Wednesday, March 14, 2018

AZEEEZ MASIH TERPERANGKAP DALAM GUA TEMPURUNG..




DI MAJLIS NGO ISLAM DAN OIC,  SEBAGAI PENGERUSI LUTH,  AZEEZ TANPA SEGAN SILU TABUR FITNAH DAN TEMBERANG.... 


Pandangan politiknya ke atas perjuangan Tun masih ditahap kandang kuda,  masih tak kenal kuda dan tuan kuda. 

Sebab itulah di zaman pentadbiran Tun,  sikap mengampu dan tumpul ilmu Azeez tidak ke mana,  tidak laku,  jauh sekali memukau Tun untuk melantiknya ke apa² jawatan.  Secara ikhlas apa kelebihan dia selain dari itu. 

Apakah syarat jadi calon semula PRU,  mesti berkebolehan memberi komen memburukan Tun secara khusus dan mempertahankan 1mdb? 
Sebab itulah ssekarang samada di parlimen atau di luar,  berlumba berebut mereka menonjolkan diri walaupun terpaksa mempamirkan  hujah yang naif. 


Stupid atau dalam bahasa jawanya,  "naif" puak ini dalam berhujah di kalangan yang boleh mereka klentongkan. 




9 comments:

  1. Azeez Keling ni patut kena bagi penampar baru dia tahu langit itu tinggi rendahnya.Patutla hari tu masa kempen untuk Isa Damad diJempul hari tu sikeling ni dah kena penampar sehingga kena pakai penyendal leher.....memang padan dengan muka!!...tahniah kepada sipenampar.

    ReplyDelete
  2. Kejora bapuk bodoo pembela prompak..Wednesday, March 14, 2018 8:55:00 PM

    Modak umno serang PH :

    1. Tun madey nak baikkan mukhriz jadi PM

    2..DAP ketua pH..

    Di ulang2 supaya orang percaye seperti ape yg di buat Nazi Jerman

    Fake news di ulang2 supaya orang percaye seperti yg dibuat Nazi Jerman..

    Hujjah yg mudah untuk patahkan fake newa bodooh yg direka oleh puak najib....

    ReplyDelete
  3. Kejora bapuk bodoo pembela prompak..Wednesday, March 14, 2018 9:08:00 PM

    Saper yg kuat bodek dan mempertahankan kepala prompak berjumaah akan kekal dengan jawatan yg ade...salleh rahman Puad zarkerusi ajis kling nuar muso berusaha keras untuk terus dengan jawatan...

    Ajis dah saman lge...menang ato kalah belakang kira...
    Ajis beli tanah 1 mdb di trx dengan harga yg mahal...Ajis tanam duit TH dlm tanah trx 188 jota...wang dilabur oleh penyimpan untuk dapat dividen...tapi Ajis dah tanam 2 tahun dapat ape?....penyimpan rugi 2 tahun tanpa pulangan dari pelaboran yg di tanam dlm tanah oleh Ajis kling......

    ReplyDelete
  4. Azeez bergurau macam lafizi pun hang dah sentap2?

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Kejora bapuk bodoo pembela prompak..Wednesday, March 14, 2018 9:18:00 PM

    Tengku sharifudin dan tunku abd aziz 2 orang barua najib dah tak tak berani buat kenyataan lagi selepas disaman oleh mukhriz...

    2 barua ni nak berlagak hero kononye..

    ReplyDelete
  7. Kejora bapuk bodoo pembela prompak..Wednesday, March 14, 2018 9:49:00 PM

    Mak lembu dah kebas wang kerajaan berpuluh juta dari lembu NFC memang cedik....

    cedik melembukan dan membodohkan melayu bodoo yg bergantung kpd dedak...

    Ramai jugak melayu bodoo yg sanggup membiarkan pemimpin umno kebas dan rompak wang kerajaan dan terus membela mereka kekal untuk terus merompak wang rakyat......
    Mereka jugak turut menanggong gst yg digunakan untuk bayar faedah dan hutang yg dibuat oleh najib...hutang dirompak dibayar oleh rakyat....rakyat bodoos jadi mangsa penipuan pemimpin...

    Rakyat yg bodoos terus ditakutkan dan dibodoohkan kononye negara akan diperintah oleh DAP...

    berubahlah melayu tolak pemimpin yg memmbodohkan kamu dan keluarga kamu...

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

HORMATI DAN SOKONG SEMUA CALON PM - SAMARATA

  Malaysia akan ada hanya seorang PM dan sudah pasti nama lain yang dicalonkan akan tewas. Mempertikaikan calon PM dari mana-mana parti seka...