Tuesday, February 20, 2018

SIAPA WANITA HEBAT INI...

Yang tahu tolong info...



21 comments:

  1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakTuesday, February 20, 2018 10:19:00 PM

    Tanye pak cik umno kat kg semua ok...kalo kata tak ok pendek rezeki laa...hehehe...

    Dah elok pas bersama PR untuk bela rakyat tapi kerana ulamak berserban besar tibai 90 jota nak kaye dan mewah pas baru nak berjuang untuk islam setakat RUU 355 yg dah entah kemana...

    ReplyDelete
  2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakTuesday, February 20, 2018 10:20:00 PM

    Umno dan rasuah bagaikan isi dan kuku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko dengan tahik bagaikan isi dan kulit...

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 12:50:00 AM

      Ko memang dah terkenal main taik najib dan cina prompak jho lo...hihihihi.....itu je tahap kepandaian ko....nak wat cam ane...nak cari dedak semangkuk sanggup main taik prompak...hahahahaaaa....cian ko cai taik...

      Delete
  3. Aku kenal nih lah kaki fitnah pembangkang kot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poorah...ape bukti fitnah?...ko yg buat fitnaj...

      Delete
    2. Kejora...

      Auta lawak bodoh syok sendiri sebiji macam budak2 mentah tak abis sekolah, siapa nak ambil kisah......???

      Delete
  4. Siti Aishah Sheihk ismail seorang peguam...PKR...

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakTuesday, February 20, 2018 11:57:00 PM

      Setakat kutuk dari jauh ko berani laa...kalo dia ajak ko debat tetberak ko...hehehe

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 12:52:00 AM

      Hari berapa ketul taik jho lo ko main....hehehe

      Delete
    3. So Hari2 Main Terop
      Kejora Kethek

      Auta lawak bodoh syok sendiri sebiji macam budak2 mentah tak abis sekolah, siapa nak ambil kisah......???

      Delete
  6. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 1:12:00 AM

    Wakil Rakyat Umno mungkin tidak dicalonkan semula?
    REAKSI

    UBN Kelantan mungkin tidak akan mencalonkan semula sekurang-kurang seorang wakil rakyatnya untuk bertanding dalam pilihan raya akan datang kerana wakil rakyat itu dikaitkan dengan siasatan SPRM.

    Tindakan itu diambil untuk tidak mencemarkan parti itu yang kini sedang berkira-kira untuk mengambil alih kerajaan Kelantan. Pencalonan wakil berkenaan diperkirakan akan merosakkan imej Umno Kelantan.

    Wakil rakyat berkenaan sebelum ini pernah disiasat oleh SPRM, dan dikatakan pihak SPM sudah pun bersiap sedia untuk mendakwanya. Bagaimana kes itu disenyapkan apabila ia dikatakan ada campur tangan orang Kuala Lumpur.

    Mustapa Mohamed dalam kenyataan terbarunya bila ditanya mengenai perkara itu menjelaskan beliau tidak tahu menahu.

    Mustapa diminta oleh media massa untuk mengulas kenyataan SPRM Kelantan yang memberi gambaran ada orang politik terlibat dengan rasuah. Pengarah SPRM Kelantan Moh Samsuddin tidak menyatakan, orang politik itu daripada parti mana.

    Dalam hubungan itu, sebelum ini terdengar juga sekurang-kurang dua orang wakil rakyat Pas dalam perhatian SPRM. Beberapa laporan kepada SPRM berhubung penyelewengan dalam beberapa projek pernah dibuat oleh Ngo dan individu tertentu terhadap wakil rakyat tersebut tetapi belum ada sebarang tindakan. [wm.kl.11:20 am 21/02/18]

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 1:14:00 AM

      Orng umno ade baju kebal...anuar muso mb johor isa samad...tu.bang umno holang lah baju kebal...

      Delete
  7. pompuan tu hebat tang manalah ye. setakat boleh berbahas, biasa2 je. kan ke dalam bahas ada pro kontra, setiap pencadang dan pembangkang ada isu dan ada isi. contoh baik adalah mat sabu, masa geng dgn hj hadi, banyak la isu dan isi untuk back up hj hadi. sekarang bila dah menjadi 'musuh' politik hj hadi, banyak jugak isu dan isi untuk hentam hj hadi. apatah lagi kalau makhluk tu peguam, lagi la lancang mulut dia bercakap. maklum la loyer. sebab tu ada pepatah menyebut 'loyer buruk'. asal boleh bercakap hentam kerajaan maka hebat benarlah dia. cehhh, loya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, February 21, 2018 1:39:00 AM

      Sekarang hj hadi dah geng kapla prompak...merompak dan tibai duit 1 mdb kan haram...boleh ke subahat back up yg subahat dengan haram?...mcm ko bersubahat bela kapla prompak mungkar.....betul tak?...ostad fathul bhari tak subahat?...

      Delete
  8. Selepas mendengar ucapan wanita ini, saya bersetuju dengan bro KD bahawa dia memang seorang yang hebat khususnya dalam orating skill, walaupun ada juga bahagian ucapannya yang saya tak bersetuju. Itupun tak mengapa kerana menjatuhkan Najib itu lebih besar matlamatnya dan lebih baik akibatnya.

    Bandingkan ucapan sdri Siti Aishah dengan ucapan exco Puteri UmNo si Dira Abu Zahar memang jauh beza sekali.

    Samalah apabila membandingkan KJ dengan Syed Saddiq. Walaupun Syed Saddiq masih muda tetapi ketokohannya melampaui KJ yang sudah berumur 41. Ketokokan KJ hanya terletak kepada dua perkara iaitu Pak Mertua dan juga taburan dedak.

    Sebut 41 teringat pulak kat KJ dan keyakinannya akan menjadi PM pada usia 40tahun. Melepaskan sudah.

    Keyakinan yang hanya berpunca daripada bapak mertua sbg asas keyakinan sudah tentulah ia asas yang lemah seperti lemahnya asas sarang labah-labah.

    Apa pun chill out guys..

    ReplyDelete
  9. FUYOOOOO CHILLLL OUT GAY AND GUYS...
    KIKIKI.. LUM TANDING LAGI DNG ALJUBOORI
    ARI NI BERKUASA ESOK KG PALA KITA SELESAI
    MME PALA BANA SUNGGUH KG PALA KOLOKAI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawak lucah bodoh syok sendiri kejora kethek sebiji macam budak2 jalang belakang lorong tak abis sekolah, siapa nak ambil kisah......???

      Delete