Wednesday, February 21, 2018

SAMADA ROS LULUSKAN PAKATAN HARAPAN ATAU MAHATHIR BERTANDING ATAS TIKET DAP

umno boleh buat pilihan..

19 comments:

  1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 2:21:00 AM

    Minyak turun lagi...hari raya makin dekat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngape ko tak hentam je bila rege minyak turun? Ngape cerita pasal hari raya, ceritalah kerajaan dh xde cara nak ambik hati rakyat, terpaksa bagi'dedak' kt rakyat..hehe. dalam 2 minggu dh turun 16 sen utk ron 95. Kerajaan terdesak kot? Apa kata kau?

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 3:16:00 AM

      Kalo ko tak oaham boleh aku cuter...nampak mcm paham...hihihi...

      Delete
    3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 3:28:00 AM

      Kenaikan minyak beberape sehak bulan lepas dah berpuluh juta di balun oleh kerajaan najib...ko suka harga minyak naik...betul takm....hehehe

      Delete
  2. Hahahahahaha....aku pilih tun bertanding guna lambang dap. Baru syok! Camanelah gamat dan gegak gempitanya pru14 nanti bila tun pakai lambang roket. Dulu2 pakai keris, dah moden dan insaf boleh la naik roket.... Tak tau la naik roket hala kemana, jangan tuju bulan sudah sbb tun tak suka bulan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 3:23:00 AM

      Otang yg fihormati ramai dan diakui bijak pakai lah lambang ape pon tak jadi masalah pon...logo dacing tak boleh kerana dah senget...hehehe...

      Delete
  3. Bertandinglah di atas lambang apa sekalipun Tun tetap akan mengangkat sumpah sebagai PM ke-7 selepas menewaskan calon BN di Putrajaya dan kemudian menewaskan pula Najib di Seri Perdana dan sekaligus mengambil alih jawatan PM dengan mandat, legitimasi dan penuh kegemilangan.

    In shaa Allah inilah yang akan berlaku.

    Saya juga mencongak bahawa bukan saja pendaftaran PH tidak diluluskan dan PPBM dibatalkan, malahan lambang bunga raya pun tidak akan dibenarkan untuk digunakan oleh calon-calon PRU yang mewakili 'semangat PPBM'.

    Saya juga merasakan ketika berada di hujung tempoh untuk membuat keputusan, akhirnya Tun akan memilih satu lambang lain sebagai simbol 'pendokong dan semangat PPBM' yang masih kekal sekalipun PPBM telah dibatalkan. Iaitu satu lambang yg amat sinonim dengan orang-orang Melayu sehinggakan SPR sendiri pun tidak berani untuk menegahnya ditakuti set-back daripada orang Melayu sekiranya ia berbuat demikian iaitulah 'songkok'.

    Apa pun saya hanya mencongak, barangkali betul dan barangkali tidak, Allah Yang Maha Mengetahui

    Nak tau yang kenalah menunggu masa itu tiba.

    Tak lama mana dah pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuli Taik memang suka mencongak sama perangai mcm anwar akhirnya apa yg dicongak semua jadi Taik.

      Delete
  4. HAHAHA SETIAP KALI PRU MESTI CAKAP BN TERSUNGKUR, BN JATUH, BN TUMBANG

    LAST2 BN MEMERINTAH HAHAHAHAHAHA MASUK ANGIN KELUAR TAIK HAHAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 4:43:00 AM

      Betul duku last2 BN menang...masa tu tun turut berkempen untuk BN...sekarang tun dah pecahkan umno dan Amanah pecahkan Pas...ade ke keadaan sama mcm dulu?...isu2 kali ni jauh berbeza dari pru dulu....tak de lagi isu jubo sefool untuk umno...menakutkan Dap kpd melayu dah dikurangkan...isu j
      Kepala prompak mungkar pojaan hati ko menjadi usu utama...hehehehe...

      Delete
  5. KIKKIKI...KUTY NAK TANDING LAMBANG DAP PULA
    PARTI CAP IDONG POOOJAAN ATI AKO TAUUU...!!
    JON DOE TATAP KATA PH AKAN DAPAT PUTARJAYA
    YE LEE YE LEER DAPAT PUTATJAYA DLM MIMPI SAJA LA....!!!

    JON DOE@ ABDUL GHUYUP SPUTNIK REAL NAMO
    ELOK MAK KO BAGI NAMO TUKA SESUKA ATI DIO
    JON DOE TU BUNYI MELAYU MACAM BONYI JANDO
    KIKIKI.. LANTAK LA LABU TUA RONTO PENDIRIAN TIADO


    BERAMBOSSSS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Putrajaya adalah anak yang dilahirkan oleh Tun M.

      Sebagaimana belut akan pulang ke pangkuan gagang, dan sebagaimana anak akan pulang kepada ayah, sebegituah Putrajaya akan pulang ke pangkuan ayahandanya Tun Mahathir.

      Kenyataan ini bukan saja menjawab perolok-olokkan Kejora bahkan sekaligus menjawab hujah dangkal Tarantula sebab pada PRU yang lepas, Tun M berada di pihak BN bahkan Tun M telah turun berkempen bagi Tengku Palsu-Nan di Putrajaya.

      Sekiranya Putrajaya menjadi milik BN ketika ayahandanya bersama BN, maka ketika ayahandanya telah menubuhkan PH, Putrajaya pasti akan menjadi milik ayahandanya bersama-sama PH.

      Tiada keraguan itulah yang akan berlaku, in shaa Allah.

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 5:20:00 AM

      1 mdb di lahirkan oleh najib...najib lesapkan aset negara nak cover hutang 1 mdb yg dia rompak...

      Delete
  6. LAST2 BN MEMERINTAHLA OOOIIII....13 KALI DAH CAKAP BN AKAN TUMBANG HAHAHAHA

    KERAJORA BAPOK KATA DULU ISU LAIN SEKARANG ISU LAIN.....LAST2 BN MENANG LA..MAKAN TAIK LAAAA

    ReplyDelete
  7. Semasa era paklah, Tun hanya turun berkempen sikit sangat..pengundi johor paling ramai protes dengan merosakan undi..BN pertama kali hilang dua pertiga majoriti.

    Kali ini Tun turun dengan lebih serius dan strategik dengan umno penuh dengan isu sekeliling pingang - fikir sendiri.

    Performance kerajaan diambilkira oleh rakyat dan sekadar menghina Tun dengan kutty tidaklah langsung terkesan kepada rakyat malah itu lebih menampakan parti najib razak bodoh dan tiada isu.

    Boleh berangan bn menang lagi tanpa hujah, teruskan...

    ReplyDelete
  8. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 5:25:00 AM

    Menang pru 13 bukan lesen otomatik mesti menang lagi...hehehe...

    Kalo gerenti menang kenape lame sangat nak bubar parlimen?....ape masalahnye...ato tak payah bubar lah parlimen...tun tak pernah tunggu hampir tamat tempoh...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 5:32:00 AM

      Bermula pru 12 bn merosot...pru 13 dengsn isu jubo sefool undi dan kerusi terus merudum..so this election gelap gambo umno dan bn...hehehehe...biarkan cai terus khayal...yg dlm ketakutan najib...

      Delete
    2. MEROSOT KA MERUDUM KA, BN TETAP MENANG....PAKATAN HAPRAK MAKAN TAIK LA HAHAHAHA
      X PAYAH DOK ANGAN-ANGANLA.....DAH LAMA DAH.HAHAHAH

      Delete
    3. sombong tu sifat iblis..jgn ikut perangai iblis sedara.

      Delete

CARA LAYERING

www.quantumnrich.com  Kami  Quantumnrich Resources 👉Klasifikasi Konsultan Emas Quantummetal  👉Mempunyai lebih 1000 rangkaian di seluruh ne...