Thursday, March 15, 2018

AKHIRNYA...


Samseng ada batasnya... 

20 comments:

  1. Dua2 pun...sam....... Paham2 jerr lahh kd..

    ReplyDelete
  2. Berape tahun baru nazri mintak ampon?...

    Dengan mca nazri tak mao mintak ampon?...umno dah tenat ni...walo pon kawasan majoriti cina dap yg menang kawasan minoriti cinavumno perlu sokongan mca...

    Mca dah boikot umno...PH yg menang...mhihihiho..

    ReplyDelete
  3. Kd.. Komen no 4 pasal entry nii kt blog CG tu paling win..agak2 boleh lps tk komen tuu disini..

    ReplyDelete
  4. Sisamsing tua akhirnye cium tangan tuanku pohon keberkatan...hahahaha...

    ReplyDelete
  5. Kalo ade pertandingan lembu peringkat dunia penyokong umno dan cai yg akan menang kerana lembu belaan umno paling bodooo dlm dunia...hehehehe...

    ReplyDelete

  6. Pencacai Penjilat MAHATAIK Kutty Penyangak.. SILA BACA artikel dibawah.

    Minggu lepas bukan main seronok.. macai MAHATAIK buat slogan "HIDUP INDONESIA" konon telus dan bagus.. isu kapal mewah.. bla..bla.. amik kau bodoh BAPOK TUA macai MAHATAIK!


    Penjara jika kutuk ahli politik Indonesia

    JAKARTA: Warga Indonesia boleh dipenjarakan jika mereka mengkritik ahli politik negara itu di bawah satu undang-undang baharu yang berkuatkuasa hari ini.

    Pengkritik menyifatkan perkembangan itu sebagai langkah ke belakang bagi negara demokrasi ketiga terbesar dunia terbabit.

    Undang-undang yang dikarang secara tidak jelas itu diluluskan Parlimen yang Indonesia yang mempunyai 560 kerusi pada bulan lalu.

    Namun, ia baru sahaja menjadi rasmi susulan bantahan Presiden Joko Widodo yang enggan menandatangani undang-undang kontroversi itu.

    Widodo tidak mempunyai kuasa veto terhadap undang-undang itu, namun ia boleh dicabar di Mahkamah Perlembagaan.

    Undang-undang yang digelar 'MD3' itu membolehkan mana-mana individu yang tidak menghormati Parlimen atau ahlinya didakwa tetapi ia tidak menetapkan hukuman penjara minimum atau maksimum.

    Indonesia adalah negara demokrasi ketiga terbesar di dunia selepas India dan Amerika Syarikat (AS). - AFP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin indonesia tidak merompak...undang2 anti rasuah berkuatkuasa dengan baik...indeks persepsi rasuah indonesia jauh lebih baik dari malaysia...

      Jadi nak kutuk buat ape?...patutulah orang yg kutuk pemimpin di hukum...bodoo...yg bagus nak dikutuk...yg jahat di pooja...bodoo asli...

      Delete
  7. Jiwa besar seorang menteri yang merendah diri,setia dan mendaulatkan seorang Raja.Jiwa rakyat nya seorang Raja yang sentiasa terbuka hati untuk menerima mengadap dan memberi kemaafan kepada hamba sahaya andai ada salah dan silap.

    Ini lah hebat nya hubungan Raja dan rakyat yang menjadi teras kedamaian kepada negara ini sejak zaman berzaman.Kepada setengah pihak perkara ini hendak dilihat sebagai kalah dan menang tapi hakikat sebenar ialah Raja dan rakyat berpisah tiada.

    ReplyDelete
  8. Pada saya siNazri bangang ni dah tak boleh buat kira dah!!....dia ni sewel sebenarnya....tak ada maruah.....dia hanya berani dengan Tun....sebab dia tahu Tun sudah tidak ada kuasa!!??....

    Dalam keadaan terekan sisewel ni sanggup melakukan
    apa saja waima kalau suruh dicium bontot sekali pun!!....inilah satu2nya pembodek paling bangang dalam sejarah peradaban Malaysia,selain dari Salleh Keruak dan Puad zakar shit....

    Kepada saudara2ku semua marilah beramai2 kia jatuhkan manusia bangang ini dengan kadar segera dalam PRU14 nanti.

    ReplyDelete
  9. Dalam suasana panik menggigil kini, Rajawang telah kerah Sarip Dol utk mencari antidote UmnoBn..
    Dlm keadaan busuk bersalut Taek , Sarip Dol pun pasrah mengadap sembah.
    Dunia perhati, Rakyat menilai...
    Tayangan filem belum berakhir, tapi penonton sudah keluar panggung. Ini sebab, mengikut jalan cerita 60 tahun, pengakhiran UmnoBnPas sudahpun terduga.

    Diserata negara, kati sudahpun jadi parachute yg tgh mendarat..dlm longkang sejarah.

    ReplyDelete
  10. Apa masaalahnya KD, dalam Islam pun menggalakkan maaf bermaafkan antara satu sama lain.
    Kalau kau tak nak memaafkan sesiapa yg kau selalu dengki dan mengumpat, kau jawab la nanti dengan Allah SWT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang Kutuk Mahathir MahaZalim...Maha Taik dsb...pon patut meminta maaf sebab dalam Islam pun menggalakkan maaf bermaafan antara satu sama lain.....What u give u get back ....

      Delete
  11. Ini yg dikatakan samsing tahi minyak bin tahi koo cing....

    Jenis samsing kampong Dusun...hahahahaha...
    Ade sekir lagi samsing umno...Jamal Jamban merah...ade ilmu kebal tapi kena tumbuk dengan pempuan boleh berdarah hidung...hihihi

    ReplyDelete
  12. Ni contoh sikap terbaik, bravo Nazri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia baru sedar...dah tak laku lagi...umno nak kojol...dulu dia perasan kuat....hihihihihi...

      Delete
    2. 4.13
      Sifat yang baik adalah berfikir dulu sebelum bercakap..bukan dah bercakap, lepas tu g minta maaf..samseng sbb ada kuasa pun ada peminat ye

      Delete
  13. Anon 9:10 PM.. ..kamu pun sama 2x5. Cakap macam bagus sangat. Berapa kali sehari kamu fikir sebelum bercakap. Jangan terkantoi nanti .

    ReplyDelete
  14. Anon 7:24 pm. ...betul tu. Tapi kalau dok kutuk orang berterusan macam tak de niat nak berhenti macamana nak bagi maaf.

    ReplyDelete
  15. Nazri dah buat salah dan sanggup pi minta maaf dah kira hebatlah budi pekerti dia kan. Tu lah contoh geng bn/umno yang hebat kan. Kesimpulannya aku tetap undi bn/umno, kik3

    ReplyDelete

NAJIB BELUM JAWAB SOALAN MAHATHIR

Mahathir sudah tahu tapi masih sengaja bertanya   https://vt.tiktok.com/ZSRho9EaB/