Sunday, March 11, 2018

SAY NO TO NAJIB.. UTARA SELATAN

Tunjukanlah kepada kaum lain bahawa Melayu Islam bukanlah bangsa bangsat di tanah airnya sendiri.. 

Satu ceramah bersahaja santai tetapi menusuk




14 comments:

  1. Gst penyelamat ekonomi negara kata pm najib.. Walaupun pada awalnya pelaksanaan gst utk turunkn harga brg seperti kata matmaslan ¾ tuu..gst sapu rata miskin kaya semua kena..brim bkn semua dpt..gst nii setiap kali belanja pasti kena..rakyat tanggung kerajaan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ted..sebenarnya GST tak perlu jika tidak disebabkan oleh hutang2 1MDB..untuk kambus hutang2 1MDB makanya GST diperkenalkan..zaman Tun takder skandal 1MDB sebab tu GST tidak dikenakan kepada rakyat.
      Selesaikan kes 1MDB..bawak balik duit2 yang disapu penyangak 1MDB, insyaallah GST kiat tak perlu dah. Disamping itu, projek2 mega yang diperkenalkan untuk selamatkan 1MDB juga perlu dikaji atau dihentikan terus.

      Delete
  2. Jadikan pulau pinang sebagai contoh... bersih cekap amanah.... memang siallah kD ni..... pejam mata untuk apa yang berlaku di penang.... bodoh punya icapan... KD sila pergi meninggal.... pemakan upah DAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Subaldi Mankok,
      buat apa fokus pulau pinang?
      Isu topik jelas, ko subaldi tak faham konteks, elok tak usah ckp. Lagi byk ko ckp, lg tinggi nilai kebodohan ko. Faham tu.
      Ko nk menyerlahkan kebodohan penuokong BN
      Ko ni nk sabotaj BN ker?!
      Kang repot Najib baru tau, ko talam 2 muka ker ?!

      Delete
    2. kah×3 geng dajjal da kepanasan sampai da keluar maki hamun...

      Delete
  3. CaiTaek Umnobnpas bukan nk dtg hujah pun. Mereka dtg dikerah utk buat samseng taek minyak ala Sarip Dol aka Jamal Jamban.
    Rakyat dh dpt jangka matlamat makhlok2 tak cukup otak ni. Itu dh mmg fitrah melayu umnopas, dan master funder bn komunis mereka.

    Kita mohon Allah buka mata hati rakyat, terutama intelek, dan khususnya AGAMAWAN utk SEGERA bangun. Kamu takut Allah atau Najib? Kamu sayang kedudukan? Kamu redho dgn Penguasa Zalim? Kamu selesa dgn subahat dosa dunia? tiada alasan lagi sudah.

    Sudah menjadi haram utk terus sokong mungkar dan permainan licik syaitan Umnobnpas.Begitu serlah terpampang kemungkaran, kezaliman, pecah amanah, dan salah guna kuasa, APA LAGI yang NAK TUNGGU ?
    Takut Apa lagi, negara sudahpun diporak perandakan musnah oleh petialang2 UMNO BN dgn mainan sesat Pas.
    Jom semua bangkit sokong PH !!!

    ReplyDelete
  4. Nak sokong PH yang ada pemimpin uturn, libral dan ada DAP lagi? Baik aku sokong BN/umno yang dah terbukti banyak jasa semenjak merdeka lagi baguih kan. Kik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalaupun sedap senang,nk dengan blanket nk dilabel usul cop bhw Liberal tu burok tk baik...itu namanya momok.Kalo Liberal burok betul pun, ia menjadi zalim pada diri siliberal sendiri shj.
      Itupun kalo,andaian sipetuduh semata. Sedangkan Liberal juga brrmaksud sederhana. Islam pun mmg sederhana sifat asasinya.

      Walhal, mencuri,menipu, menyuap mengkaberap kesalahan ,pecah amanah ,pincang SAH pihak Umnobnpas, adalah SAH menjadi zalim pada Rakyat dan hamba,Allah. Ianya Tidak menepati ciri Islam,memalukan bangsa dan agama.Juga nerosakkan Negara.

      Kalau ini pun tak faham, tak layak digelar pengamal Islam, to penyokong kerja syaitan, JAHAT dan Bodoh namanya.
      Jelas kan?

      Antara semua Larangan2, jelas, Dan komen spt usul 127, itu sgt jelas satu momokan, seolah org2 melayu islam itu mmg bodoh utk percaya.

      *Nota kaki.

      127, pssst! , Kunci syurga ko pegang ker? Bukan nk liberal atau apa, tanya betul ni...bak satu.

      Delete
    2. Jasa BN...betul tapi bukan BN Najib. Jasa BN yg buat rakyat tak terasa kesempitan adalah jasa BN TunM. Jadi sokonglah TunM...bukan sokong Najib sebab BN TunM yang banyak berjasa.

      Delete
  5. Say NO to Pakatan Hapraq sebab kepimpinan nya tak de telor, harapkan kepada Tun M sorang je. Lagi pun dalam nya ada DAP yg anti Islam anti Melayu dan anti institusi Raja2. Tengok lah muka Lim Kit Siang yang mempamirkan penuh dengan perasaan tidak puas hati, hatred dan agenda tersembunyi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalah hujah masok Momok.
      Dgn air muka pun dh jd ciri momok oleh 400.
      Makin menipis intelek, last2 naik maki hamun, label melabel...last2, amuk ajak bertumbuk ala Sarip Dol/Jamal Jamban.
      Melayu masih sekuno ini lagi kan?
      Terbukti melayu Umnopas begiji..biar terbakar kelambu, skali rumah....asal nafsu serakah kunonya dpt lempias.
      Itu yg dihajat melayu islam ?
      Nampaknya ini lah akibat dari keterdesaknya nk kaberap hal sudah termakan Taek 1mdb.

      Dahsyat licik Melayu umno...
      Trump USA, Turnbul Australia pun tgh demam panas akibat tempias Taek 1mdb.
      Melayu Pas pulak, mana tahu semua ini...mereka wala' pada unjuran sentimeter ketinggian serban yg dipakai lobai.
      Faham dgn baik2.
      Assalamualakum bani melayu.

      Nota kaki.
      Secara genetik, ujudkah bani melayu itu? Kalu ikut Umnobn..bangla pun sudah lebih melayu dari malayu???

      Hakikat mcm ubat...
      Tak mau telan, maka melarat.
      Otak akal,jgn dibiar birukarat.
      Kalau malaya nk diselamat.

      Faham baik2 tau.

      Delete
  6. JIDIN PAGOH TUNGGUL KAYU DALAM PARTI CAP MUNGE AIK AYAM...TU SEBAB LAYU....TERKULAI...

    FUYOOOO....LEBIH 20,0000 ORANG HADIR DALAM PERHIMPUNAN PEMUDA DAN PUTRI UMNO DI PAGOH....MAMPOS LAH JIDIN PAGOH...

    JIDIN...SI TINO GHEEE TU APA HABAK....KIKIHKIH...

    NAK PILIH PM JGN DARI UTARA..KIKKIH

    PMDARI UTARA HAPRAK 5 NEGERI HILANG....

    PILIH DARI SELATAN SEMUA MASALAH SETTLE....KIKIKIKIKIKI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selatan exco terasuah di dunia, MB dikaberap, tanah tambak bagi china, tanah felda bagi indon..

      Delete
    2. Kerah budak,berbas makcik pakcik fake crowd, pasang bendera kati merata2, tv3 shoot2 intetview ber'script'. Dipayung mca buat catering makan free. Tshirt kati free. Mmg lah ramai....sbb FAKE CROWD.
      Yang lagi best...509, terpedaya dgn tipu helah umnobn.
      Pas perhati dari blkg tirai, smbil mulut terkumit2.
      Demikian lah hikayat
      OPERA MELAYU UMNOPAS OTAK SELUT TAEK.

      Delete

HORMATI DAN SOKONG SEMUA CALON PM - SAMARATA

  Malaysia akan ada hanya seorang PM dan sudah pasti nama lain yang dicalonkan akan tewas. Mempertikaikan calon PM dari mana-mana parti seka...