Friday, March 9, 2018

PILIHANRAYA PUN BOLEH KENA CURI






Klik: Setakat mana?

Apakah pilihanraya kita kotor hingga perlu bersih(?)






MAKLUMAN DALAMAN TIDAK RASMI:

TARIKH PRU14 (2018)


Bubar Parlimen : 4 April 2018 (Rabu)
Penaman Calon : 21 April 2018 (Sabtu)
Pengundian Awal : 1 Mei 2018 (Selasa)
Pembuangan Undi : 06 Mei 2018 (Ahad)

Semua Jentera Pilihanraya sila bersedia!!!

21 comments:

  1. Pm najib hari nii ada kt pagoh kd..habiss dikerah budak2 sekolah utk sambut kedatanganya..berpuluh2 bas angkut org utk meramaiikn majlis..dptlah sehelai baju dan air mineral..najib bagii ambil undi jgn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fake audience.
      Fake support.
      Fake lambamg kati betsepah diseluroh kampong2
      Fake news setiap hari.
      Kantoi ulang lagi
      Intelectual dialog lari.

      Kerajaan dibawah UmnoBn dijilat Pas skrg, mmg fake feel good belaka segala.

      Rakyat tak sabar nk tendang.

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakFriday, March 09, 2018 9:08:00 PM

      Dengar cerita dari kawan di sana najib jumpa orang asli...

      Delete
    3. Mmg kerajora bapukera bodoo tahu, sbb dia keturunan orang asli

      Delete
    4. 142,
      Usul kau , maka mmg fitrah akan jadi bodoh sekiranya berketurunan orang asli.
      Maka kau juga usul, maka mmg Allah bodoh sebab ujudkan keturunan orang asli.
      Justeru itu, aku jalankan kewajipan utk ingatkan kau 142 utk bertaubat.
      Taubat atau tidak, itu pilihan kau.

      Delete
  2. PRU kita memang bersih....tak perlu dibersihkan..

    Yang perlu dibersihkan ialah kepala otak pembangkang ni...

    Marina Chin ...ketua bersih....nak bertanding dlm PRU 14.
    Kalau dia kata dulu PRU kita tak bersih, kenapa sekarang dia nak bertanding pulak dalam PRU yg dia kata sebagai tak bersih??

    Bengong punya orang!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bonyok 248.
      Bersih ikut luar tak berjaya.
      Sbb umnobn busuk smpai usus, dimasamkan lagi bila dicampur jus licik lobai Pas.
      Maka Marina masuk bersih ikut dalam pulak, bab menipu dlm pru mmg dijangka.
      Dunia perhati. Eu pun sudah mark. Racun umnobn konin campur tangan asing dh kantoi pun.
      Gentle lah..
      Ops lupa, umnobnpas mana gentle, ala gangster komunis lagi ada.
      Selalunya gangster ni lebih propa sj...datang lawan leboh kuat menikus lari.

      Delete
    2. Kepala otak udang kau tu yg kena bersihkan dulu... Lepas tu samak dgn air tanah... Kalau tak bersih pun dia nak bertanding aoa salahnya?

      Bangang punya org!!!

      Delete
    3. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakFriday, March 09, 2018 9:13:00 PM

      Pernah terjadi di marang trengganu...pagi satu bas hantar pengundi...petang bas yg sama hantar pengundi...perugas PAs telah nenyekat pengundi kerana dari percakapan bukan loghat terengganu...FRU dan polis tak mao campor kerana bimbang berlaku pergaduhan kerana petugas pas berkeras sanggup mati kerana pengundi impot untuk kalahkan hj hadi...bersih...bersih....

      Delete
    4. Kerajora bapukera bodoo keturunan asli, kalau tak tahu cerita sebenar lebih baik diam. Masa tu kau masih dlm hutan.

      Delete
  3. PRU 14 MAJORITI 2/3 DLAM GENGAMAN
    INI BUKAN FITNAH AUTA INI FAKTA SETANNN...
    SAPO PLAK PM YANG KITO SAYANG KAN ..KANN..
    SOBAB PM KITO NI DATANG DARI SELATAN....

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 1:31:00 AM

      Enko mengigauker kerana tak cukup todo....najib di beranakkan di lipis bukam di johor....bapaknye pon orang pahang...mengaku dari selatan plak...bengong kejora bapuk...

      Delete
  4. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakFriday, March 09, 2018 10:31:00 PM

    https://www.themalaysianinsight.com/s/5211/

    US moves to seize MO1’s wife’s diamond necklace, Riza’s movie rights in 1MDB probe

    The Malaysian InsightUpdated 8 months ago · Published on 16 Jun 2017 7:00AM · 1 comments


    The DoJ says the assets seized in its latest action against 1MDB were bought with money siphoned from the state-owned investment fund. – The Malaysian Insight file pic, 16 June, 2017.

    THE US Department of Justice has moved to seize another US$540 million (RM2.3 billion) in assets it says was bought with money stolen from Malaysia’s state investment fund 1Malaysia Development Bhd (1MDB), bringing the total alleged misappropriated figure to US$4.5 billion.

    In its third and latest civil forfeiture suit filing, the DoJ seeks to seize, among others, a US$165 million yacht (RM704 million) the Equanimity, owned by Jho Low, and rights to comedy movie ‘Dumb and Dumber To’ produced by Red Granite, a production house co-owned by Riza Aziz, the stepson of Prime Minister Najib Razak.

    Nangis laa rosemah besar kemaluan..

    ReplyDelete
  5. Berita kemungkinan rampasan yang melibatkan apa jua pemilikan Rosmah di dalam negara sangat meragukan - berita palsu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu dn lihat sAja perkembanganya

      Delete
  6. pong pang psl pilihanraya. tgk2 parti bunga tak bleh bertanding. dgr2 cite nk kena bubar dgn RoS. kesian plak tgk kd. siang mlm buat cite yg x seberapa ni kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 1:25:00 AM

      Bubar tak bubar tak jadi masalah...masih boleh bertanding...umno dah parti haram kerana langgar perlembagaan sendiri...hehehe

      Delete
  7. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 1:28:00 AM

    Eloknye DOJ umum rampas barang kemas Rosmah ratus jutaan selepas bubar parlimen...baru meletup....pening najib dan cai nak klentong rakyat...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu tunggu parlimen bubar kalau ada bukti. Rampas sekarang. Tunjuk pandai pulak orang asli bodoo ni.

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakSaturday, March 10, 2018 2:16:00 AM

      DOJ dah filekan permohonan pon ke mahkamah..,tengok lah nanti..DOJ bukan buat suka2 dia mcm najib...

      Delete
  8. UMNgOk dan Ex UMNgOK dua dua Party Assobiyah tak boleh pakai!
    Undi lah PAS untuk hapuskan kezaliman dan kemungkaraan yg DAPigs bawa oleh parti parti Secular!

    ReplyDelete