Wednesday, March 14, 2018

DENGAR SINI PENYOKONG DAN PELINDUNG THAEIK....


Jangan jadi penyokong dan pelindung yang paling buruk..

40 comments:

  1. .. 🐷🐗🐷💰💰

    ReplyDelete
  2. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, March 14, 2018 6:04:00 AM

    Umno tumbang baru boleh jelas kisah 1 mdb...tak de siape lagi boleh klentong dan pusing...

    Orang2 yg betanggonjawab dihadapkan ke mahkamah...

    ReplyDelete
  3. Tewaskan BN, selepas itu ROS boleh bubarkan umno.. Tiada lagi parti umno selepas ini.

    ReplyDelete
    Replies

    1. WOWWW KD sudah baran...campor PANIK keterlaluan.. kekekeke.. ilek la pondan tua.. ko bukan Tuhan nk tentukan takdir itu ini.. lapik lah sikit bile bercakap tu jgn terllau TAKABUR dan SYIRIK pd Tuhan..ko tu dh tiru maattdett punya sekular yaa..



      nampak tak awal2 lagi dah ada sifat diktator.

      ko sedang bagitau jika matdeett naik jd pii eemm (alam khayalan) lagi sekali.. mampos le undang2 akan diterbalikkan... mcm kes memali.. ko lawan aku aku tembak sampai matii..

      dont care u ustaz ke u org kampung ke..

      so mencerminkan puak ko memang jahat. Insha Allah org2 jahat mcm Abu Lahab Abu Jahal Melayu Mamak mcm ko takkan menang.

      sendiri yg langgari perlembagaan parti..ahli dia sendiri yang marah ROS.. sbb tak bubarkan ROS.. apakah UMNO yg disalahkan..

      nampk tak parti lahanat ppbm parti org gila

      Delete
    2. Angkuh...last2 sorok kepala dalam jamban.

      Delete
    3. Umno sudah melanggar perlembagaannyta sendiri seperti bersatu..

      Jadilah jati diri dan adil, bubar kedua duanya..

      Apakah parti umno maksum pula sekarang?

      Delete
    4. bubar ppbm dan TANGKAP madett dulu baru citer pasal lain ok bodoh KD?

      Delete
    5. Bubar umnu dan tangkap kau dulu padal terlampau bangang... Ok kejura buduh?

      Delete
  4. dari ketua sampai la ke anak buah naif sangat bab 1mdb. bila orang naif siasat 1mdb, jadi macam pemimpin pas dengar taklimat 1mdb la, kami berpuas hati dengan penerangan yang diberi. apa yang puas hati? puas hati sebab dengar sendiri dari ceo 1mdb. fakta yang diberikan tak tahu nak tanya? bab naif ni bukan fitnah, tpm yang cakap.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERAJORA BAPUK bodoo pembela prompakWednesday, March 14, 2018 7:02:00 AM

      Ko tak kerja dah kat chow kit?...bangla pelanggan tetap ko dah balik negeri?...

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  6. 6.37
    Betul2 bahalol punya komen. Kenapalah komen mcm ni kau lepaskan KD?
    Teruslah membangang sbb itu pilihan kau....dan kau antara yg bersekongkol dgn kemungkaran.
    Ingat dosa beb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia terpaksa menulis sesuatu utk mencari sesuap dedak. Lg pun raya dah dekat. Kalau tak tulis, nanti tak ada duit nk ganti langsir baru...

      Delete
  7. Dh buta mata hati pemakan2 dedak dah pekak telinga depa semua Walaupun hijab telah dibuka depa masih tak nampak kebenaran.

    ReplyDelete
  8. Kejora bapuk bodoo pembela prompak..Wednesday, March 14, 2018 7:14:00 AM

    Jho taik low
    Kayer free dapat lebih 10 billion....cai merelakan cina prompak ni kayer free...

    Cai ingat DOJ suka2 saman dan rampas harta prompak...bodos..

    1 mdb nak gadaikan telaga minyak terengganu untuk dapatkan pinjaman....nasib baik dihalang oleh sultan terengganu....kalo tidak habis telaga minyak jadi milik bank asing....

    Kes 1 mdb orang umno semua bisu...semua takut cina jho lo....sejaki cina jho lo sergah semua oemimpin umno pucat lesi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko sembah doj sehari berapa kali?

      ini apa punya cerita syok sendiri weii???

      ko amik wuzuukk tak ????


      kah..kah..kah..kahhh

      Delete
    2. Kejora bapuk bodoo pembela prompak..Wednesday, March 14, 2018 7:47:00 AM

      Lu marah doj rampas harta lu punye pojaan hati...hihihi.

      Delete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejora bapuk bodoo pembela prompak..Wednesday, March 14, 2018 7:40:00 AM

      Lu sudah mabok ...jho lo tak layan sama lu...dia mao lu tolong bela dia jeer...lu bodoois....

      Delete

  10. KD ko semakin PANIK sejak Jimin Jamban MB STUPID kena balun dalam parlimen

    aku tgk ko semakin tak keruan.. ko melayan posting org yang tak suke matdett mcm ko sendiri matdett..

    ko looser la KD.. blogger tua mcmko elok pencen awal.. sbb ppbm never done.. parti syaitan tu akan hancur sebab prisip xde.. perlembagaan dilanggar, objektif ialah kebencian dan menipu..

    so celah mana nak dpt Barakah. Bile takde barakah akan lingkup awal. Asyik tipu tuduh org lain perompak siang malam... KEPALA BAPAK PEROMPAK sebenar ada dalam tu.. kenapa ko tipu KD??

    mati nanti masuk neraka asyik tipu siang malam..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejora bapuk bodoo pembela prompak..Wednesday, March 14, 2018 7:41:00 AM

      Hahahaha...lu sudah panik...najib gelabah....lu tarak citer lebih baik kaa?..

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  11. Kejora bapuk bodoo pembela prompak..Wednesday, March 14, 2018 7:44:00 AM

    Beza lu dengan KD...KD nak tangkap prompak...lu bodoos bela prompak...hahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woyo...kd dh jadi polis... Inspektor sahab.....bnyk masyukk tu..dedakpun dedaklah

      Delete
  12. xde pulak aku dgr org UMNO puji jho low atau bela jho low. yg lbh2 menipu ialah pakatan haprak. ingt ke sape yg kasi tau..beria2 buat PC.. alih2 WSJ.. kah.kah.kah.kah.kah.. ingt kedutaan mana yg bg bukti. puihhh penipu lagi!

    WSJ.. kitab sembahan matdett n macai2..lalalaaa....

    ReplyDelete
  13. Ko dah panik ssangat KD..
    kah..kah..kah..

    org panik akan byk buat kebodohan dan kesilapan..

    kah..kah..kahh..

    'orang atas' tekan ko teruk ke skrg ni?? dedak payment ko ok tak dr segi pricing??

    kah..kah..kah...

    Aku yakin Najib semakin lebar senyum die bile bace propa2 terkini KD.. Altooyaaaaa 2018 pecah panggong...

    atau pecah punggung macam Jimin Jambann?

    kahhhh...kahhh..kahhhh...kahhh

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KD Pondan Sayur mula PANAS PONGGONG hari ke4..

      kah..kah..kah.. habis dia delete.. bukan maki carut pun..


      KD sangat PANIK.. satu kemenangan MORAL buat UMNO BN

      Kekalahan teruk buat matdett the expired man!

      Delete
  15. Jom tengok kejap..entry terbaru blog BUDIN MACAI KUDA TUA ARGENTINA...

    kah...kah...kah...kah... spin punya hebat.. tsunami TAIK KUDA...kah..kah..kahh

    Yang sebenarnya berlaku Tun Mamaakk SUDAH TIDAK LAKUUU lagi di kalangan pengundi Melayu.. terutama pengundi B40 kebawah... orang muda BENCI MATDETT... Armada Haram sendiri menentang mattdettt..

    ceramah 'grand' nya di Padang Kota Penang baru2 ini hampir ZERO Melayu yang hadir.. yang banyak ialah CINAPEK2 DAPIG totok yang sudah umur 40/50 atas..

    SATU LAGI KEJAYAAN TN50!


    TUN MAHATHIR PEMANGKIN TSUNAMI RAKYAT, TUMPU PROGRAM BESAR-BESARAN SAJA

    Kenyataan Mohamad Sabu bahawa Pakatan Harapan selepas ini akan mengurangkan penglibatan Tun Mahathir Mohamad dalam program jelajah dan ceramah bagi memastikan kesihatan calon Perdana Menteri itu tidak terjejas, sebenarnya adalah langkah yang paling tepat dan sesuai.

    Menurut Mohamad Sabu, Pakatan Harapan akan memastikan program yang dihadiri oleh Tun Mahathir tidak lagi berakhir hingga lewat malam, selain juga tidak akan diadakan secara berturut-turut di beberapa negeri....



    kah...kah...kah...


    #HancurPakatanHancur

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kd ni pelahap sajian dari zaman silam. Org dh boring la dgn propa mengarut pakcik tua tu. Dulu dia pecat nuar, kini dia kesal sbb tak punya kuasa majlis tertinggi pecat nuar. Yg diktator tu dia, lps tu dia kesal sbb pm masa tu diktator. Dia lupa yg diktator tu rupanya dia..sudah² la mengarut hari² nk cipta temberang baru.

      Delete
  18. Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  19. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  22. Aku sebenarnya nak sokong umno semula kalau ada hujah² yang bernas...

    Tapi puak pecacai yang bagi komen memang low class, macam sial, sampah, tak ada isi.
    Nak termuntah.

    ReplyDelete
  23. Katak dibawah tempurong basah.
    Melayu umnopas dibawah sarong Mah.
    Makin hari makin gelisah.
    Dtg blog PH buat sampah.
    Bukti mendatang mencurah2..
    Dihijab ditakut rakyat cerah.
    Taek terlalu byk sudah melimpah.
    Sebut Tuhan Taek mereka gelabah.
    Sanggup bangsa dihina,agamanya punah.
    Rakyat yg waras tunggu nak belasah.
    Umnobnpas sudah jadi sejarah.

    ReplyDelete

HORMATI DAN SOKONG SEMUA CALON PM - SAMARATA

  Malaysia akan ada hanya seorang PM dan sudah pasti nama lain yang dicalonkan akan tewas. Mempertikaikan calon PM dari mana-mana parti seka...