Monday, February 19, 2018

PRU APRIL 2018 SELEPAS SAMBUTAN ISRAK MIKRAJ


Ada beberapa sebab utama:

1) Sebelum Anwar dibebaskan
2) Sebelum aidilfitri..mengelak situasi orang Melayu berhadapan dengan barangan harga yang serba tinggi..Menimbulkan kemarahan Kepada kerajaan.
3) Israk Mikraj dijadikan turning point kerjasama pasumno.

Dijangka pembangkang terpaksa bertanding menggunakan lambang parti masing².


37 comments:

  1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 9:09:00 PM

    Itu cara umno nak menang...buat lah ape taktik pon Umno dah tiada di hati majoriti melayu lagi...hehehe

    ReplyDelete
  2. Jho Taek Jib dan konco mengigil tak berani bubar.
    'Penyokong' yg dibeli entah setia tak pd UmnobN? Bg duit ambil, ya yk ya, duit 'kita' rakyat pun.
    Entah percaya yakon lg kah kunci syurga yg ditawar PiS tu? Allah mana ada pakai wakil pun.
    Masak ler ko Umnootak. Pasnipu...
    Dh cukup ko rosak bangsa dan akidah.Dh cukup ko jual gadai pertiwi. Dh luduh maruah negara.
    MASA UTK SISIH TAEK ALAN TIBA.
    MUNGKAR PERLU DINYAH.
    Rakyat tageh janji Allah.

    ReplyDelete
  3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 9:28:00 PM

    Walo pas kerjasama dengan umno ahli2 dua parti ini saling mencuragai...lebih2 lagi 3 penjuru...ahli2 pas tetap mao pas menang dan ahli umno tetap mao umno menang...

    Kelantan lah paling malang bagi pas...tiada lagi kerajaan pas ...penyokong umno dan pas dikelantan dah biasa ' perang pilihanraya'... Kedua dua parti dah berlaku perpecahan...

    ReplyDelete
  4. Hidup kd!! LAWAN TETAP LAWAN!

    ReplyDelete
  5. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 9:32:00 PM

    Saya syorkan PH bawak gambar besar cina prompak jho tahik lo semasa kempen ....ingatkan kpd pengundi cina ini yg dibela oleh umno dan pas...

    Najib bodoo...najib cume dapat 2.6 billion tapi cina dapat lebih dari 10 billion dari rompakan 1 mdb...

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 9:38:00 PM

      Dari 2.6 billion najib pulangkan semula separuh kpd raja arab mata sept sheikul almalik Al jho lo...

      Sepet bedal lagi sebahian besarnye setolah tolak beli rantai pink diamond dan hadiah untuk model ostralia...

      Tapi cai anak pak pandir kering air liur bela prompak...sama drngan PH bayar gst....hihihi...buat jerja bodooo...

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 9:42:00 PM

      Di selangor dan penang boleh pasang billboard besar gambar cina prompak jho tahik lo.....tuliskan prompak yg dikehendakki hidup ato mati...

      Heheheheheheeee

      Delete
    3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 9:44:00 PM

      Ramai yg akan selfie ddengan gambar cina tahik lo dan viralkan...hahahahaaa...cai pandir tak berani selfie dengan pojaan hati...alahan...hihihihiik

      Delete
  6. Kikiki..puak2 yg idup dgn menjaja fitnah setiap ari. puak2 x reti base. puak2 prasan rasa diri dh kuat. itu laa korang..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 10:08:00 PM

      Fitnah kapla bapak ko...hihihihi...

      Fitnah tapi takut
      Nak buktikan ianye memang fitnah...

      Delete
    2. kepala bapak ko & kepala mak ko skali...bodo..kakakaka

      Delete
    3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 10:11:00 PM

      Buktikan ianye fitnah...hihihihi...

      Delete
  7. Top Dog suda tara taring maa. agihan krusi pun bulum selesai, top dog tak boleh campur kasi setel. abg long kit siang sudah kasi sound tepek punya. jangan lebih2 aahhh. abg long kasi tugas sama top dog kasi pecah undi melayu saja. sapa bodo.?!! cai2 PH juga laaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tak devmasalah besar pon...ko yg reka citer...di selangor hanye kerusi yg ditandingi oleh pas dulu masih dlm rundingan...DaP tak campur pon kawasan majoriti melayu....parlimen dah lame setel...ko yg tertinggal bas...hehehe

      Delete
  8. Cai pandir ni pon takut cina jho tahik lo...alahan....hik5...

    ReplyDelete
  9. Hidup penuh dgn angan2 & fantasi bleh laa woiii..malas layan puak2 syok sendiri ni. penuh dgn kebodohan pasal jilat lendir DAP..kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 10:16:00 PM

      Jilat lah cina prompak jho lo ko tu...lagi sodap kan...hehehe...

      Delete
  10. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 10:24:00 PM

    Bukan cai pandir je alahan dengan cina prompak jho lo panglima2 umno salleh kuak rahman dahlan anuor muso jamal samsing nazri samsinglagi takut nak sebut nama cina jho tahik lo depan najib...

    Hehehehe...pendek umor kalo sebut nama jho tahik lo...berol tak cai pandir?...

    ReplyDelete
  11. Chegu Bard report polis

    1. Sehari dua ini tersebar dengan luas di media sosial berita fitnah ke atas saya dan keluarga konon isteri saya ditahan SPRM kerana menyogok atau membeli ahli parti bunga raya. Sangat menjengkelkan fitnah ini disebar secara terancang malah ada yang sanggup membeli iklan di media sosial untuk menyebar luaskan posting fitnah mereka.

    2. Fitnah ini disebar oleh mereka yang sangat dikenali sebagai pendokong malah ada kalangan bergelar kepimpinan Pakatan Harapan. Setelah meneliti dan mencari punca fitnah ini ia dimulakan oleh mereka yang sangat rapat dengan pimpinan PH dan merupakan kelompok yang menjadi cybertrooper berbayar oleh PH. Tidak pelik kerana dikalangan mereka ini buangan umno yang tidak mendapat bayaran lagi menjadi cybertrooper Umno dikutip dan mendapat upah di Pakatan Harapan.

    3. Saya dengan ini menafikan dan menyatakan sepenuhnya ia adalah fitnah saya atau isteri atau mana – mana anggota keluarga saya ditahan SPRM kerana sebarang siasatan korupsi lebih lagi membeli ahli parti bunga raya. Fitnah ini tersebar secara sangat luas dalam pengetahuan pimpinan PH namun semuanya bisu. Maka persoalan timbul adakah ini taktik ‘rasmi’ PH iaitu menyerang orang yang membongkar korup dengan fitnah terancang ?

    4. Kepada Azizah saya ingin bertanya kamu tahu isu fitnah tersebar ini kamu diam dan hanya nikmati, adakah fitnah hanya perlu bersuara atau dijawab jika kamu, suami atau keluarga kamu terlibat sahaja ? Kepada Mohd Sabu dan rakan – rakan Amanah, kamu melawan hadi kononya atas prinsip kebenaran tetapi apabila kamu nak tunjuk kesetiaan membela kawan yang korup kamu turunkan pasukan fitnah siber untuk menyerang dan mengalih isu.

    5. Antara pemula fitnah ialah Mohamad Yahaya dimana dia juga pimpinan AMANAH peringkat pertengahan dan dia juga pernah ditugaskan membuat laporan polis membela Mohd Sabu pada 11 Sept 2017 kerana Mohd Sabu dituduh ada kaitan ISIS dan DAESH. Antarayang terlibat ialah pasukan bekas cybertrooper Umno yang kini diupah PKR. Selain itu ada beberapa page fb dan no telefon digunakan untuk menyebarkan fitnah.

    a. Facebook atas nama

    i. Kamarul Anuar Mohameddi
    ii. Lina atau namanya Shalina Shamsuddin (0199993825)
    iii. Mohamad Yahaya boleh dikesan dengan laporan polis PANDANINDAH/016065/17
    iv. Abu bakar alMuari
    v. Azizan Abdul Shukor (group FB Pakatan Harapan)
    vi. Kelab Che Det
    vii. Srikandi Malaya
    viii. Najib Hassan
    ix. Mohd Ajit Hussin
    x. Mahathir The Legend
    xi. Aimi Jarr
    xii. Mazrul Hisham
    xiii. Lina Ina
    xiv. Nor Badariah
    xv. Muhamad Nur Ismail


    b. No whats app

    i. Ariffin iskandar – 012 3303529 (whats app group PH Pakatan Harapan)
    ii. 012610 5045(Diskusi Rakyat)
    iii. 013331 4707
    iv. 019 576 7779 (Lid Ahmad)
    v. Norezam Mazalan (whats app group HARAPAN & Group ANAK JOHOR)
    vi. Norezam Mazalan (whats app Group HARAPAN P145 – BAKRI) 011 2763 4277
    vii. Iman Ali 013 292 0001 (sembang Politik)
    viii. Ramadhan 016 754 4010
    ix. 012 601 5787 (whats app group HAK RAKYAT)
    x. 016 772 1340 (MBB POLITICS OF HOPE)
    xi. 016 332 5266 (MBB politics of hope)
    xii. 017 474 9093 (KELAB PENYOKONG AMANAH)
    xiii. Ruby 010 235 5871 (AMANAH)

    Dan semuanya hampir 100 penama yang maklumat butiran nama juga ada antaranya no kad pengenalan saya hantar dalam laporan saya, ia hanya sebahagian dari lebih 500 yang terkumpul. Malah ada juga yang berstatus pimpinan pusat parti PH.

    Tidak ada alasan untuk PDRM mahupun SKMM untuk tidak bertindak. Pemimpin tertinggi PH wajib respon, ini merupakan taktik rasmi PH dan patutlah takut sangat kea rah kewujudan undang – undang mengekang fitnah.

    Saya juga menuntut SPRM sendiri yang terkait dengan fitnah ini untuk membuat penjelasan. Jika mereka lakukan ini untuk menghentikan saya , ternyata mereka kecewa. Saya berjanji sama sekali tidak akan berhenti membongkar penyelewengan rasuah korupsi tanpa mengira siapa pelakunya.


    BADRUL HISHAM SHAHARIN





    ###### Superstar dlm PH sendiri dh sahkan PH ni hidup dgn fitnah je kejenya. Alahai, bodonya cai2 PH ni. Senang keje Umno mcm ni woiii, puak2 PH dh pekung sama sendiri. Kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo dah kenal saman lah...anwar menang 150000 sanan KJ...hehehe...

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 10:53:00 PM

      Cikgu bard bukan lagi ahli seumur hidup PJR...dia dah di pecat dari PKR...jangan reka citer plak...

      Delete
    3. Cikgu bard @ Badrul hisham kerja nye menulis serang PH terutamanye musuh ketat Azmin...beliau tak pernah serang umno sejak di pecat dari PKR walo pon banyak skendel umno......

      Delete
    4. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 11:00:00 PM

      Dr M: SPRM tahan bekas pemimpin PPBM cuba sogok pemimpin keluar parti
      Faiz Zainudin
      ShareTweetPinMail
      mahathir-sprm

      PUTRAJAYA: Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, seorang bekas pemimpin PPBM ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) atas dakwaan cuba menyogok seorang pemimpin negeri parti itu meninggalkan PPBM.

      Pengerusi PPBM itu bagaimanapun enggan memberi butiran berhubung penahanan itu.

      “Untuk maklumat, SPRM telah menahan seorang bekas pemimpin PPBM kerana didakwa memberi rasuah kepada pemimpin PPBM peringkat negeri, untuk maklumat lanjut saya rasa elok tanya SPRM,” katanya pada sidang media Pakatan Harapan (PH) di Yayasan Kepimpinan Perdana hari ini.

      Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM, Datuk Seri Azam Baki ketika dihubungi FMT berkata, beliau akan menyemak jika ada kes sedemikian.

      Sementara itu, Dr Mahathir yang juga pengerusi PPBM menyifatkan tindakan 400 ahli PPBM membuat laporan kepada Jabatan Pendaftar Pertubuhan Malaysia (JPPM) mendakwa parti itu melanggar perlembagaannya, ialah taktik kotor.

      “Kita hairan kenapa 400 ahli PPBM membuat laporan sama dengan perkataan yang sama kepada JPPM? Nampak ada usaha dari pihak mana untuk memberi alasan kepada JPPM tidak meluluskan permohonan untuk PH didaftar.”

      Pada 12 Januari lalu, Ketua Pengarah JPPM, Surayati Ibrahim dilaporkan berkata, pihaknya sedang menyiasat lebih 400 aduan yang diterima berkaitan isu perhimpunan agung tahunan (AGM) pertama PPBM.

      Beliau meminta semua pihak memberi masa kepada JPPM kerana siasatan itu perlu dijalankan secara terperinci kerana membabitkan banyak aduan.

      Delete
    5. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 11:17:00 PM

      Syed Saddiq dakwa disogok RM5 juta untuk tinggalkan Bersatu
      Diyana Ibrahim
      Diyana Ibrahim
      Dikemaskini 4 bulan yang lalu · Diterbitkan pada 2 Oct 2017 1

      Syed Saddiq dakwa disogok RM5juta untuk tinggalkan Bersatu
      Ketua Pemuda Bersatu Syed Saddiq Syed Abdul Rahman berkata beliau ditawarkan RM5 juta oleh "penasihat kanan perdana menteri" untuk meninggalkan parti Bersatu. – Gambar The Malaysian Insight oleh Kamal Ariffin, 2 Oktober, 2017.

      SYED Saddiq Syed Abdul Rahman mendedahkan beliau ditawarkan RM5 juta oleh "penasihat kanan perdana menteri" untuk meninggalkan parti Bersatu dan menyambung pengajiannya di Universiti Oxford.

      Ketua sayap pemuda Bersatu itu berkata, tawaran RM5 juta berkenaan dibuat oleh "rangkaian sistematik dedak" yang dirancang penasihat kanan terbabit.

      "Semua ini dirancang oleh penasihat kanan (Perdana Menteri) Najib Razak.

      "Saya ditawarkan RM5 juta untuk tinggalkan Bersatu dan mengambil biasiswa ke Universiti Oxford.


      "Saya tidak akan tinggalkan Bersatu dan akan terus di sini mendedahkan rangkaian sistematik dedak ini," katanya pada sidang media di Hotel Seri Pacific, Kuala Lumpur.

      Jelas Syed Saddiq, umpan RM5 juta itu termasuk geran untuk mendirikan sekolah debat di seluruh Malaysia.

      Ditanya mengenai bukti tawaran umpan itu, Syed Saddiq berkata, beliau bukan cakap kosong kerana ada semua bukti operasi rangkaian yang disebutnya itu.

      "Tentang tawaran dedak itu saya telah berbincang dengan peguam saya, kita mungkin akan melaporkan kes ini ke Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia."

      Beliau turut menamakan penasihat kanan perdana menteri yang membuat tawaran sogokan RM5 juta itu. The Malaysian Insight sedang cuba mendapatkan komen daripada pegawai kanan itu

      Delete
  12. Pekung suda buka, manyak busuk woooo.

    ReplyDelete
  13. Macai harami. Anda tanya saya tak pertikai apa yg dicuri. Apa yg dicuri sebenarnya? Sebenarnya bahan bukti TERLALU banyak, seperti dibentangkan di mahkamah amerika dan singapura. Hari ini rakyat menanggung beban hutang lebih 50 billion, Wahai macai harami, isu ini adalah berkenaan hutang ditanggung rakyat, ianya menjejaskan kehidupan rakyat. KOS SARAAN HIDUP MRNGGILA NAIK, BN Barang Naik, minyak kenderaan naik, GST dan pelbagai cukai! Samalah seperti isu rasisnya umno najib. Najib menjadi pm, berpuluh tahun beliau menjaja darah DAP perlu dimandikan dengan keris ketika berucap di padang tpca, kg baru, betapa rasisnya dap dan betapa bencinya dap kpd melayu dan Islam. Adakah dap kini telah berubah atau najib yang berubah? Mana dakwaannya dahulu bahawa dap itu rasis dan keris perlu dimandikan dengan darah dap? Tiba2 sahaja najib boleh lupa kata2 beliau dahulu. Tak cukup dengan perkara itu, boleh juga tinjau kata2 timbalan dan naib presiden umno. Pernahkah umno najib dan timbalannya memuji dap tidak anti melayu anti Islam semasa memegang jawatan besar dalam umno najib hari ini? So, berpeganglah kpd apa yg pernah diungkapkan oleh najib di padang tpca dahulu semasa dan ketika itu beliau adalah ketua pemuda umno, WALAUPUN seseorang itu tidak boleh dianggap bersalah,... walaupun sedang dituduh di mahkamah, melainkan mahkamah telah membuat keputusan bersalah.UMNO NAJIB wajib membersihkan nama baik negara dan rakyat malaysia,najib pernah berjanji, akan menyaman media antarabangsa, Kata2 beliau telah direkodkan walaupun jika kini beliau tidak mengaku pernah mengungkapkan kata2 tersebut. Jadi najib perlu ada rasa bertanggungjawab atas apa2 yg hilang, kerana rakyat tahu kebenaran, apa yang hilang dan NAMPAK kertas pertuduhan dengan bukti tersedia di mahkamah amerika dan singapura! Menuduh kena pembuktian dan pembuktian pula perlu di mahkamah (sokong sesangat!!!!), Anda condong mengadakan prasangka?cuba alih tiang gol! memaki hamun! gemar mengelar orang lain bodoh dan sebagainya!.......atau anda condong mencari bukti atas nama kebenaran dan jalan yg lurus? Seperti dikehendaki Allah SWT?

    P.S...ooops terkeluar plak ayat macai harami.

    ReplyDelete
  14. AKTIVIS BERSIH KHALID ISMATH BERTAUBAT & BERPESAN, JANGAN PERCAYA LAGI PAKATAN, MEREKA PEMBOHONG BESAR
    2/19/2018 |




    Bekas aktivis BERSIH, Khalid Mohd Ismath mengakui dakwaan pilihan raya tidak adil dan bersih hanya sekadar propanganda untuk mempengaruhi masyarakat umum bersimpati terhadap pembangkang.
    Khalid yang juga bekas jawatankuasa BERSIH mewakili solidariti mahasiswa berkata beliau sendiri pernah terpengaruh dengan propaganda undi warga asing dan isu blackout, walaupun ia tidak bersandarkan bukti.
    “Saya pun dahulu termakan propaganda Pakatan. Namun selepas PRU, BERSIH sendiri lakukan tribunal dan mengesahkan tiada warga asing mengundi dalam PRU 13 yang lalu. Malah kejadian balckout itu juga tidak dapat disahkan.
    “Jadi waktu itu saya rasa bingung. Saya juga merupakan antara jawatankuasa yang bertugas semasa himpunan BERSIH mewakili entiti solidariti mahasiswa. Saya tak pasti sama ada apa yang saya ikut waktu itu adalah benar dan tepat.
    “Lama juga saya muhasabah sebelum saya bermufarraqah,”katanya dalam Facebook.
    Khalid yang juga Ketua Pemuda Parti Sosialis Malaysia (PSM) berkata BERSIH didalangi oleh Pakatan Harapan (dahulunya Pakatan Rakyat), walau bagaimanapun kini sudah semakin ramai yang sedar dengan propaganda palsu tersebut.
    “Bersyukur juga saya semakin ramai yang sedar propaganda Pakatan ini. Cuma…saya juga masih tak boleh ubah pemikiran kawan-kawan yang memilih lesser evil.
    “Bagi saya kalau dah jahat, tiada apa yang perlu diikut lagi. Yang ada hanyalah perlu dilawan,”katanya lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 10:43:00 PM

      Hahaha ulang tayang....dah dapat dedak baru insaf...dulu sama2 berhohong supaya ade pihak hulur dedak...hehehe...

      Kerana bersih lah pakai dakwat...kalo bohong tak payah ler oakai dakwat...

      Mana lebih besar isu bersih bohobg dengan klentong najib derma pak arab mata sepet dan kos sara hidup yg melambong....ramai lepasan universiti kerja tak ikut kelulusan dll...

      Delete
  15. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 10:36:00 PM

    pas berangan umno dan najib nak bagi laluan 5 negeri dan 40 kerusi parlimen...bila nampak kena tipu dengan umno pas tukar strategi nak tanding 130 kerusi dan mao menang pru... Tak mao jadi king maker lagi..

    Memang pemimpin pas bodoo berpolitik...umno mana yg senang2 nak bagi 5 negeri dan 40 kerusi parlimen....RUU 355 pon dah 4 tahun tak boleh selesai...

    Dah bagi 90 jota pemimpin pas besar kepala plak banyak songeh nak tawar menawar dengan king of cash......hehehehehe...ape punyer bodooo sifir politik hadi dan ularmak pas...

    nik aziz dah pesan jangan jatuh dlm lubang yg sama sampai 2 kali...

    ReplyDelete
  16. Ini pula ramalan saya. Ramalan ini tidak diambil semata-mata daripada petunjuk2 nas AlQuran dan Hadith tetapi melalui ilmu dunia khususnya ilmu tentang kaedah dan protokol-protokol Zionist yang kini UmNo adalah sekutunya di dunia Melayu selain profil Najib Razak sendiri. Terdapat kebarangkalian ada yang tepat dan ada yang tidak.

    Ini ramalan saya:-

    1. PPBM akan dibatalkan di dalam bulan Ramadhan atau Syawal untuk mengelakkan reaksi balas yang keras daripada para pendokong PPBM memandangkan pada Ramadhan dan Syawal umat Islam termasuklah drpd kalangan bangsa Melayu baru menjalani tarbiyyah mengawal kemarahan.

    2. Parlimen tidak dibubarkan melainkan pada saat terakhir atau alternatifnya ia akan luput melalui tempoh statutori iaitu pada penghujung Jun 2018 di atas profil Najib seorang yang penakut tetapi sanggup melakukan apa saja untuk kekal berkuasa.

    3. PRU akan diadakan pada akhir tempoh statutori itu sebab Najib mahu membuat persediaan 'kekalahan' yang rapi.

    4. UmNo - BN akan tewas dengan teruk sekali di mana undi yang diterima daripada kaum Melayu Islam tidak pun mencecah 20%.

    5. Najib yang sudah kalah dan hilang mandat menjadi PM melaksanakan protokol Zionist membuat kekacauan dan mengakibatkan huru-hara. Akhirnya dharurat diisytiharkan dan Najib memerintah melalui dikri.
    Walaubagaimanapun di atas ketakutan rakyat penindasan ini tidak mendapat kekuatan yang cukup untuk dijatuhkan.

    6. Kebangkitan rakyat untuk melawan Najib mula berlaku kecil-kecilan apabila mereka mula sedar Najib hanya boleh dijatuhkan oleh orang-orang yang benar-benar berani.

    7. Pada ketika sambutan Aidil Adha yang dikenali juga sbg Hari Raya Korban, barulah orang-orang Melayu tersedar dan disedarkan bahawa untuk menjatuhkan Najib yang zalim lagi menindas ini, pengorbanan paling tinggi nilainya perlu dilakukan iaitulah 'berkorban jiwa dan raga' demi menjatuhkan pemerintah yang zalim.

    8. Di atas satu perkembangan yang berlaku di bulan Zulhijjah, sekumpulan orang-orang Melayu Islam yang berjiwa kental akan bersama-sama Tun Mahathir berarak ke Seri Perdana di Putrajaya bagi mengambil alih pemerintahan dan pentadbiran negara daripada orang-orang yang sebenarnya tidak layak memegang jawatan-jawatan penting itu. Najib cuba bertahan dengan penhgunaan kekerasan melalui Akta MKN tetapi Najib dan sekutu-sekutunya semua tewas. Tun Mahathir pula akan mengangkat sumpah menjadi PM ke-7 sama ada sebelum mahupun selepas tumbangnya Najib.

    Pada 1 Muharram 1440H, UmNo dan BN hanya tinggal dalam lipatan sejarah.

    Bukankah di dalam entry tuan blog sdr KD kali ini ia adalah mengenai 'ramalan'. Maka di atas itulah apa yang menjadi 'ramalan' saya. Hanya masa akan menentukan.

    Wallahu a'lam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro, sumber maklumat saya lebih tepat hahaha...

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakMonday, February 19, 2018 11:06:00 PM

      Tahun lepas kawan kuat umno bagi tau najib nak bubar parlimen bulan oktober tapi tak jadi..mungkin kerana tersebar laporan bank dunia gdp yg najib umum tak betul...

      Aoril munasabah kerana gdp yg najib cakap tinggi ringgit mengukuh dan epf bagi dividen pru...

      Kalo ade pihak pertikai gdp dan harga minyak mentah jatuh sebabkan ringgit tergelondor lagi mungkin apri tak jadi jugak...

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Kepada bro KD;

      Noted. Tapi kalau April 2018 Parlimen tak bubar jugak nanti kita sama-sama tengok ramalan saya pulak, ok.



      Kepada bro Kerajora;

      Kalau April 2018 tak PRU jugak kita sama-sama tengok ramalan saya pulak, satu demi satu.



      Kepada admin dan para pengunjung blog yang budiman;

      Kalau Ramadhan PPBM dibatalkan maka marilah kita mula buat countdown satu demi satu ramalan saya di atas.

      Hmmm, mungkin saya sendiri pun dah patut buka diari facebook sendiri bermula dari tarikh hari ini.

      Apa pun namanya pun ramalan.

      Hahaha..

      Delete
    5. Ramalan taek...hahaha

      Delete
  17. Alahai alasan mamak auta... saya dah tak ade aoa apa...... tapi bagi saya 2 tagun jadi PM. .... dari 6 bolan dah jadi 2 tahun..... kikikiki




    berambossss. ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakTuesday, February 20, 2018 6:28:00 PM

      Poorah bodooosss cai dedak...

      Delete

CARA LAYERING

www.quantumnrich.com  Kami  Quantumnrich Resources 👉Klasifikasi Konsultan Emas Quantummetal  👉Mempunyai lebih 1000 rangkaian di seluruh ne...