Thursday, March 8, 2018

KALAU MASIH KEMARUK NAK PEGANG JAWATAN JANGAN TAKUT 24 JAM

Dicerca dihina siang dan malam, dalam dan luar negara, luar dan dalam parlimen... Bangkit dan jawablah.

Penat dan dah tumpul pecacai nak kaberap.

Nak ke parlimen dan jawab saolan pun tak berani, sembang dalam group sendiri macam nak rak..

Samseng sekadar di laman sendiri...







41 comments:

  1. Allah hu akhbar !!!.
    Sungguhpun dihujah bentang oleh seorang non muslim, tp sgtlah jelas teriakan2 dan tagihan2 pada kebenaran itu, datang dari siapa.
    Dimana lidah2 melayu yg mengaku islam dan taat pada Allah ?
    Dimana ?
    Belum habis makan taek?
    Takut pada Tuhan Jho Low?
    Takut pada ketua2 lahanat?

    Seluruh Melayu yg tulin Islamnya WAJIB AKAN tsunamikan umnobnpas !!!
    Mana ada pilihan lain ?!

    ReplyDelete
  2. Tsunami melayu adalah untuk undi bn/umno yang banyak berjasa kepada negara sejak merdeka. Parti harapan jasa ciput je kan, kik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1010,
      Ko pendapat ciput jasa apa la tu suka ko,
      aku pendapat pada hujah fakta persoalan yg dikemukakan seorang non muslim yg intinya jati kehendak islam, suka aku.
      Suka aku,suka ko. Fine.

      Skrg Kita sama2 tgk Dewa Wang Jibb, bawah naungan Tuhan Taek boleh jawap atau tidak....
      Tak perlu ko nak jadi juruckp Umnobnpas yg kelu tu.
      Sama2 tunggu ,sama2 lihat, sama2 tsunami.
      Fair, right? Islam pun adil.
      Kita tgk...kalau nak kata kuat umnobnpas ni.
      Alahai nak bubar pun gigil. Takpa, kita tunggu, kita tgk.
      Berpandu sudah2 jib ni, hmmm hampeh

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakThursday, March 08, 2018 3:39:00 PM

      Umno melayu jauh beza dengan umno najib...umno najib untuk isi tembolok dan buncitkan perut pemimpin umno hingga berlaku banyak skendel...cai pon nak isi tembolok dengan jadi kulidan kuda najib rosak..

      Delete
  3. السلام عليكم ورحمة اللّه وبركاته

    Dengan izin sdr Shahbudin / sdr KD,

    Mohon agar tulisan saya kali ini dilepaskan untuk siaran. Semoga Allah memberikan kebaikan yang banyak ke atas kalian.

    PER : SALAM AKHIR & 7 PERISTIWA COUNTDOWN KEJATUHAN NAJIB (siri 1/6)
    --------------------------------

    Salam Jumaat dan salam perjuangan buat para sahabat seperjuangan.

    Selama seminggu saya tidak muncul di mana-mana blog pun, memandangkan saya agak kesibukan dengan tugas, dan ditambah pula saya telah pun memberi 'bacaan' drpd dalil 7 countdown bagaimana kejatuhan Najib akan membawa kepada berakhirnya zaman fitnah, maka saya kira itu sudah cukup sebagai nasihat dan panduan kepada orang-orang yang bingung, peringatan kepada orang-orang yang berada di atas jalan kemurkaan dan jalan kesesatan supaya kelak mereka tidak lagi boleh beralasan, dan harapan kepada orang-orang beriman bahawa di sana ada cahaya di hujung terowong.

    Selain tugas, saya kini turut menumpukan kepada persediaan untuk menghadapi hari klimaks iaitu hari di mana Tun Mahathir benar-benar akan menjatuhkan Najib di Seri Perdana pada bulan Zulhijjah 1439H kelak. Malah pada hari kelmarin, saya telah berada di Putrajaya membuat tinjauan pada perkara lain yang saya baru 'temui' di dalam dalil dan mahu melihat ketepatannya. Subhanallah, bangunan, jalanraya dan syiar Putrajaya memenuhi segala ciri-ciri sbg ibukota umat Muslimin di Zaman Baru dan selari pula dengan dalil-dalil kejatuhan Najib. Kenyataan ini memang berbunyi pelik pada hari ini tapi kebenaran kata-kata saya ini akan terbukti pada hari itu, in shaa Allah.

    Berikut ialah dalil ringkas saya di sebalik 7 countdown tersebut :-


    Countdown No. 7 ] Konflik besar Israel-Palestin di hujung Rejab.

    Alasannya ialah Allah mahu dedahkan siapakah golongan orang-orang beriman yang akan diberi kemenangan pada hari klimaks itu selain Allah mahu dedahkan rahsia Najib kepada umat Melayu bahawa ia telah benar-benar menjadi Zionist Muslim, sekutu kepada Zionist Yahudi dan Zionist Nasrani.

    Sbg dalil, rujuklah Al-Maidah : 54, dan carilah hadith Nabi saw bersabda 'sesungguhnya fitnah itu datangnya dari sana, dari tempat timbulnya 2 tanduk syaitan' (sambil menunjukkan ke arah timur).

    Ramai orang berkata hadith berkenaan adalah tentang kaum Wahabi yang timbul di Najd yang terletak di Timur Madinah tetapi tafsiran ini bertentangan dengan hadith di mana Nabi saw telah membahagikan kehidupan umatnya kepada 5 zaman, dan Wahabi pula timbul di 'zaman menggigit' dan bukan di zaman fitnah. Maka Wahabi bukanlah sasaran hadith itu sebaliknya ia adalah tentang 'sebuah negeri kecil di ufuk Timur'.

    Berikut ialah 5 zaman yang dikhabarkan Baginda :-

    1. Zaman Nubuwwah
    2. Zaman khulafa ar-rasyidin
    3. Zaman menggigit (khulafa secara monarki; Umayyah, Abbasiyah dan Uthmaniyah)
    4. Zaman fitnah (zaman umat ini tiada khalifah, zaman kita sekarang).
    5. Zaman Baru Islam (khalifah benar-benar muncul, kembali di atas manhaj Nabi saw yang disesuaikan dengan fakta "Islam di akhir zaman tidak akan sama dengan Islam di awal zaman").

    "Tanduk syaitan" di dalam hadith itu pula merujuk kepada "Zionist Yahudi" dan "Zionist Nasrani" sesuai dengan mimpi Raja Babylon yang ditafsirkan oleh Nabi Daniyal a.s. Tanduk syaitan ini sebelahnya telah dipasang oleh Najib di atas kepalanya apabila ia melantik Zionist Yahudi APCO menjadi penasihat dan lengkap pemasangannya di sebelah lagi apabila ia berwala 'your enemy is my enemy' kepada Zionist Nasrani bernama Donald Trump.

    Kenapa Rejab? Sebab ia adalah bulan Isra' Mi'raj yang berkaitan dengan Baitulmaqdis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko bnyk mkn taek kepala taik sebab tu ko bodoh mudah dibodohkan dan mudah dibinasakan dihancurkan oleh setan.

      Delete
  4. PER : SALAM AKHIR & 7 PERKARA COUNTDOWN KEJATUHAN NAJIB (siri 2/6).
    -------------------------


    Countdown No. 6 ] Pembatalan PPBM di bulan Ramadhan-Syawal.

    PPBM (dibaca 'Tun M') mempunyai ciri-ciri kaum yang didatangkan dalam Al-Maidah : 54, dan apabila berlakunya konflik Israel-Palestin pada Rejab-Syaaban ia akan membuktikan ciri pertama pada ayat 54 ini iaitu "mereka prihatin terhadap orang-orang yang beriman dan mereka tegas terhadap kafir zionist yang menindas orang-orang yang beriman".

    Ciri kedua kaum ini iaitu "mereka berjuang pada jalan Allah dan tidak takutkan cercaan orang-orang yg mencerca" telah dibuktikan melalui 1001 cercaan seperti "mahataik", "mahakutty", "madeymatijadibabi" dsbgnya.

    Carilah hadith yang sama yang diriwayatkan oleh Huzaifah bin Yaman di mana di hujungnya (fasa akhir zaman fitnah) beliau bertanya; "bagaimana sekiranya jemaah sudah tidak ada? " dan Baginda menjawab "maka tinggalkanlah kesemua parti-parti itu dan asingkanlah diri kamu sekalipun kamu terpaksa memakan akar kayu dan kamu tetaplah di dalam pendirian itu sehingga maut mendatangai kamu".

    Ketika Al-Maidah : 54 kelihatan amat tally dengan 'UmNo yang telah berpaling' dan PPBM pula sangat tally sbg 'kaum yang didatangkan selepas kaum pertama berpaling', maka nasib PPBM telah diterangkan melalui hadith Huzaifah, iaitu 'dibatalkan', sbg tanda orang-orang beriman yang berada di atas jalan kebenaran telah kehilangan jemaah dan Imam.

    Kenapa Ramadahan / Syawal? Sebab ia adalah cara zionis merancang, mereka mencari masa paling sesuai untuk mengelakkan tindakbalas berlebihan daripada orang-orang yg beriman dan Ramadhan adalah paling sesuai memandangkan orang-orang beriman (PPBM) sedang menjalani tarbiyyah mengawal kemarahan.



    Countdown No. 5 ] Kematian seorang pemimpin PPBM yang diiringi oleh dua jenis kematian lain.

    Masih pada hadith Huzaifah. Hadith berkenaan menyebut di akhirnya, 'walaupun maut mendatangi kamu'. Ia adalah sebagai tanda mukjizat khabar Nabi saw bahawa apabila Baginda berkata 'walaupun maut mendatangi kamu', maka 'maut benar-benar akan mendatangi kamu'.

    'Kamu' di situ sudah semestinyalah dibuktikan melalui seorang yang 'berpangkat besar' di dalam PPBM ketika ia belum dibatalkan. Barulah ia akan menjadi bukti kemukjizatan khabar baginda saw. Sila baca sejarah kematian Jaafar bin Abi Talib dan sahabat2 akan melihat cara saya membuat 'bacaan' perkara ini.

    Ada pula kematian yang dikhabarkan oleh para Nabi benar-benar tidak akan menjadi sia-sia, dan demikianlah saya mengatakan kematian pemimpin besar PPBM ini akan diiringi oleh dua kematian lain. Yang pertama ialah secara kebinasaan menandakan mereka berada di jalan kemurkaan Allah dan yang kedua kematian dengan jenazah diaibkan menandakan mereka berada di jalan orang-orang yg sesat.

    PPBM memenuhi ciri pertama, ***** memenuhi ciri kedua dan **** ***** memenuhi ciri ketiga.

    Saya juga menjangka bahawa apabila PAS memutuskan mahu bersama BN, maka mereka juga akan menjadi sebahagian daripada orang-orang yang dijadikan bukti oleh Allah kerana pada ketika itu mereka benar-benar telah kehilangan alasan untuk terus dibiarkan wujud.

    Dalilnya ialah pada kejadian Qarun dibinasakan dahulu sebelum Firaun dibinasakan dan Bani Israel yang menjadi kera kerana menggunakan helah untuk melanggar perintah Allah menangkap ikan pada hari Sabtu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau dipenuhi dengan ciri ciri totally Taek...hehehe

      Delete
  5. PER : SALAM AKHIR & 7 PERKARA COUNTDOWN KEJATUHAN NAJIB (siri 3/6).
    -------------------------

    Kewujudan parti yang bernama PAS di bumi Malaysia ini sudah pun dikhabarkan oleh Nabi saw di dalam 2 hadith berikut :-

    1. Hadith mafhum "Allah tidak mencabut ilmunya dengan merentap ilmu drpd dada manusia, tetapi dengan mewafatkan para Ulamak, apabila Ulamak sudah tidak berbaki, manusia mengangkat orang-orang bodoh menjadi pemimpin mereka, si pemimpin memberi fatwa tanpa ilmu dan menyesatkan orang ramai, maka sesatlah mereka semua."

    Lihatlah bgmn pimpinan PAS begitu ghairah memberi fatwa yang entah apa-apa di sebalik title Ulamak yang mereka berikan kpd diri mereka sendiri (Dewan Ulamak), dan lihatlah juga slogan 'kepimpinan ulamak' yang bertentangan dgn khabar Nabi saw bahawa di akhir zaman Ulamak akan benar-benar habis. Sifat jemaah mereka menepati ciri 'seorang yg disangka ulamak, diangkat menjadi pemimpin dan gemar 'berfatwa'.

    2. Hadith mafhum 'akan wujud segolongan manusia penjual agama yang memakai pakaian biri-biri sedang hati mereka adalah hati serigala'. Bukankah PAS dikenali sbg parti lobai yg sentiasa dengan kopiah, serban dan jubah tapi perwatakan mereka nampak sangat hati mereka hanya fikirkan 'kemewahan hidup di dunia'.


    Countdown No. 4 ] PPBM menyertai PRU tanpa jemaah, menggunakan benda berwarna hitam (ramalan saya; songkok) sbg logo, dan kemenangan Tun M di Putrajaya.

    Selepas membuat pengamatan saya yakin bahawa Tun M adalah 'pembawa panji-panji hitam dari Timur'.

    Di dalam hadith orang ini dikhabarkan sebagai telah memimpin begitu banyak peperangan dan tak pernah kalah. Bukankah Tun M telah menang 5 PRU dan kini sedang memimpin yang ke-6? Siapa lagi selainnya?

    Berbalik kepada hadith Huzaifah berkenaan di mana pada fasa kedua akhir sebelum orang-orang beriman kehilangan jemaah, Huzaifah bertanya "sesudah itu adakah wujud kebaikan" dan Nabi saw "ada tetapi sudah cacat (panjang lagi)." kemudian Huzaifah bertanya apa patut dilakukan dan Nabi saw menjawab "tetaplah kamu di dalam jemaah Islam dan pemimpin mereka".

    Pada fasa terakhir zaman fitnah Nabi memerintahkan umat Islam agar tinggalkan semua parti yg ada sedang pada fasa kedua akhir Nabi memerintahkan agar taat kepada pemimpin Islam (UMNO) sekalipun terdapat kecacatan di dalam pemerintahannya. Bukankah di zaman Tun M hudud sudah tidak dilaksanakan tetapi ia tetap punya dalil daripada ijtihad Saiyidina Umar yang menghentikan pelaksanaannya akibat 'keadaan semasa'.

    Hadith ini dengan sendiri menjawab tuduhan U-turn ke atas Tun M.

    Hadith menyebut apabila Al-Mahdi muncul di Mekkah, penduduk Mekkah mahu membaiahnya dan ia enggan kecualilah ia dibaiah terlebih dahulu oleh si 'pembawa panji-panji hitam dari Timur'. Kenapa?

    Sebab ketika itu Al-Mahdi baru genap umur 40tahun dan pada umur ini pencapaiannya pun tak seberapa. Ia perlukan sokongan drpd seseorang yang telah established. Pembawa panji hitam ini memiliki pada dirinya apa yg diperlukan Al-Mahdi.

    Kenapa Putrajaya? Sbb bandar ini memiliki pada dirinya segala ciri2 sbg pusat pemerintahan umat pada zaman Baru. Pembawa panji-panji hitam ini sudah pasti menguasai ibukota ini sebagai pentadbirnya (ahli Parlimen dan sekaligus PM).

    Sekiranya ditanya Tun M, 'adakah Tun ini pembawa panji-panji hitam', maka Tun hanya akan gelak dan menolak kemungkinan itu. Jangan risau, itulah reaksi Raja Tholut apabila dimaklumkan melalui lidah Nabi mereka bahawa Allah memilihnya menjadi raja. Manusia pilihan biasanya memang tidak tahu mereka adalah 'orang itu' sehingga tiba masanya.

    ReplyDelete
  6. PER : SALAM AKHIR & 7 PERKARA COUNTDOWN KEJATUHAN NAJIB (siri 4/6).
    ----------------------------

    COUNTDOWN NO. 3 ] UmNo tewas PRU dengan undi kurang daripada 20%. Rusuhan, pembunuhan dan perisytiharan darurat.


    Jumlah bawah 20% itu adalah bacaan saya hasil daripada usaha Zionist selama ini. Zionist menguasai lebih 80% Yahudi tetapi gagal menguasai Nasrani kecuali bawah 20%. Maka apabila konflik Israel-Palestin mendedahkan bahawa Najib adalah sekutu Zionist, orang-orang Melayu yang kekal menyokong UmNo semasa PRU akan kurang drpd 20%. Kiraan ini juga dibuat berdasarkan fakta bahawa Bani Israel pada zaman Nabi Musa a.s mempunyai 12 kabilah dan drpd 12 ini, hanya 2 kabilah sahaja yang bersifat 'kami dengar dan kami taat' kpd perintah2 Baginda.

    Sekiranya dirujuk kepada hadith2 fasa akhir zaman fitnah, Nabi saw telah mengkhabarkan akan berlaku pembunuhan yang banyak. Di antaranya ialah hadith :-

    1. Pembunuhan disebut sebagai haraj.

    2. Khabar baginda bahawa begitu ramai orang yang mati dibunuh sedangkan mereka tidak tahu mengapa mereka dibunuh.

    3. Hadith di mana Nabi saw mengulangi kalimah 'pembunuhan' sebanyak 3 kali 'al-qital, al-qital, al-qital'.

    Apabila kesemua hadith2 ini direnung dan ditenung akan kelihatan satu ciri yang datang secara tersirat iaitulah pembunuhan luar biasa ini berlaku di dalam tempoh yang singkat, dan merujuk kepada 'rusuhan maut' tiba-tiba.

    Maka pembunuhan di Syria dan Iraq yang bersifat 'berlanjutan tempohnya' bukanlah sasaran hadith-hadith ini sebaliknya sasarannya ialah seperti di hadith kedua siri 1/6 di atas iaitu 'fitnah itu datangnya dari sana, dari tempat timbulnya 2 tanduk syaitan' sambil baginda menunjuk ke arah timur; merujuk kepada Malaysia.

    Rusuhan dan darurat adalah protokol terakhir Zionist untuk kekalkan kuasa apabila mereka kehilangan mandat. Najib telah mengambil APCO menjadi penasihatnya, maka sudah tentu 'nasihat' ini telah diberikan.

    Akta MKN yang telah diluluskan parlimen yang memberi kuasa kepada PM untuk mengisytiharkan darurat dan memerintah melalui dikri adalah 'persediaan' mereka utk melakukannya dan ia kelihatan 'benar-benar' akan berlaku.

    Tambahan pula Malaysia mengamalkan sistem Westminster di mana seorang PM yang kalah pilihanraya akan kekal mempunyai segala kuasa seorang PM selagi PM baru tidak mengangkat sumpah di atas prinsip 'caretaker PM'. Maka tindakan Najib ini adalah 'legitimate albeit without real mandate'. Maka pada ketika itu pemerintahan Najib bertukar sifatnya kepada 'rejim'. Ia adalah kaedah terakhir untuk Najib yang kehilangan mandat untuk mengekalkan kuasanya.

    Sbg satu lagi petunjuk lihat sajalah bagaimana UmNo kini melatih anak-anak muda dengan tarian perang ala 'All Blacks' yang mengundang rasukan syaitan sehinggakan apabila mereka mula dirasuk mereka tidak akan sedar apa yg mereka lakukan itu adalah salah. Utk apakah latihan seperti ini jika tidak untuk 'melaksanakannya apabila keadaan memerlukan'.

    Berdasarkan bacaan saya yg ini saya mengambil kesempatan untuk menasihati sahabat2 agar pada malam PPBM diisytiharkan menang ke atas UmNo sehinggalah ke malam berikutnya agar hanya berkurung di dalam rumah dan jangan terlibat di dalam apa-apa perhimpunan meraikan kemenangan. Rusuhan yang dirancang kali ini lebih dahsyat sifatnya berbanding kejadian 13 Mei 1969. Ini bukan laporan risikan, tapi khabar nubuwwah. Ia pasti berlaku.

    ReplyDelete
  7. PER : SALAM AKHIR & 7 PERKARA COUNTDOWN KEJATUHAN NAJIB (siri 5/6).
    ------------------------

    COUNTDOWN NO. 2 ] Zulqaedah sbg tempoh interim orang-orang Melayu tunduk kepada 'rejim Najib'.

    Sblm saya teruskan dgn dalil kpd bacaan ini; mari lihat kpd precedent iaitu hadith tentang 'khabar perisitwa' selepas kewafatan Baginda yg tidak merujuk kepada bangsa Arab, iaitu "akan dibuka Konstantinopel, sebaik-baik ketua ialah ketuanya dan sebaik-baik tentera adalah tenteranya."

    Hadith ini dilafazkan ketika perang khandaq. Selepas bbrp kurun terbukti bhw pemimpin yang dimaksudkan ialah Sultan Muhammad Al-Fateh sedang askar yang dimaksudkan adalah askar Uthmaniah berbangsa Turki.

    Di kalangan sahabat Nabi wujud bangsa Parsi (Salman) dan Rumi (Suhaib) tetapi tiada bangsa Turki, sedang fakta sejarah tunjukkan kesemua askar Al-Fateh adalah berbangsa Turki. Al-Fateh pula pada masa itu bukanlah khalifah kaum Muslimin (ramai yg keliru dan menyangka Al-Fateh adalah khalifah). Khalifah pertama dari Uthmaniyah ialah Sultan Selim 1, pemerintah ke-9 sedang Al-Fateh adalah pemerintah ke-7. Ketika membuka Konstantinopel Al-Fateh tidak mempunyai autoriti ke atas bangsa Arab.

    Precedent ini buktikan:-

    1. Tidak mustahil hadith akhir zaman ditujukan khusus kpd bangsa Melayu-Malaysia.

    2. Malaysia bakal menjadi ibukota kaum Muslimin pd zaman baru.

    Hadith yang menjadi rujukan saya apabila 'membaca' countdown no. 2 ini ialah hadith di mana Nabi saw memberitahu para sahabat di akhir zaman nanti umat Islam akan diratah oleh kaum kafir, bukan kerana jumlah mereka sedikit tetapi kerana ditimpa penyakit 'wahn' iaitulah 'cintakan dunia dan takutkan kematian'.

    Ramai orang mentafsirkan hadith ini tanpa melihat sejarah bhw 'wahn' adalah penyakit yang menimpa Bani Israel yang diperintah Firaun Ramses dan utk ubatinya Allah letakkan mereka selama 40 tahun di bawah tarbiyah Musa a.s.

    Simptom penyakit wahn ada 2 dan wujudnya berasingan. Sama ada seseorang itu 'cintakan dunia' ataupun dia 'takutkan kematian'.

    Bani Israel adalah anak cucu Nabi Yaakub a.s yang beriman kpd Allah. Apabila mereka diperintah oleh Firaun mereka terbahagi kepada dua golongan :-

    1. Golongan yg sakitnya ialah 'cintakan dunia'. Mereka beriman kepada harta dan kuasa ala-ala 'cash is King', dan merelakan diri mereka menjadi alat Firaun menindas bangsa sendiri. Contohnya ialah Qarun yg menjadi kaya-raya hasil ketaatan kpd Firaun. Mereka inilah yang terpengaruh dengan Samiri sehingga menyembah patung lembu sbg Tuhan kerana terbiasa melihat bangsa Mesir menyembah patung.

    2. Golongan yang kekal di dalam agama tauhid tetapi mereka tidak berbuat apa-apa kerana mempunyai penyakit 'takutkan kematian'. Mereka terus tunduk kepada Firaun sehinggalah diselamatkan Allah melalui Nabi Musa a.s.

    Pada tempoh interim Zulqaedah ini, akan jelaslah bhw golongan pertama yg sakit 'cintakan dunia' adalah konco-konco Najib si sekutu Zionist. Mereka sedar mereka sedang menindas bangsa sendiri tetapi godaan duniawi membuatkan mereka sengaja menutup mata hati.

    Ada pula golongan kedua adalah pendokong Tun M yg sekalipun mereka sedar mereka sedang ditindas, mereka tidak berani bangkit melawan disebabkan 'takut mati'' kerana undang-undang darurat membolehkan mereka ditembak mati tanpa pembelaan.

    ReplyDelete
  8. PER : SALAM AKHIR & 7 PERKARA COUNTDOWN KEJATUHAN NAJIB (siri 6/6).
    ----------------------------

    Countdown No. 1 ] Zulhijjah; Kebinasaan Najib melalui Act of God pada bulan Zulhijjah ketika berlakunya pertembungan di Seri Perdana di antara Geng Najib yg menguasai pasukan bersenjata dan Geng Tun M yg cekal tanpa senjata.
    -------------------------------

    Saya kira untuk bacaan klimaks ini biarlah saya simpan dahulu dalil-dalilnya. Ia hanya akan menjadi relevan apabila bacaan 6 perkara awal di atasnya benar-benar berlaku. Jika ia tidak berlaku, lupakanlah sahaja.

    Walaubagaimanapun biarlah saya memberi klu apakah kejadian di bumi Mekkah yang akan memberikan kesan kepada bangsa Melayu di Malaysia, Iaitulah kemangkatan Raja Salman, dan perebutan takhta di antara 3 putera raja yang menyaksikan keadaan stillmate. Perkara ini benar-benar disebutkan di dalam hadith.

    Sekiranya ia berlaku barangkali saya akan muncul lagi dgn dalil-dalil yg lebih terperinci kpd semua 7 bacaan di atas, atau barangkali saya hanya akan muncul di Putrajaya pada hari Tun M menyeru 'anak-anak bangsa yang cekal dan tabah' untuk bersama-samanya di Putrajaya menjatuhkan rejim Najib, in shaa Allah.

    Seperti yg saya beritahu di awal siri ini, tinjauan saya di Putrajaya pada hari kelmarin, saya dapati bandar ini mempunyai padanya ciri-ciri ibukota kaum Muslimin pada Zaman Baru yg due datenya jatuh pada September 2018 berdasarkan hadith 'Allah akan menghantar seorang mujadid pada setiap 100 tahun'.

    Padanya tiada rumah ibadat rasmi kaum bukan Muslim, selain tiada padanya pusat-pusat maksiat seperti disko, arak, judi dsbgnya.

    Persiaran Perdana pula boleh menjadi medan solat jemaah sejuta umat dengan pembahagi jalan menjadi saf yg sedia ada apabila membelakangi LPPSA dan menghadap ke arah Masjid Tuanku Mizan, sedang ia juga boleh menjadi saf perang untuk kawat perang ke arah Seri Perdana dengan pembahagi jalan menjadi penanda kepada Imam yang bakal memimpin perang dgn 313 anggota.

    Letakkan 6 orang di kiri Tun M, 6 orang di kanan Tun M, 12 orang di belakang Tun M dan 12 orang di hadapannya termasuk Imam Perang, maka jumlahnya akan tepat menjadi 313 orang sesuai dgn dalil daripada nas bahawa inilah jumlahnya manusia yang tidak ditimpa penyakit wahn, yang akan menjadi perantara kebathilan itu dilenyapkan melalui 'Act of God'.

    Apabila 313 manusia berpakaian lengkap baju Melayu, sampin dan songkok berarak di dalam kawat perang menuju ke Seri Perdana untuk menjatuhkan rejim Najib, pasukan ini akan kelihatan menepati ciri 'tentera panji-panji hitam' yang dikhabarkan di dalam hadith Nabi saw.

    Hikmah geografi Putrajaya pula ialah apabila kebathilan itu lenyap di sini pada pagi hari sebelum solat Jumaat, kesemua bandar utama Nubuwwah dan Khilafah kaum Muslimin akan sempat meraikan kemenangan ini ketika mereka pula bersolat Jumaat. Bandar-bandar itu ialah:-

    1. Mekkah
    2. Madinah
    3. Baitulmaqdis
    4. Damsyik
    5. Kufah
    6. Basrah
    7. Kaherah
    8. Istanbul

    Jutaan terima kasih kpd sdr Budin dan sdr KD yg memberi ruang kpd saya untuk menumpang selama ini.

    Sdr berdua telah menunjukkan ciri sehebat jihad iaitu tidak takut menyatakan kebenaran ke atas kezaliman pemerintah.

    Seorang langsung tak percayakan saya dan seorang lagi ragu-ragu. Sungguh itu tidak mengapa kerana ruang untuk berkongsi 'bacaan' itu sudah memadai.

    Saya akan berhenti muncul di dalam blog selepas ini.

    Mudah2an sdr HBM sudi juga menyimpan tulisan saya ini.

    In shaa Allah bertemu apabila tiba masanya.

    Wallahu a'lam.

    John Doe

    Jumaat 9 Mac 2018
    21 Jamadilakhir 1439H

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuli Taek muncul lagi dan merepek tak sudah, kesian.

      Delete
    2. Org tetap tidak percaya dan ragu ragu dengan munafik kaki kelentong yg mengunakan agama utk kepentingannya sendiri.

      Delete
  9. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakThursday, March 08, 2018 3:05:00 PM

    Siasat...siasat...odit forensik...sprm..polis....tapi akhirnye senyap....kerajaan najib...penjenayah pakai baju kebal umno....

    Power attorney pon blm dibatalkan mcm mana nak tukar hak milik kpd felda...isa senyum saje...kaveat setakat sekat kuasa pihak yg diberi kuasa....tiada penjelasan tanah felda digadai kpd bank ato tidak...wayang opera cina...
    ..

    ReplyDelete
  10. Dah tak dak bukti kukuh nak dakwa najib buat apa, buang masa kan, baik melayu pakat2 bersatu mengundi BN lagi baguih, cerah masa depan melayu kan, kik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakThursday, March 08, 2018 3:26:00 PM

      Tak de bukti kukuh....hahahaha...umno tumbang kluarlah bukti yg lebih dari kukuh... Aziz subuh dari Src cabut lari seblm subuh...hehehe...

      Delete
  11. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakThursday, March 08, 2018 3:31:00 PM

    SUHARLI MASROPThursday, March 08, 2018 8:42:00 AM
    Aleh2 yang keluar lepas tu... kapal tu bukan milik JOLO.... habis bungkus smua tulisan tak bleh pakai.....

    Suharli masih mengharap kapal yg firampas bukan milik Jho lo...hihihi...akibat banyak telan kincin cina kapir Jho lo...

    FBI bukannye bodoo mcm ko suharli...badan penyiasat terbaik dunia...FBI pon tak percaya polis malaysia kerana tak ade integriti....tak payahlah nak pertikai orang dari negara yg jauh lebih maju...yg tak ikut ajaran islam tapi lebih baik dari yg mengaku islam...

    ReplyDelete
  12. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakThursday, March 08, 2018 3:44:00 PM

    Tanpa Prasangka, Pulanglah Jho Low – Rais Yatim
    08/03/2018 0

    Susulan kenyataan bahawa siasatan polis mendapati usahawan kontroversi Low Taek Jho atau Jho Low tidak terlibat dalam syarikat 1MDB, penasihat sosiobudaya kepada kerajaan, Tan Sri Rais Yatim mencadangkan pihak berkuasa harus supaya membawanya pulang ke tanah air.

    “Ketua Polis Negara sudah umum hari ini Jho Low tiada kaitan dengan skandal 1MDB. Tahniah kerana berjaya buat keputusan kilat dalam tempoh paling singkat.

    “Wajar disyorkan supaya lepas ini Jho Low boleh pulang ke ke tanah air tanpa sebarang prasangka. Tahniah lagi kerana kecekapan PDRM buat kerja!” kata bekas menteri itu dalam satu ciapan hari ini.

    Semalam, Ketua Polis Negara, Tan Sri Mohamad Fuzi Harun, berkata daripada siasatan, Low didapati tidak pernah bekerja di 1MDB dan semua keputusan dan urus niaga 1MDB dibuat oleh pengurusan dan lembaga pengarahnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakThursday, March 08, 2018 3:48:00 PM

      Memang cina jho lo pojaan umno tiada kaitan secara langsung dgn 1 mdb...orang bodoo pon tahu...

      Najib masukkan duit pelaboran 1 mdb ke dlm akaun good star milik cina jho lo...jho lo raje arab mata sepet sedekahkan duit dari akaun dia ke akaun najib di am bank...mudah aje tapi punye belit mcm susah sangat...mao kincin kaa?.....hehehehe...

      Ini sebabnye FBI tak percaya polis malaysia yg kuat belit dan putar....tak ade integriti dan kreditabiliti...

      Delete
  13. Makin bertambah orang kuat umno menzahirkan meluat dengan najib dan cina kapir Jho lo yg dilindongi oleh umno...tinggal cai dan penyokong umno yg bergantung dengan bantuan yg nasih sayangkan cina kapir jho lo...

    ReplyDelete
  14. john Doe... kau beranak drp BURIT yang hanyir..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulisan tidak di delete sekadar untuk memaparkan betapa dayusnya regim ini berhujah untuk dibanggakan oleh puak mereka sendiri.

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakThursday, March 08, 2018 5:44:00 PM

      Kalo tak mencarut bukan cai kuli najib...tertekan kehabisan modal nak bela kapla prompak....bodooss..bin bebal...

      Delete
  15. Senjata terakhir pakatan untuk mengitar semula isu yang sudah dijawab berkali-kali tak di layan tuan speaker kerana beliau sudah maklum sangat dengan taktik basi ini.Mulai dari hari ini diharap macai yang berkampung diblog ini sila turun ke selangor untuk sama-sama mengagihkan air kepada penduduk.Kesian sungguh depa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenape sekat soklan 1 mdb?...

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakThursday, March 08, 2018 5:39:00 PM

      Krisis air selangor tu pon bukan tak pernah berlaku zaman BN...di Pahang pon berlaku jugak...

      Delete
    3. Tak de air kutuk kerajaan PH...ade air pon kutuk jugak...hehehe...

      Delete
    4. Tuan dah tahu jawapanyakan, minta tolong ulangkan jawapan tuan untuk pihak kami seperti mana soalan ahli parlimen tu

      Delete
  16. TERBAIK SDR JOHN DOE!

    Tepat seperti ramalan Tuan sebelum ini berkenaan seorang pemimpin PPBM (Allahyarham TS Sanusi Junid) kembali ke Rahmatullah!

    Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un & Al Fatihah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakThursday, March 08, 2018 5:27:00 PM

      Alfatihah....sayacteringat ucapan arwah sanusi menceritakan keberanian tun madey menghantar pesawat mengebom pulau spratly kerana pencerobohan oleh vietnam...vietnam terus undur...najib ade brani?...

      Delete
  17. Apa yang diharapkan boleh Pakatan Harapan lakukan.... sesuatu yang lebih baik dari kerajaan sedia ada?... Taka boleh nak harap apa2.... kalau menifesto sekadar melantunkan ungkapan yang kerajaan kita sedia ada lakukan

    Layanlah mimpi John Doe.... mati orang lain Di ramalkan (kata anon 5:09) apa kata mati Tun diramal sama supaya mudah penggantinya ( antara anwar... muhyissin... atau mukriz bersedia untuknya). Ada Bran??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakThursday, March 08, 2018 5:31:00 PM

      Aset negara menjadi milik cina kominis hutang bertimbun...syarikat 1 mdb habuk pon tarak....itu dah yg mampu dibuat najib...klentong ekonomi bagus...barang serba serbi mahal...

      Bangkali cai bak tun madey bagi bulan dan bintang...

      Yg paling best tun janji nak tangkap prompak 1 mdb...

      Delete
    2. Adessss... jangan kata seribulah.... kalau sepuluh orang otak mcm kerjora ni dalam harapan.... confirm jahanam negara ni... otak banyak lemak... tak tau lemak datang dari mana.

      Delete
  18. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakThursday, March 08, 2018 5:23:00 PM

    Video kat atas siarkan keling belit mp2 dan menteri melayu BN kerana polis dan macc tak ade integriti lagi...jadi alat najib...

    Cai mana satu yg boleh napikan kenyataan mp keling ni dengan fakta?...hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam parlimen boleh cakap apa ajer... sebab masing2 kebal.... tak fikir jauh pun sampai nak bersusah hati... MP melayu diam sebab malas nak layan auta bebal.... lantak dia lah nak cakap apa... sebab kalau layan pun jadi sama bebal macam korang.

      Delete
    2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakThursday, March 08, 2018 5:33:00 PM

      Hahaha...itu je alasan ko...biasanye hero2 umno akan melawan hingga ajak bergaduh mcm tajudin pasir nyalak...hehehe..

      Delete
    3. Mp umno dan ko same jer bebal...bela prompak kerja orang bebal tak ikut ajaran islam...

      Delete
    4. Derhska perintsh tuhan subahat menegakkan kemungkaran...

      Delete
    5. Yerlah.... korang jer terbaek dalam dunia ni..... silalah meninggal sebelum kena hasut ngan orang jahat macam kami ni

      Delete
    6. Orang bodooh tak kenal dosa pahala...

      Delete

NAJIB BELUM JAWAB SOALAN MAHATHIR

Mahathir sudah tahu tapi masih sengaja bertanya   https://vt.tiktok.com/ZSRho9EaB/