepas Najib tumbang kelak , songkok akan kembali dihormati sbg simbol pemerintahan dan pentadbiran yang Bersih Cekap Amanah.

      In shaa Allah .

      Delete
  22. Asyik dua tiga orang ni je macai pembangkang yang dok hantar komen.Mungkin inilah saki baki yang dimaksudkan khaled ismeth yang masih berada dalam group lesser evil.Lepas pru nanti insaf lah puak ni gamak nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 4:33:00 PM

      Sakit hati ko...usaha ko nak bela kepala prompak tak kesampaian...cian ko...hehehe..IQ rendah..

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:09:00 PM

      Kalo ko nak selamat dari kena vedal ko masuk blog Cucu Tok Sekamoit haprak blogger upahan umno pengecut kaki putar alam...CTS akan lindongi ko dengan sekat komen penyokong PH...disini ko bebas merapoo..hehehehe...

      Itu beza PH dengan umno...

      Delete
    3. Bapuk, matnoq dan jondo je yg kuat melalak kt sini. Bnyk dpt umpan friskis ke? Jgn kedekut sgt beb, kongsilah dgn org lain friskis tu..

      Delete
  23. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:00:00 PM

    Court affirms Khairy must pay RM150,000 in damages to Anwar

    PUTRAJAYA: The Court of Appeal today maintained the RM150,000 in damages awarded on Sept 29 last year to jailed opposition leader Anwar Ibrahim, after striking out Umno Youth head Khairy Jamaluddin’s appeal.

    A three-man bench, chaired by Tengku Maimun Tuan Mat, said Khairy’s notice was “ambiguous and uncertain”.

    The bench also ordered Khairy to pay Anwar RM10,000 in costs.

    Tengku Maimun, who sat with Justices Zaleha Yusof and Zabariah Yusof, said the bench was bound by a Federal Cout ruling that an appellant must file separate notices if there was more than one appeal.

    Khairy was appealing against Justice Azizul Azmi Adnan’s decision in refusing to allow him to amend his statement of defence after trial and also for finding him liable and ordering the quantum of damages.

    The current youth and sports minister had only filed a single notice of appeal. Anwar responded by filing an application to annul the notice as it was defective.

    “In our unanimous view, this motion falls squarely on the principle enunciated by the Federal Court in Deepak’s case (A Santamil Selvi v Deepak Jaikishen) and we are in no position to disregard the doctrine of binding precedent,” she said

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:05:00 PM

      Aku ingat orang umno tak pandai buat fitnah...hehehe

      Delete
  24. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 5:04:00 PM

    Gambar yg admin psparkan mcm rupe zulkipli SPERM yg dikhabarkan bedal bini polis......mcm akad nikah...

    Walo dah nikah kes bedal bini orang tetap salah....bila agaknye apandir nak dakwa?....ato mcm kes 42 jota duit wang amanah orang pencen yg najib bedal apandir kata tak salah...apandir....ooo apandir...

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 6:02:00 PM

      Loyar buruk apandir....
      Penyokong umno pak pandir...hehehe

      Delete
  25. Betulkan asyik-asyik bapok kera yang dok terkinjal-kinjal lebih-lebih pun john doh,mana lagi geng bunga yang dikata kan ramai tu atau mereka kebanyakannya dah insaf macam si khalid atau juga dah ikut anina.Dah serik kena kelenton baik jadi sampah merata-rata.

    ReplyDelete
  26. 659 ,
    Resah gunda gulananya ko ekk.
    Ramai ni geng ph dok perhati keluporan dan kegigilan ko tu. Ini kan blog PH....
    Ko sedar diri tak ni? Hehe

    ReplyDelete