Sunday, February 4, 2018

KAMPONG OFFICIAL NUMBER ONE (KO1) KANTOI...


Hobi ketua kampung adalah memelihara burung...

Pada suatu hari kesemua burungnya hilang. Oleh kerana ketua kampung tersangat marah, dia mengumpulkan semua penduduk kampung lelaki & perempuan. Hampir 2000 penduduk datang termasuk bini nye ke balai raya.... 

Ketua kampung : Siapa ada Burung?
Semua lelaki yang hadir terus berdiri..

Ketua kampung sedar yang cara dia bertanya salah ..... 

Ketua kampung: Bukan burung itu maksud saya .. Siapa pernah nampak burung?
Semua wanita berdiri..

Ketua kampung bertambah marah & gugup... 

Ketua Kampung : Maksud saya, siapa pernah nampak burung yang bukan miliknya ?
Setengah wanita berdiri... 

Ketua kampung semakin gugup & gabra...

Ketua kampung: maaf skali lagi... Maksud saya adalah, siapa pernah tengok burung saya? 
5 orang wanita berdiri..

Ketua kampung segera lari lintang pukang kerana dikejar oleh isterinya.. 

*Nama Kampung & nama Ketua Kampong  dirahsiakan utk tujuan keselamatan.



Moral of the story... Kenapa perlu lari kalau tiada kebenaran, N2h....

16 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bawa story palsu ni dalam blog umno..


      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Recycle issue yo dh basi. Try harder bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 04, 2018 5:51:00 PM

      Isu basi jepala bapak ko...perimpak blm dibawa ke pengadilan...oenjenayah di lindongi dan di bela...poorah...

      Delete
    2. Dedakman, pelindung Perampok. KERAJORA bukan bapok tetapi kepala bapok.

      Delete
    3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 04, 2018 8:33:00 PM

      Hahaha....siasatan fbi telah membuktikan najib kepala prompak 1 mdb secara berjemaah...najib dan ko takut nak cabar doj/ fbi...fbi pasukan penyiasat terbaik dunia....polis malaysia pon pegi belajo dengan fbi....hihihi...orang bodoo IQ rendah saje berani nafikan...betul tak...sentap plak cai bodoo pembela prompak ni...

      Delete
  3. Org dh baca tahun lepas, "dah lama dah". KD baru nk tayang. Basi bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita x akan basi ... selagi ade yg mengamalkan kaedah tipu rakyat...

      Delete
  4. Isu Ketua Kampong ni memang cerita lama, dibangkitkan sejak 2014 secara vokal oleh bebera orang dan menjadi paling sensasi hot seluruh dunia apabila bekas ketua kampong yang suarakan.

    Hingga sekarang, sangat consistence, padu pada isu teras dan benar.

    Isu Ketua Kampong yang memalukan ini sudah diketahui seluruh penduduk tetapi yang benar² tahu adalah lima orang + bininya.

    Siapa lima orang tersebut?

    Siapa yang kejar Ketua Kampong (?)
    Ending story - dia dikejar oleh semua penduduk kerana memalukan nama kampong.

    Adakah isu dan cerita ini basi...Sebenarnya ia baru bermula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 04, 2018 5:53:00 PM

      Ketua kampong jetua prompak berjemaah...MO1... Umno bodoo di kepalai ketua prompak berjemaah....

      Delete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. MO1 tu sapa ye? DOJ dok sebut2 juga tapi tak pula depa sebut nama sapa2, kik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 04, 2018 7:07:00 PM

      Buat ape sebut nama sebenar...orang disaman saje yg perlu disebut seperti jho lo...orang yg ade kaitan tetapi tak gubah wang haram doj gunakan gelaran jawatan saje...dlm perbicaraan orang berkaitan akan dipanggil beri keterangan dlm mahkamah sebagai saksi......

      Saoe bodoo nemang tak tahu siapa MO1.... Hahahaha...mao anda di cop bodoo oleh DOJ?...

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSunday, February 04, 2018 7:09:00 PM

      Dlm saman doj dah bagi clue sape MO1 dengan jelas....tak paham kerana bidoo iq rendaah...

      Delete
  7. Kerajora bapuk bodoo pembela perompak.
    Nama tu sesuai kau guna.
    Walaupun iQ kau tinggi, tapi kau tak kisah guna nama bapuk bodoo.
    Jarang anak melayu yg sanggup guna nama samaran bodoo mcm kau. Walaupun keturunan kau mmg bodoo, tapi didiklah sikit bodoo tu.

    Kau tak puas hati dgn kejora ke?
    Tak puas hati pun, jgnlah tunjuk sgt bodoo Tu.
    Kejora hanya guna pantun seloka je utk buli kau.
    Hehehe... kesiannya tengok kau sanggup jd bodoo.

    ReplyDelete